Indlæg af Tullan

    Hej.



    Det er på tide at skifte mit Geforce 8800 GTS ud med noget lidt nyere!
    Jeg har kigget på Geforce TX260 som ser godt ud, er det det?


    Jeg regner med at bruge noget i still med 1500 kr. ved ikke om det er nok til et godt gamer skærmkort?


    //Tullan

    Uha jeg kan godt lide T240.


    Men hvor stor er forskellen på 23 tommer og 24 tommer...
    For 23 tommerne kører med 2ms opdatering?


    Jeg har lige et andet spøgsmål, er Acer G24 bedre end skærme fra samsung siden Acer's er så dyr?

    Hej...


    Jeg skal har mig en ny gamer skærm, men hvilken?


    Jeg håbede i kunne hjælpe mig lidt på vej...


    Krav:
    Full HD.
    Helst 2ms opdatering.
    Widesreen.
    24 tommer.
    Cirka 2000kr. Lidt over gør ikke noget.
    Farve skærm!



    //Tullan

    Jeg er også ligeglad om jeg lærer at spille den, skal jo kun have badge til den. Hvis jeg kunne flytte min 80 ville jeg også gør det, men det er en allince og ville gerne spille horde, og det er en PvP server. 300 Kr. Ja troede heller ikke lige det kostede så meget!


    Altså jeg skrev jo herinde for at finde en "sikker" side. :b Det jeg har fundet ud af på nettet så er det på de "rigtige" sider mennesker som sidder og spiller på din char.


    Så powerleveling er måske en meget dum ide?

    Hej.


    Jeg er begyndt at spille på en ny server med nogle venner, men det tager sgu lang tid a lvlé en char fra 1 til 80! Derfor ville jeg meget gerne har noget artifact gear. Så jeg har lavet en DK som jeg ville lvlé op til 80, men jeg HADER at spille på Death knight! Derfor ville jeg meget gerne har powerlevelet den op til 80, så jeg kan købe artifact og sende det til mine low lvl´s...


    Men hvor kan jeg finde en en god og sikker hjemmeside som sælger det?
    Jeg har kigget på denne Her, men er den sikker eller er der en bedre?



    //Tullan

    Hai.


    Jeg ville spille Command and conquer generals i lan.


    Så jeg går i igang med at installere command and conquer the first decade.


    Jeg installere command and conquer generals/zero hour plus red alert 2.


    Så trykke jeg på ikonet på skrivebordet så jeg kan vælge hvilket spil jeg vil spille... men hvis jeg vælger command and conquer generals eller zero hour får jeg fejlen please insert the correct DVD-ROM, select OK and restart application. men hvis jeg starter red alert 2 virker det fint.


    Og jeg kører med vista ultimate 64-bit


    //Tullan

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Og det skal komme fra en der har en AMD computer. At "ødsle" :$


    Haha sådan! :D


    Ja men han går ikke så meget op i computer så tror vidst han er helt tilfreds med en færdig bygget! (:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Hvis han er en true fiend så byg den for ham. Giv ham lidt råd om hvad han skal putte i og hjælp ham med at samle. Han får en bedre maskine på den måde.
    Jeg siger ikke at man ikke kan købe en udemærket pc i top data og getmore osv men jeg synes bare der er altid et eller andet ved de maskiner man hellere havde set anderledes hvertfald efter et stk tid. Samler du selv med dit eget udvalg er der kun en at skælde ud. Dig selv. :))



    Er han da. (:


    Men han vil have computeren nu, og jeg kan altid putte noget mere i den. (:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Til 7000 kr ville jeg bygge selv og sammensætte den hardware jeg helst vil ha. Mere kan jeg ikke tilføje. :))


    Ja men det er til en ven, så tror det er bedst hvis den bliver købt samlet.
    For jeg ville gøre det samme (:

    Uha det var ikke billgt!!!


    den du selv bruger ser ikke ud til at køle meget mere end den jeg har i nu?
    men larmer den (: