Indlæg af garfish

    Jeg har købte Farcry 2 idag, men da jeg havde fået installeret det på pc'en og gjorde klar til at game blev jeg noget skuffet.


    Det startede op fint. men da jeg sætte opløsningen til 1920x1200 gik det lige pludseligt til window mode?


    Jeg kører det på high settings selvom mit system burde ku køre mere


    når jeg endelig kommer ind i spillet går der 2-3 min og pc'en fryser og jeg bliver nødt til at genstarte.


    Korte pc specs:


    Hd3870x2
    4gb 800mhz ddr2 ram
    E8400 3ghz


    nogen som kan hjælpe ? :(


    Det lagger helt overdrevet og jeg kan se mit grafikkort yder 99-100%


    Jeg synes det virker helt unartuligt at min pc kører det SÅ dårligt


    Måske man burde skifte tilbage til XP, er ved at være virkeligt træt at vista

    Jeg har et club 3d hd3870x2, køler og kortet kører godt, dog gik blæseren i stykker på kortet, og det tog noget tid at få tilbage, og så er bundlet ret tyndt, men ellers et helt kanon firma, :9xo

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Ja sådan er det jo med alt, men det er jo ikke ligeså sjovt :D



    Nu er jeg jo typen som inde for pc verden vil have det bedste man kan få og det skal helst være så vildt så muligt fra fabrikken så jeg ikke behøver at gøre noget, derfor regnede jeg med at hurtigere ram ville gøre en forskel...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Ninja plus er en udemærket køler put et par godt 120mm blæsere på hver side så skulle du nok kunne nå pæne resultater med den. :)


    Du får det til at lyde som om jeg skal være hardcore oc'er :$


    mon ikke en kan klare 3.5ghz eller sådan noget?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    ? På en 8400ér? Det er jo ingenting næsten i forhold til std. Sådan en fætter render tit 4.0 på luft. Også på dine ram. :)


    Jeg ved godt det er ingenting men jeg tror ikke det program kan ere en det. Altså jeg har en scythe ninja cpu køler, dog uden blæsere, bestiller jeg snart hjem ( tips om en god 120mm fan modtages med glæde ;))


    Og så har jeg et thermaltake armor jr. kabinet med en 120mm i fronten og bagerst, så det er vel ok airflow.

    Ja jeg kan godt se jeg måske glemte den lille detalje fra starten af at sige hvilke ram jeg bruger:p


    Når men så tror jeg da jeg vil overveje at bestile lidt lir hjem til min cpu køler (120mm blæser og monterings clips :ph34r:)


    Jeg har leget lidt med Gigabytes Easytune5, men hvis det skal være ordenligt skal jeg vel ind og rode i bios?


    Tja jeg er ligeglad med om det er 4x1gb eller 2x2gb da jeg bruger 32bit såå.


    Men ellers tusind tak for svarene, jeg vil dog stadig overveje de der mushkin hvis det nu er.


    Kender i til en god guide til nybegynder angående oc, meget gerne på dansk :O

    Dem som Dasjap linker til, er de 1066mhz?


    Altså jeg kan nok godt overveje at oc, dog skal jeg lige ha smidt en fan på min cpu køler så. Men det lyder bare logisk med 1066mhz burder skidtet kører hurtigere?

    Hvad ville i anbefalde hvis det nu skulle være 1066mhz ram? jeg overclocker ikke, så om er gode til at overclocker betyder ikke så meget for mig.

    Jeg står og overvejer at købe nyt ram til min pc. Og er blevet lun på disse http://www.edbpriser.dk/Produc…806&searchArea=&Soegeord=


    Nu er jeg så blevet forvirret at der står de kører med 1000mhz, normalt kører det da på 1066. Men Mit motherboard, ( Gigabyte Ga-P35-DS3) understøtter kun 1066/800/667, så jeg er bange for at jeg ikke kan bruge dem. Det er en alt for stor satsning at købe dem, da man jo ikke kan sende dem retur.


    Er det en tastefejl? eller kan jeg godt bruge dem til mit motherboard?


    Kender i evt. nogen andre gode ram, skal være 1066, jeg skal bruge 4gb. og det må helst ikke koste mere end 700kr.


    Håber virkelig i kan hjælpe mig, for er ret lost lige pt :(

    Jeg har det omtalte højtaler set, og jeg har brugt det i snart 3 år eller sådan noget, og jeg må sige, jeg synes de spiller rigtig, rigtig godt til den pris de koster, jeg kan varmt anbefalde dem!