Indlæg af Bentzin

    Alt cola er noget shit - men det er fa.... svært at undvære. :] Drak før i tiden for det meste coca cola. Ku ik' fordrage cola light. Men efter at jeg fik konstateret diabetes 2, så står den nu på Cola light. Pepsi Max smager altså underligt :( Er dog begyndt med cool H20 ind i mellem - så'n lidt for tændernes skyld ;) De ska' jo holde nogle år endnu ;)

    Quote

    Originally posted by cla


    He he ja du skulle jo nødigt ende med at miste synet :))


    Nej det ville s.. være surt - særlig her om sommeren, når man f.eks. går en tur langs stranden 8)


    Den er da okay - af en nybegynder ;) Der er bare et problem med dine knapper til HD ophæng og Ting til salg - der sker ikke rigtig noget når klikker på dem.

    Quote

    Originally posted by snuffi


    Jeg er ikke ny i forummet?
    Kan godt være du ser det som at råbe, men det gør vi andre altså ikke !


    Der er ellers noget som hedder netetik.
    Netikette drejer sig om respekt for andre - så brug hovedet, inden du kaster dig ud i en vild diskussion.
    Når man færdes skrifligt på nettet i div. forums o.lign., så er der nogle uskrevne love om hvordan man opfører sig.
    En af disse er: - "Skriv ikke med store bogstaver, det bliver opfattet, som om du råber af folk. Gør det kun, når du mener det."

    Quote

    Originally posted by OriGiN
    Gir sq snuffi ret.. hvordan kan man råbe med tekst? ska jeg stille mig op og skrige ned i tastaturet indtil knapperne trykker sig ned ?!


    Er i helt nye el. ved i ikke så meget om hvordan man te'r sig i forskellige forums og chat. Når man skriver med stort så betyder det at man råber. Sådan er det bare. Hvorfor ved jeg ikke.

    Quote

    Originally posted by learner


    nej din spasser!! det hander om hp=software! X(


    så det er i det rigtige forum nar!


    Spar os for dine perfide udtryk X(
    Ved ikke rigtigt - hvem der er hvad ?(
    Prøv at læse nogle af de tidligere indlæg i denne tråd. Så ka' det være du får røde ører - min lille ven :D ;):));) Denne tråd startede i HW & OC. Det er der også andre der har fundet ud af.
    NB! Husk nu at tale pænt.

    Jeg havde en underlig oplevelse i forgårs nat. 8o Jeg havde siddet og kigget lidt i dette forum og gik så i seng. Pludelig gik der en bil-alarm i gang nede på gaden. Okay det er der jo ikke noget underligt i ;) Jeg gik hen til vinduet og kiggede ned for at se om der var nogen. Den stoppede. Jeg gik i seng igen. 5 min. senere gik den i gang igen. Kiggede igen - denne gang ude fra køkkenvinduet og uden at tænde lyset ! Mens jeg stod og kiggede ned på gaden - lød der pludselig et klik og lyset i køkkenet blev tændt 8o - og det skal lige siges at der ca. et par meter hen til kontakten.
    Weird - ik' ?( Må godt nok indrømme at jeg fik s.. gåsehud og blev en anelse rystet og skyndte mig ind for at tænde for både TV og PC. Havde ikke lige løst til at gå i seng lige med det samme 8o Kom til at tænke på de der programmer om "Åndernes et el. andet" :]


    Hvorfor råber du ??? Til dit spørgsmål: Ja ja da - men det er s.. da irriterende at nogle folk ik' ka' finde ud af de simple regler som gælder i disse udemærkede forums! Er det svært at forstå ?(


    Og det med at lege ????? Det vil jeg lade alle børnene om :))


    Og så til sidst, så det var det vist ikke helt forkert, det jeg påpegede, da denne tråd jo blev flyttet hertil -ik' ?(

    Quote

    Originally posted by WizZarD



    Øøøøøøøøøøøøøh - hjælp til en hjemmeside - hvad er det nu lige det har med HW og OC at gøre......... ?(?(?(?(?(?(


    Mit indlæg blev skrevet mens denne tråd var i HW&OC og blev derefter flyttet :] Hmmmmm

    Jeg bruger Claris Homepage og det er meget nemt - synes jeg - der er wizards som er nemme at forstå. Men - jeg tror vist ikke det produceres mere - desværre.
    Der findes et utal af programmer så det er bare med at prøve sig frem. Det gjorde jeg i sin tid og så pludselig fik jeg fat i noget, som selv jeg kunne bruge :)) Jeg bruger Cute FTP når jeg skal lægge min side ud på min udbyders webserver - også rimelig nemt at håndtere.