Indlæg af Braindead

    Start med at hæve FSB. Start med 400. Du kan ikke brænde noget af, systemet booter bare ikke hvis noget er sat forkert. Så bliver du ved med at hæve FSB indtil den ikke vil boote ind i Windows. Så hopper du et skridt tilbage og tester med Prime95 eller lign.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    Er det fordi du skal op og hente det der dokument til ham den gamle sut i Rivet City? (mener nok det er den). Hvis det er, så spørg ham om hjælp - så får du lokationen på mappet.


    Såvidt jeg husker det Super Mutants der har skudt 'dA BiG sHinY tIIIng' af Three Dawgs sendemast og man skal så hente en sattelit fra et rumfartøj i Museum Of Technology så han igen kan sende de samme 3 numre på repeat.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af garfish
    jeg har en E8400 på 3GHz, jeg har en passiv scythe ninja køler, og min cpu kommer sjældent over 56C i farcry 2 og den slags spil


    så passiv er også en mulighed hvis du har godt luftgennemstrømning,


    Sikker på den er monteret rigtigt? Har selv E8400@3.6Ghz : Xigmatek HDT-S1283 og den kommer aldrig over 40C :boxed:

    Tastefejl?


    Helt præcist;


    \LaunchGTAIV.exe" -nomemrestrict -norestrictions


    Og som sagt så virker det ikke hvis du trykker PLAY i Rockstar Social Club, du skal bruge genvejen :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Yeah som med alle andre GTA på ps3 mangler der AA... og GTA IV ku så knap nok køre uden AA på ps3 så ville næppe se det med 8x :crazyeyes:


    Men på pc ville det sku være fed hvis de fik integreret det rigtigt.


    Som sagt så kan man tvinge det igennem de nye drivere fra Nvidia. Sammen med Texture Quality og Render Quality på high, View Distance på 40 og fjerne 'blurr' ingame er det nu meget pænt :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    forcer man det ikke AF spillet istedet......dvs NED på 2X istedet for 8X som den måske har som standard..virkeligt skidt de ikke har mulighed for at ændre det ingame.


    Har du prøvet det til PC? Det er tydeligt at se at der IKKE er AA på normalt.

    Mht. til spil så er det Crash Bandicoot du tænker på :clap:
    Crash Bandicoot 1, 2 og 3 inkl. Crash Team Racing er mega fede imo. Har i hvert fald brugt lang tid på dem. De er så godt nok til PSX så grafikken er ikke fantastisk men der er satme mange timers underholdning i de spil :crazyeyes:

    Ja præcis. Der skulle meget gerne være noget der hedder mic boost.


    EDIT:


    Huskede forkert, det er under alm. lydindstillinger. Slå avancerede indstillinger til og vælg 'avanceret' under din mikrofon eller den indgang den sidder i. Så kan du slå mikrofonforstærkning til eller fra.