Indlæg af Bentzin

    Nu hvor vi er ved det lidt muntre. En lille vits !


    2 kvinder havde aftalt at de skulle ud og spise og det havde været en meget hyggelig aften.


    Da middagen var ovre aftalte de at de skulle ud og slå til søren. Godt berusede bestemte de 2 kvinder efter et langt diskoteks besøg at det var tid til at vende næsen hjem efter. De havde gået et stykke af vejen da de begge skulle tisse.


    De gik lidt videre, men til sidst kunne de ikke ængere. Det eneste der var i nærheden var en kirkegård, så de gik ind for at tisse der.


    Da den ene var færdig tørrede hun sig med sine trusser og smed dem over skulderen.


    Den anden kvinde så hvad hun gjorde og udbrød! Ikke i livet, det er mine trusser både for pæne og dyre til.


    I stedet tog kvinden en bårebuket for at tørre sig.


    Næste dag mødte de 2 kvinders mænd hinanden. Du er godt klar over at vores koner var i byen med hinanden i går ikke?


    Jo, svarede den anden, hvad tænker du på. Ja, da min kone kom hjem havde hun ingen trusser på....


    Det er sgu da ikke noget, da min kone kom hjem havde hun en sløjfe i røven hvorpå der stod:





    " VI VIL ALTID HUSKE DIG." 8):D

    Har også problemer med min i øjeblikket - og det er både når jeg er på nettet og når jeg ikke er. Det gælder både i spil og ved alm. brug ?( Ka' det ha' noget med fugtighed og varme, som der jo er rigeligt af for tiden ?( Det er først startet her for et par dage siden. Den lissom låser(står stille) et øjeblik og så kører den fint et stykke tid, for så igen at stoppe med at virke i et par sek. osv. Det er rimelig utjekket når man leger Tiger W. i et game mod arbejdskollegaen :( og ens drive ryger "out of bounds" X(;)

    Quote

    Originally posted by WizZarD



    Takker - fulgte jo lige lidt med i den tråd omkring size på signatur - og så kunne jeg jo lige så godt prøve noget nyt - lidt surt at min lille ven bliver så utydelig....... ;);)


    Forresten - Jeg synes nu han er "cute" 8) også i small :)

    Quote

    Originally posted by WizZarD


    Først og fremmest skriver man sine specs - så vi har en bedre chance - end en snebold i helvede - for at hjælpe.... :rolleyes:


    Lyder fornuftigt - ellers et fint signaturbillede 8) du har kreeret ;)

    Quote

    Originally posted by gINCAKe
    ret mig hvis jeg tager fejl.
    det learner er ude efter er boot billedet,
    logonstudio ændre kun logonskærmen og ikke boot billedet (mener jeg ?( )


    Ja det er vist rigtig nok - det må være den klamme varme som er steget til "knolden" ;) Forresten - så er det en "fed" signatur du har 8)

    Quote

    Originally posted by cla


    Gør jeg os og så kigger jeg lige en gang imellem for at se om der sker noget spændende ;)


    Me too - det ku' jo være der kom nogle "guldkorn" :D

    Quote

    Originally posted by OriGiN
    Hvornår finder begravelsen sted?


    Ja - så man ka' nå at sende en lille "dusk" :D:D


    . . og go'nat og sov godt ;)

    Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Lige der jeg enig.... Men han ville jo heller ikke gøre det hvis folk havde den almindelige logik der kræves for at regne ud af ting der omhandler Hardware hører til under Hardware..... ;)


    Ja og de fleste indsigelser/bemærkninger jeg har postet er "mindet" til den samme person (4 af de sidste 5 tråde han har startet, har været forkert placeret ! Så måske "lærer" han det en dag.


    Til snuffi vedr. hvad jeg foretager mig eller ikke fortager mig - ka' jeg da oplyse, at lige nu har jeg ikke rigtig noget at spørge om, da de problemer jeg havde - har jeg fået løst ved at læse i de forsk. forums herinde. Og så synes jeg faktisk også det er ret hyggeligt at sludre på denne måde - med "alskens" folk !

    Quote

    Originally posted by dkwolf
    Nå så kom dagen!


    Palit Daytona TI 4200 128Mb gfx kort
    R.I.P. 16/07-03


    Følte lige jeg måtte dele dette med jer så kortet kan få en god begravelse.
    Men har købt nyt ahh Connect3D Radeon 9800Pro til 3099kr ;) hehe lækkert kort.


    2 ?: Døde det en naturlig død el. gik det bare på pension ;) ?( Og er de der par tusind investeret godt ?(

    Quote

    Originally posted by OriGiN


    HVa skulle det hjælpe? Det er da de samme personer der kommer derinde som herinde...


    Okay - jeg ved godt den var svær 8o;)