Indlæg af silentk

    er det g11 med dansk layout, eller er det engelsk som de fleste fra den tid computeren blev købt.
    hvis en mulighed skulle være der for at sælge den western digital hdd og keyboard ved siden af, kunne jeg være interesseret i de to

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Richie
    Eftersom man kan købe alle sæsoner for 999,- er det måske i overkanten?


    indeed^^ mener endda vi stadig køre med boksen for 949 i elgiganten og 888 på netbutikken XD
    selvfølgelig dyrere hvis man køber dem enkeltvis. men halvdelen af dem er næsten lige så at købe dem alle

    ved at være færdig med min gamle computer efter skiftet til ny :>
    købt gennem hard n' soft i sin tid så en af deres egen samlede maskiner.
    2000+ amd processor
    1.gb ram 3200ddr1 i to blokke og 512mb i 2 blokke.
    60gb hardisk
    asus n6200 grafik med 128mb
    grafikkort og strømforsyning skiftet inden for nyere tid.
    1 cd-rom brænder
    1 dvd drev
    og 1 flobby drev. pæn udemærket computer. billeder kan skaffes ved interesse



    desuden en 17" cft skærm i grå.
    sælges for symbolsk pris XD



    og så en asus silent knight cpu-køler. købt indne for den sidste måned og aldrig brugt da jeg ikek kunne bruge den med mit bundkort. alt medfølger i ubrugt stand. nypris 372.-


    give me offers :>



    ps. sender ikke. alt ved foregå ved afhentning/møde et sted mellem køge og svanemøllen station

    jeg må så sige at jeg køre 9*333 med intels boxed køler da jeg ikek kunne bruge min silent knight sammen med det bundkort jeg endte op med XD at bundkortet så også har et ret massivt køle system er så en anden ting :> ville dog gerne have haft den lidt højere op XD men well tør ikke på boxed køler

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    penge med for mange penge, ja hvis pengene har penge så er det slemt. :D hehe


    Radeon X1950Pro er nok det kort du kigger efter, det er hurtigere end 8600GT og GTS og koster 400 kr. mindre. dvs. 1000-1100 kr. 8600 GTS koster 1400-1500.
    Dog er DirectX10 ikke understøtter hvilket betyder SM 4.0 ikke er understøttet osv men kortet performer bedre.


    vil så påstå at det er værd at smide pengene efter et 8800gts 320 som minimum. age of conan har allerede ihvertfald hvad jeg har set sagt at det vil komme til dx10. vil regne med at warhammer også hurtigt kommer til at kunne benytte sig af det.


    samt 80 seriens sturktur til arbejde af specielt landskaber hvilket må siges at være en main faktor i mange mmorpg's.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PoLLuX-_-
    Til dine spørgsmål:


    2: Scythe Ninja Plus-køleren er ikke for stor til kabinettet, jeg kan bare ikke helt forstå hvorfor du vil have den. Den intel Q6600 du har valgt er incl. Intel køler, og kan overclockes til 2667Mhz uden at temp stiger betydeligt! Det svarer til en Q6700 som koster 3734kr.
    Jeg har selv en Q6600 som er overclocked til 2667Mhz og så har jeg købt en ekstra 120mm kabinetkøler.


    pt køre jeg selv q6600 ved 2997MHz med intels stock køler uden problemer på mit gigabyte GA-P35-DQ6 havde købt en asus silent knight cpu køler men kunne ikke passe på bundkortet jeg endte op med i sidste ende grundets dets ret enorme kølesystem XD. either way efter easytune 5 køre den et sted mellem 45 og 50 grader uden noget videre load og lige over de halvtreds i de spil jeg endnu har været igang med på den ved den hastighed. kan man bestemt ikke klage over :>
    køre dog så stadig med sidderne åbnet da jeg ikke har haft tid til at ordne de sidste par ting.


    personligt ville jeg nok tage 2 320gb hd's og sætte dem i raid istedet.


    medhensyn til sli, tror jeg ikke det vil blive specielt nødvendigt indtil det må være ved at være på tide at skifte computeren alligevel. but ofcourse nice to have.
    either way kan selv varmt andbefale GA-P35-DQ6(selv om det er lidt pebret XD)/ GA-P35-DS4, selv om deres kølesystem mindster mulighederne for cpukøling meget, dog hjælper de en del på at lede varmen væk fra cpuen i sig selv

    Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB
    Macimuz: Ja - og de er imho ikke lige så gode som de to andre.


    xdream: WD performer elendigt sammenlignet med de to andre.



    well wd har ry for at blive mindst varme af alle og have den mindste fejlrate af alle. begge rimelige vigtige ting for alle computersystemer right XD?
    og i bund og grund er det vist også ret så tit man mærker en flaskehals fra hd's hvis din påstand skulle være rigtig hvilket jeg endnu ikke har set bevis for.


    bortset fra det har samsung også et ret så godt ry

    da jeg ikke kan bruge den cpu køler jeg først havde bestilt sammen med det bundkort jeg endte op med efter en del fejlhåndteringer af min ordr. star den nu til salg. ca en halvanden uge gammel, ubrugt, og alt medfølger. købt via shg. nypris var 372 kr. give offers :)
    billeder og test: http://www.tweakup.dk/article/1185/dk/


    as a side note to that. hvis der skulle være nogle som sidder inde med en ordentlig cpu køler til socket 775 uden backplate til let me know :>



    samtidig en helt ny 420 w psu fra et delux kabinet sælges da den ikke var kraftig nok til mine behov. igen. offers taken.



    desuden hvis nogen interessse for nogen overhovedet XD uåbnet nero 7 oem cd



    alt foregår ved afhentning/møde et sted mellem køge oog kbh


    kontakt enten her eller via silentk226@gmail.com



    //kenneth