Indlæg af sToreBatFar

    Hejsa!


    Jeg bruger Windows Vista Ultimate 64bit, men jeg har et problem når jeg vil bruge Windows til at brænde en eller flere filer til en cd/dvd. Jeg kan heller ikke få lov til at formatere en genskrivelig cd/dvd.


    Jeg bruger et NEC AD-7173A dvd/r/rw drev, som ellers har fungeret fint under windows xp systemet.


    Er det nogen som kan hjælpe??

    Hejsa...


    Jeg har lige installeret Windows Vista Ultimate x64, og har samtidig også installeret Microsoft Office 2003.


    Da jeg gjorde klar til dette tog jeg naturligvis en backup af mine emails fra Outlook, i form af en "*.pst" fil. Da jeg så vil importere denne fil i Outlook på VIsta platformen for jeg følgende besked:


    "Der er nægtetadgang til filen. Du har ikke den nødvendige adgangstilladelse til filen"


    Hvad betyder dette og hvad kan jeg gøre??

    Jeg har et ret forvirende spørgsmål vedr. hvordan man skal sortere sin musik så det virker korrekt med windows media center.


    Jeg har al min musik liggende på en anden maskine, som media centret henter via et trådløst netværk.


    Det der mangler er Cover Art, og at jeg får sorteret det hele med Artist, Title, og Album... så det hele kan ses i Windows Media Center.


    Hvad skal jeg gøre?

    Hejsa...


    Jeg har igår formateret mit system, og har installeret det på ny, og selvfølgelig med opdaterede drivere.


    Dog oplever jeg et problem.


    Når jeg vil se videoklip kommer de "alle" i sort/hvid.


    Jeg bruger Nvidia ForceWare v. 91.47



    Er der en logisk forklaring på dette???

    Jeg forsøger at opsætte en ftp server, men har problemer.


    Jeg er bag en Cybercity ZyXel router, samt har jeg en D-Link router sat til... altså er jeg bag 2 routere.


    Kan det lade sig gøre, og hvordan skal jeg sætte dem op?

    Når jeg arbejder i FrontPage 2003 opretter den hele tiden en mappe i alle under-mapper som hedder "_vti_cnf".


    Dette kan jeg ikke leve med :(


    Hvordan kan jeg få FrontPage 2003 til ikke at oprette denne mappe, som indeholder Metadata???

    Hej Allesammen...


    Jeg skal bruge et meget hurtigt svar.


    Jeg sidder på en Cybercity internet forbindelse og har 2 stk pc på. Vi skal nu spille cs, men vi kan ikke komme på samme server.


    Jeg har tilsluttet en trådløs router til cybercity routeren.


    Hvorfor virker det ikke, og hvad skal jeg gøre???

    I Outlook 2003 er der en sikkerheds funktion, som blokere for adgangen til forskellige vedhæftede filer.


    Er der nogen som ved hvordan jeg kommer uden om denne funktion... evt. hvordan jeg deaktivere den?


    På forhånd tak!

    Jeg har et bitte spørgsmål til jer kloge hoveder derude. Min pc starter helt fint, men når den kommer ind i Windows XP er det somom den lige låser i ca. 40 - 60 sek og så er den klar igen.


    Hvad kan dette skyldet og hvad kan jeg evt. gøre?

    Jeg har siddet og leget med et program som hedder BootXP. Programmet er til at redigere det boot billede som windows xp starter med. Programmet laver en Boot.ini fil i C:\ og læser så data derfra. Efer nu at have fjernet programmet og fjernet Boot.ini filen, kommer der en fejl under boot. Meddellelse: Ugyldig Boot.ini fil... Læser fra C:\Windows


    Windows loader nu som normalt, men det er en skide træls meddellelse at få.


    Er der nogen som ved hvad jeg kan gøre for at fjerne denne fejl?

    Noget ligende, men man kan ikke trykke Enter og så komme til næste linie... Så det er ikke helt det jeg leder efter, men tak for et fornuftigt svar...