Indlæg af SjQLunD

    Quote

    Originally posted by SGN_X


    Har stadig kun FPS på 60.. Havde før format en på 80 min.


    Hvis du har en FPS på 60 er det højst sandsynligt pga. du har Vsync på, slå det fra under dit grafikkort.


    Husk også at sæt Fps_max 101


    En nat er ikke 5 år :ohmy:

    Dolph er selvfølgelig meget sjov, især i Wulffmorgenthaler.


    Synes dog de 'kører' lidt for meget på dolphs store popularitet. Det er begrænset hvor mange programmer man kan lave om så simpel en person. :)


    Misforstå mig nu ikke, synes da også han er mega griner - synes bare ikke de nyere afsnit er så sjove som de gamle

    Tror aldrig jeg har prøvet at bruge over 900mb af min pagefile, medmindre der er en memoryleak eller sådan noget.


    Så synes 3-5gb er liiidt overdrevet 8o



    Skal man egentlig ha' en pagefile på alle ens drev?

    En af mine venner har også en computer med dual core. Og ved at i CS er det ligesom om han har speedhack, altså nogle gange kører det bare hurtigere, speedhack agtigt - men det lagger også lidt (CS 1.6 vel og mærke)


    Så vil tro det er noget med din CPU, kan desværre ikk hjælpe mere :<

    Det er da helt fair, han er verdens bedste på sit område, og træner ca. 8 timer om dagen.
    Her til februar er 100.000 på spil til det bedste CS hold, til SHG open.
    Synes kun det er godt Esport udvikler sig

    Det kan man jo ikke. .DEM filen indeholder jo bare oplysninger som CS spillet kan læse - altså lidt ligesom wc3 replays, man kan jo ikke gemme en 30 min. lang kamp på 200 kb i video/billed format.
    Altså demo filer er ikke videoer i sig selv


    Tja, Beethoven er blev jo også døv - og han lavede noget af hans bedste musik mens han var døv.


    Men det har nok noget at gøre med at han var et geni, og hvem ved, måske er DJ Sammy også :)


    Men jeg ville helt klart helst være døv

    Synes ens spray virker fuldstændig random i CS: S.
    AWP'en er fuldstændig overpowered - den er faktisk lidt som i de tidlige versioner af CS.
    Og så mangler der bare noget 'feel' over CS: S, man har bare ikke samme fornemmelse for at ramme headshot - ikke samme hitbox's? Ved ikke


    Edit: Så er det også en MEGET stor del der ikke kan køre CS: S optimalt, inklusive mig selv. Det betyder også meget. Og til jer der siger "Så køb dog ny" - sådan er det jo bare ikke, man får ikke 100.000 gamere til at købe ny PC pga. et nyt spil, specielt ikke hvis de mener det gamle er bedre

    Quote

    Originally posted by Boris
    Steam er bare så "sidste år".....Kom videre og spil noget source. Jeg er i øvrigt tit på BoomTowns servere under nicket "Boris The Bullitdodger".


    Nu er det ikke for sjov at alle professionelle CS spillere stadig spiller 1.6.
    Altså hvis man bare spiller FFA er det ligegyldigt, men hvis man følger lidt med på scenen, og gerne vil spille en del 2on2, 5on5 osv er 1.6 bedre:)