Indlæg af LasseON

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Du skal være obs på at apple TV2 ikk understøtter 1080p materiale men kun 720p, dette gjorde at jeg valgte den fra og nu kører med Boxee på en computer og det spiller bare, det er kan kombineres med at du har dine film/musik liggende på en anden maskine.


    Xbmc skulle også være godt.


    PT kigger jeg på at bygge en dedikeret Mediamaskine på en ubuntu platform med xbmc eller boxee og så streame tingene fra min hjemmebyggede NAS =)


    Det har du ret i, den kan ikke afspille 1080p. Hvilket jeg personligt synes er lidt øv. :(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    Med BFBC2 incl Vietnam (og det famøse SPECACT kit) til 9,99€ vil jeg da anbefale at slå til hvis man overvejer at anskaffe sig spillene, omend ikke andet som opvarmning til BF3 :D


    For mit vedkommende bliver det nok bare Magicka, har fået det anbefalet af en ven. Hoard ser også spændende ud, nogen der kender noget til det?


    Jeg købte Magicka, har dog ikke haft tid til at spille så meget endnu. Jeg tror onlinedelen er sjovest, der er bare ikke særlig mange servere desværre. Men sig til hvis vi skal spille! :D

    Jeg har også altid bare brugt en kompressor uden vand udskiller, det har aldrig givet problemer. Du skal bare huste at tape dine blæsere fast, og lade være med at blæse med fuld smadder. ;)


    MVH
    Lasse N. :T

    Du skal gå ind i "Personer" --> Tryk "MENU" --> "Import/eksport af" --> "Importer fra SIM-kort".


    Hvis der så ligger to af hver kontakt person, skal du gå ind i "Personer" --> Tryk "MENU" --> "Vis". Der kan du vælge hvad der skal vises. :D


    Håber det hjalp. :D


    Når det er en BMX kunne orange fælge se ret fedt ud, tror jeg. :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af kasper1233
    Skal til at sende mit bundkort til RMA og gav selvfølgelig den anti statiske pose væk jeg havde til det da jeg solgte mit andet bundkort, så står og mangler en! Nogen i Roskilde, som kan undvære sådan en? :cheers:


    Tag en tur ned i MM-vision eller Dataworld, de har sikkert nogle liggende. :9xo

    Hej, jeg vil gerne have en vurdering af min i5 2500K.


    Den er fra starten af maj, og jeg har kvitteringen. Det kører upåklageligt. :D


    Hvad vil den kunne indbringe?



    MVH
    Lasse. :T

    Kunne godt være interesseret i:


    Canon EFS 55-250mm
    Canon Speedlight 420EX


    Hvad skal du have for det? :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    25 MB/s (læg mærke til at både M og B er med stort når der er tale om MegaByte, ellers er det Megabit) er nu en meget normal hastighed for den lille satan der :razz:


    Men så kører du i hvert fald ikke cat5 i mellem de enheder du bruger. For det kan cat5 slet ikke klare. Der skal minimum cat5e til..


    Jeg mente selvfølgelig megabyte. :D


    Er det muligt at bruge dsm 3.1, fra et andet netværk? :rolleyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dkskynet
    efter hvad du kan læse og sådan tror du så at den kan kører i et par år ? måske 3


    Hvor meget renger du med at skulle køre i den? :D

    1. Er nu løst det var fordi det trådløse gik ind over, ligesom i skrev. :D Nu uploader jeg med 25Mb/s, er det ikke meget normalt?


    Det er egentlig lidt underligt, jeg har både et cat5 og et cat5e, men cat5 er hurtigst? :crazyeyes:

    Hej!


    Jeg håber i kan hjælpe mig med min ny indkøbte DS211 + 2x WD Green 2TB. :)


    1.
    Hvordan kan det være jeg ikke kan uploade med en hastighed højere and 7-8 Mb/s? Jeg har både prøvet med lan kabel(cat5) og trådløs, men der er ingen forskel... :(


    2.
    Hvad skal jeg gøre for at kunne tilgå den udefra? :rolleyes:


    Det skal lige siges jeg sidder bagved en router. (D-link DIR-655).



    God weekend!


    MVH.
    Lasse :T