Indlæg af garfish

    Jeg overvejer lidt tanken at udskifte mit elskede HD3870x2 til et nyt kort, da jeg synes jeg trænger til noget mere performance, og jeg kunne godt tænke mig at prøve nye kort.


    Jeg spiller mest Wow, Farcry 2, Left 4 Dead, call of duty 4 og den genre, med god grafik, jeg har en samsung syncmaster 245b 1920x1200.


    Jeg har overvejet et normalt 260GTX men kan det ren performence svare sig? har kigget lidt på dette kort http://edbpriser.dk/Products/L…608&searchArea=&Soegeord=



    jeg har en e8400, håber i kan hjælpe

    ja det var bare det der undrede mig lidt


    Jeg bliver nødt til at tjekke konto'en her den første januar når jeg får penge, julen er hård for pungen :ph34r:


    så hvis du stadig har det på det tidspunkt kan jeg godt være intra

    Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Nu har jeg pt en VelociRaptor 300gb i maskinen og det er sku en lækker disk :)


    Kan da godt afsløre at der i nær fremtid kommer en lille test af den :rules:


    Og hvad kostede sådan en lille fætter der :))

    Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    de gamle raptor'er er ikke særlig hurtige i forhold til nye almindelige diske..


    der imod de nye Velociraptor fra WD skulle sparke røv.. men self ikk overhale SSD..


    men jeg synes generelt ikk det kan betale sig at købe en ny dyr HDD.. bedre at ligge pengene i en CPU/GFX..



    Nu har jeg 2 500gb samsung diske, som er almindelige diske. Det var bare hvivs man kunne mærke betydlige forskel jeg ville invistere i en desk


    Tja ved ikke om jeg har lyst til at udskifte min E8400 og mit HD3870x2 :$

    Jeg skal geninstallere min pc her til jul da jeg har ferie. Jeg har tænkt mig at gå tilbage til gode gamle windows xp, da jeg synes vista har er irriterende.


    Jeg snakkede med min far om at købe en raptor disk til at ligge operativ system på og spil, men hvor stor skal den så være? jeg har kigget lidt, og de diske er jo ekstremt dyre, små 1000kr bare for 74gb :ph34r:


    Vil jeg overhoved kunne mærke forskel på en normal disk og en raptor?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Braindead


    Sikker på den er monteret rigtigt? Har selv E8400@3.6Ghz : Xigmatek HDT-S1283 og den kommer aldrig over 40C :boxed:



    Jeg ska ikke ku' sige om den er monteret helt perfekt :O Jeg havde lidt nogle problemer med den. Copperet var heller ikke spejl agtig da jeg fik den af en ven. men den gør sit job fint.


    Det kan jo også ha noget at gøre med hvilket kabinet osv. jeg måler på kerne 1, eller hvad man siger, jeg tager fra en kerne som bliver varmest

    jeg har en E8400 på 3GHz, jeg har en passiv scythe ninja køler, og min cpu kommer sjældent over 56C i farcry 2 og den slags spil


    så passiv er også en mulighed hvis du har godt luftgennemstrømning,

    Lige pt. har jeg et Thermaltake Armor jr. Men jeg er begyndt at blive træt af det. Det larmer meget og er heller ikke min stil mere.


    Overvejer et P180. Men jeg er nu også ret lun på et Coolermaster Cm 690 kabinet, og det er noget billigere :9xo

    Som overskriften kort siger, vil jeg gerne vide om nogle af jer tweek'ere har nogen erfaringer med dette kabinet


    http://edbpriser.dk/Products/L…865&searchArea=&Soegeord=


    Jeg kan se det koster sådan ca. 750kr


    Men så undre jeg mig over at man kan få et Antec P180 Advanced Super Mid Tower til 720kr?


    http://edbpriser.dk/Products/L…471&searchArea=&Soegeord=


    umiddelbart ville jeg da klart sige at et normalt p180 ville være bedst? men jeg ved selvfølgelig ikke helt hvad forskellen er?


    Og noget helt andet er, kan et HD3870x2 overhoved være i sådan et kabinet? Det er jo pænt stort, og blev nødt til at modde i mit Thermaltake Armor jr. kabinet før det ku være det.


    Håber nogen kan komme med nogle idéer og erfaringer