Så kører min hjemmeside!

  • cla jeg har lige et prob med dine thumbnails af din comp !! de er en smule tunge synes jeg !! men det er så bare mig !!

  • Quote

    Originally posted by |HG|AkirA
    cla jeg har lige et prob med dine thumbnails af din comp !! de er en smule tunge synes jeg !! men det er så bare mig !!


    Nej det er ikke bare dig, sys os selv de virke en anelse "sløve".....
    Hvordan er det jeg ændrer det?

  • Quote

    Originally posted by Getalife
    ah okay.. jeg var lige dernede for en uges tid siden.. DAMN det ligger langt ude på landet ;)


    Ja tænk på hvor lille sandsynligheden var for at de lige skulle flytte hertil :))

  • BTW ville da gerne hører noget response på min den gamle side !! (ny er på vej!!) Her


    Edit: i ska ikke tage jer af de forkerte billeder og stave fejl !!

  • Quote

    Originally posted by |HG|AkirA
    BTW ville da gerne hører noget response på min den gamle side !! (ny er på vej!!) Her


    Edit: i ska ikke tage jer af de forkerte billeder og stave fejl !!


    Sys der mangler noget mere indhold....


    Hvordan fik jeg billederne til at fylde mindre uden det går ud over størrelsen på dem?

  • brugte photo shop og gjore dem mindre !! og måske lige lavede dem om til 16 bit faver hvis de ikke hade noget imod det !!


    edit: og det med indholdet ved jeg godt !! men det var mere designet jeg ville hører for !!

  • Quote

    Originally posted by |HG|AkirA
    brugte photo shop og gjore dem mindre !! og måske lige lavede dem om til 16 bit faver hvis de ikke hade noget imod det !!


    edit: og det med indholdet ved jeg godt !! men det var mere designet jeg ville hører for !!


    Ok, takker :D


    Designet er flot nok, tror bare jeg ville vælge at sætte min menu i venstre side, men det er vel et smagsspågsmål ;)


  • Den er da okay - af en nybegynder ;) Der er bare et problem med dine knapper til HD ophæng og Ting til salg - der sker ikke rigtig noget når klikker på dem.

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Den er da okay - af en nybegynder ;) Der er bare et problem med dine knapper til HD ophæng og Ting til salg - der sker ikke rigtig noget når klikker på dem.


    Takker :D


    Hvis du lige læser den post igennem som du har quoted så vil du se at der står at de to nederste knapper (hd ophæng og ting til salg) ikke virker fordi de er under opbygning ;)

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Sorry - Men er lige kommet hjem efter en lang dag - og det går vist lidt ud over overblikket ;) Må vist hellere se at komme i seng.


    He he ja du skulle jo nødigt ende med at miste synet :))

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    cla.. brug en anden font :) er det bare mig eller bruger alle sammen comic sans på deres første hjemmeside?


    Den virkede bare lige tiltalende, har egntli ikk tænkt videre over det, men måske har du fat i noget...

  • Quote

    Originally posted by cla


    He he ja du skulle jo nødigt ende med at miste synet :))


    Nej det ville s.. være surt - særlig her om sommeren, når man f.eks. går en tur langs stranden 8)

  • Hmm syns nu den er ganske OK den side du har fået banket sammen der, vill også gerne selv, men har ikke lige den viden der skal til.........


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B
    Hmm syns nu den er ganske OK den side du har fået banket sammen der, vill også gerne selv, men har ikke lige den viden der skal til.........


    :)


    Takker :D


    Hvis du har frontpage så bare gå ned til den nærmeste boghandler og køb en IDG begynder frontpage bog/hæfte agtig ting, det kommer du et godt stykke vej med ;)
    Har selv en til at ligge et sted...

  • jo jeg har da FrontPage til at ligge men kan bare ikke få det til at virke, hvis du forstå hvad jeg mener ;)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT