Indlæg af Tullan

    Men det er jo ikke sikkert det er et program der skal det!!!!!!!!! :boxed:



    Ja men den kan ikke trykke på forskellige steder på siden og forskellige tidspunkter (:

    Heyson...


    Findes der et program som kan, programmere til at trykke hvor end man vil har den til at trykke på en hjemmeside?
    Altså hvis jeg sætter den til at trykke kl: 02:23 på et bestemt sted, eller måske et bestemt link på den pågældende hjemmeside?



    Hvis det så ikke findes, kan man vel lave et ikke?



    //Tullan

    Jeg ville gerne ofre 2000 cirka på et skærmkort.


    Har jo kigget på de 2 som der er blevet anbefalt, og de er meget interessante!
    Havde også regnet med et 8800 gt, eller et 8800 gts som de 2 der er blevet anbefalt er!


    Det ene er et G92 chip, hvor det andet også skulle være noget nyt, eller det køler 20% bedre en alle de andre 8800.


    Det koster bare kun 1700 (det som køler godt) hvilket jeg ikke helt kan forstå! (:

    Hej.


    Hvis der nu er en side, som man kun kan komme ind på en gang om dagen, fordi den tjekker ip. (eller tror da det er det den gør) Kan man så fjerne sin ip, så man alligevel kan komme ind?

    Ja det var sgu ikke så godt!


    men så skal jeg vel har sådanne et som i anbefalede (:


    og ja skal også på et tidspunkt har nu skærm for den er overhoved IKKE til gaming

    (Kan ses i Rivatuner)
    Hva det?



    Jeg regner nemlig med at kunne trække alt på high og når jeg får vista (hvis jeg gør) kan man sætte setings´sne endnu højere - og også opløsningen skal kunne være på det højeste uden lag (:

    Uha det lyder jo virkelig tiltrækkende, men har bare hørt at 512 MB ram kan har lidt problemer i sne vejr (crysis) - ham der sagde det havde ikke G92 (i ved hvad jeg mener) og det har det her jo!


    Så det kan være det ikke er problemet mere! (:

    har 2 pakker af dem så det bliver til 4 gb (:



    Ja det kan jeg se, jeg må har vekslet det med noget andet - som nok er ramenes hastighed :oops:


    men det var mere ramene i skærmkortet jeg er bekymret for.


    der går vel ikke særlig lang tid før, spillinde som minimums krav skal har 512 MB ram´s skærmkort

    Ja undskyld jeg spurgte!


    men jeg sagde at det er "VEL" tilslutningen til pcén


    men da jeg ikke køber hardware så tit, ville det så ikke være smart at købe et med lidt flere ram


    Det med GPU siden den ikke er så vild men alligevel er det et godt grafikkort, må så være fordi det er et G92 eller? (:



    Jeg har det her bundkort


    Hvad er GPU så, og det er ikke noget man behøver at tænke så meget over?


    Quote

    Indstikskort - Ja, det betyder udelukkende at det skal sidde inde i en computer.. Nogen er åbenbart lamme nok i ansigtet til ikke at kunne regne det ud..


    Hvordan skal den forståes 8o



    Ja har godt nok hørt om det der G92!


    kopiere det lige fra linket du sendte (:


    HDCP-kompatibel: Ja-------------------Ka jeg så bruge det til HD signal (hvis min skærm kan)?
    Kerne Clock hastighed: 650 MHz----Det må være cpu´en, og det er da ikke så vildt?
    Model: Indstikskort---------------------Det er vel bare hvordan tilslutningen til pc´en
    Teknologi: PCI Express 2.0 x16------Hva er det der 2,0? Kan man bruge det hvis man har en PCI Express x16 port?


    Der er lige et par spørgsmål (:

    Skal spiller crysis og har fået af vide et 512 mb ram kort kan har lidt problemer


    hvad skal jeg især kigge efter af Specifikationer?