Indlæg af silentk

    kommer jo meget an på hvilket chipset du har på dine corsairram.


    men crucial rammene har et udvalg af de bedste chipsets du kan få nu til dage, så ville klart spare de ekstra penge mellem de to om muligt^^
    vil uanset held lande med et resultat meget meget tæt på hinanden

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Jeg har heller ikke hentet den endnu bare sagt jeg var interesseret. Jeg skal vel ha et specielt bundkort for det understøtter den E8400 Ikke?


    vil ummiddelbart tro at alle p35 bundkort kan, ihvertfald med et bios update. ellers kig efter nogle som kan køre 45 nm cpu'er

    Quote

    Oprindeligt indlæg af [FDB] FifaFrazer
    Grafikkortet er fint. Det er det bedste single-gpu grafikkort, der er til at betale efter min mening. Ved ikke hvad det vil sige at cåu'en er ES. Personligt ville jeg nok have smidt 300-400 mere for at få en splinterny E8400.


    må jeg nok tilslutte mig

    dvi er digital og scart er analog. så det burde ihvertfald ikke give et bedre resultat hvis der overhovedet findes en converter derimellem
    men dvi-hdmi burde fungere.. prøvet forskellige oopløsninger?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dB1


    Mmm... Jeg ved Seagate og Samsung har puslet lidt med ideen om at inkorporere en NAND flash som buffer led i nogle af deres diske - men så vidt jeg er orienteret har de indtil videre kun gjort det på bærbare harddiske hvor det vil have betydeligt hurtige up time fra hipernate til on (som f.eks. når skærmen har været klappet ned og den laver autostart når du klapper den op igen).


    Sorry for :offtopic:


    ville ønske jeg kunne finde frem til den historie igen :)
    var et eller andet ukendt (ivertfald for mig) firma. havde ikke lige forventet at se den størrelse foreløbigt^^


    men ja. må siges der arbejdes en del på hdd området for tiden. solid state discs udviklingen river en masse dejlige tiltag med sig :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    Jeg har lige bestilt sådan en seagate ES med 32MB buffer, men af lydløse WD's green serie (aner ikke hvor man kan finde dem) være de bedste, derefter samsungs T166 serie..


    wd's green serie er desværre ikke npået danmark endnu hvad jeg har kunne finde ud af. men elelrs lækre diske :)


    været en nyhed for længe siden enten her eller på hwt.dk om nogle diske med 1gb cache (ville jeg gerne finde :P) så hvis nogle har set dem et sted, let me know :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Seganer
    hmm......¨
    er en samsung mere lydløs end en wd?
    I må godt komme med et forslag på en model, alt fra 80-500GB, bare den er hurtig og lydløs og godt med cache mem. som f.eks. 16mb


    mvh
    Seganer


    personligt ville jeg tage et par wd caviar også. ellers samsung spinpoint, eller muligvis seagate baracuda
    og ja gå efter 16mb cache. elelr gerne mere hvis muligt :)


    hurtigste valg ville være 2 diske i raid 0. størrelse alt efter hvad du har brug for realy.


    men må nok indrømme at så længe at det er til "normalt" brug er det rimelig ligegyldigt hvilket mærke man tager. men well. de fleste har deres foretrukne valg :)

    true. men vil nu mene man kan klare sig ret fint med et par crucial 8500 ram som igen er nedsat til 550 per sæt, eller ca halvdelen af prisen af 9600 ram i den mere betalelige ende XD.
    ikke at de 9600 hyperx ram ikek er lækre :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Nemesis72
    Det var nu de udenlanske jeg var ude efter, jeg kender de danske :rules:


    http://www.watercoolingshop.com/catalog/index.php?cPath=26 er blevet anbefalet i en anden post^^


    ellers så gå ind på nogle af producenternes hjemmesidder. de har normalt links til deres retailors :)


    men mange af dem kan ikke svare sig desværre. specielt ikke fra us grundet portoen/told selv om jeg havde regnet med en god handel derfra XD

    Quote

    Oprindeligt indlæg af lilleper
    okay .. kan du så ikke lave en kolfiguration til mig med priser og de beste hardware i til en gamer pc . på forhånd tak :boxing:


    tror du er nød til at oplyse et maks budget, og om det skal indeholde tastatur/mus/skærm, før end nogle kan give dig et ordentlig svar der

    hvorfor vil du have en ide brænder og ikke sata :S?


    og håber ikke du vil give 680 for et g11 :)


    men elelrs så ja tag en e8400 istedet, og så ville jeg gå efter 4x1gb ram også


    1: til brug af dual channel ram. hvis du bestille et sæt dual channel ram med 2 rambars af x antal mb sættes de i ramslots af samme farve ^^


    hvis du bare har en bare er en bar er det mere elelr mindre ligemeget hvor du sætter den :)


    2: skulle mene at du kunne se det i din taskmanager under performance.
    ellers så download cpu-z

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    det er der så 4 andre der allerede har rettet...


    fik ikke set side 2 inden jeg svarede :O


    og kom doublepost af en eller anden grund ved min edit af første :<