Indlæg af MiPET-

    Ja, jeg har også spillet 2'eren rigtig meget.. Muh muuh muuh.. - muh muh..
    Håber der kommer en cow level igen :D :finger:


    Men lige på trapperne er vidst så meget sagt.. Så er det hvertfald en lang trappe, og det befinder sig på nederste trin. Der er vidst laaang ventetid endnu..

    Som regel sætter man ting til salg på AH, i store bundter. Mest 20 stykker i et bundt.


    Ah = Auction house


    Vendor = Alle dem der står rundt omkring, som du kan købe ting af. Dem kan du også sælge ting til, til en meget meget dårlig pris.


    Generelt så sælg på auction.. Hvis navnet er helt gråt og tåget så er det som regel intet værd, Det sælger man ved en vendor.


    Mining ting og alt det, er der man tjener penge. Tjek priserne på de ting du vil sælge på auction house, og så lad dine handelsfinesser træde i kraft :)

    Ja okay, har lige startet på eight peaks, da jeg har læst lidt om at der er flest danskere der..


    Spiller order, lvl 7 og hedder 'Ske'.. :D



    RAC:


    Sker det tit at det crasher?

    ?!


    Det var mærkeligt.. Jeg havde cdkeyen midlertidig lagt ind i notepad uden at gemme den selvfølgelig.
    Den key jeg havde skrevet i notepad var den jeg var 100% sikker på var korrekt, hvor jeg tog hensyn til alle fejl jeg evt kunne have lavet.


    Jeg har så copy-pasted den ind så jeg slap for at skrive den de gange jeg forsøgte. Men nu her, 3 forsøg virker den pludseligt..


    Der må være et delay på en halv times tid, fra man opretter og authenticater sin user, via sin email og ind på siden, til at man kan validere sin key, sammen med sin bruger.


    Det har jeg aldrig oplevet før. Måske kan andre bruge dette hvis i har samme problemer.. :pokey:


    For jeg nåede da både at skrive, ringe og råbe af EA og Coolshop :oops:

    FFS!.. Jeg har lige fået warhammer ind af døren idag, og koden virker ikke.. Der er ikke nogen I, O eller Q, eller noget man kan tage fejl af.. Jeg har dobbelttjekket 100 gange mindst.. Og coolshop vil ikke tage sig af det, de hendvender mig til EA's kundesupport, som er åben hverdage mellem kl 13 - 17.. Men ikke er åben når man ringer til dem.. Jeg er så frustreret lige nu.. GRRR.. Hvad skal jeg gøre?

    Kan se hvad du mener, jeg står præcist samme sted som dig. Jeg får bare først spillet i morgen kl 09.00 med posten :p..


    Men jeg går og tænker på lidt af det samme, jeg har også været wow gamer..


    Hvilken server spiller du på?


    Og - Det var så lidt :D

    Så fik jeg samlet mod til at prøve det. Jeg har lige bestilt det idag fra coolshop, håber at få det i morgen..


    Hvilken server skal jeg begynde på drenge? Der må godt være masser af danskere, evt dansk guild :9xo

    Lyder til at være noget dårligt data på cd'en, så den evt installere nogle sager forkert, skipper dem eller kun installere nogle filer delvist og tror de er færdige.


    Ved ikke om det overhovedet kan lade sig gøre, men det ville umiddelbart lyde logisk :D


    Hvis du kender nogen der har en anden cd så prøv at lån den og installer det igen

    Prøv en anden driver end dem fra nvidia.. Kan ikke lige huske hvad de hedder, men jeg har før kørt med drivere som ikke var fra nvidia selv. Fungerede fint, nogen siger de er bedre og mere optimerede til spil, andre ikke.. Jeg mærkede intet.. :)

    Jeg kender ikke selv mit budget.. :pokey: Hehe..


    Jeg handler primært pc udstyr på komplett.dk.


    Men nu er der tonsvis af bundkort der hedder p45 og p35. Vil i gøre mig en tjeneste og smide et konkret link til et godt køb? 8)


    Nu ved jeg ærlig talt ikke hvad jeg skal bruge af penge på et bundkort, men så billigt så muligt. SLI behøves der ikke.. Men 500-1500 kr må det vel gerne koste :]

    Hey guys... :rules:


    Jeg overvejer en E8500 processor, og et nyt bundkort, men hvilket? Jeg har ingen intel forstand.. :) Og hva med ram, vil jeg kunne bruge dem jeg har nu så jeg slipper for at købe nye?


    Jeg har bare altid fået smidt i nakken at intel er bedre på mange punkter, men har altid kørt AMD fordi jeg ved hvad det er, og det er billigere.. :)


    Jeg mangler lidt mere stabilitet og cpu power syntes jeg. Jeg gamer meget og bruger meget programmer af diverser. Så lidt allround..


    Vil det kunne svare sig til nuværende system selvom min nuværende AMD egentligt er lidt hurtigere Ghz mæssigt til E8500? (Læs i signature)


    EDIT: Mine ram er pc5300 CL5 ram.. Ikke det bedste, ved det godt..

    Har bare meget svært ved at ofre penge på noget jeg ikke kan prøve først. Ellers ville jeg sikkert også være i fuld gang med warhammer online..


    Alle spil burde have et 24 timers try ligesom EVE.

    Jeg har ikke prøvet det.


    Jeg har spillet EVE noget tid, men det blev kedeligt da jeg syntes det bare var det samme og det samme..


    Er det der terran conflict ude?


    Det ser godt ud, har lige kigget lidt på youtube.

    Der er noget med det kommer i slutningen af 2009, starten af 2010 :pokey:
    EDIT: Det er der hvertfald mange der mener at holde stik i diverse foraer osv, men 100% sikkert er det ikke.


    Men er helt enig med det du siger med at det burde ikke alt sammen foregå i 1500 tallet, + fantasi.