Indlæg af silentk

    Quote

    Oprindeligt indlæg af S.STAACK



    Har selv, en 22 LCD skærm, tastatur, mus og højtaler.
    Har også en 74gb raptor 10.000rpm harddisk til at køre vista


    med hensyn til ram kan du finde billigere lige så gode ram. ville dog tage 4 gb ved vista brug.


    processoren ville du klart få mest ydelse ud af at vælge en intel, fx 6850 duelcoren^^


    bundkort så Gigabyte GA-X38-DQ6


    cpu-køler, asus silent knight II


    istedet for 1 500 gb hdd så tag 2 320 og smid dem i raid :) og dont worry tager ingen tid ved normal opstart med vista^^


    kabinet er jo en smags sag :)


    dvd-brænder egentlig ligemeget så længe det er sata. samsung har dog så vidt jeg husker et hurtigere og billigere drev end det du har valgt der.


    og med hensyn til lydkort, så vælg et andet medmindre du har tænkt dig at skulle indspille musik på computeren fra fx guitar eller lignende.. enten gamer udgaverne af x-fi eller x-fi audio

    hvis du vil væk fra maxtor skal du ihvertfald ikke tage seagaten da maxtor og seagate er samme firma nu :)


    men både samsung og western digital er kendt for god stabilitet på deres diske. personligt ville jeg nok vælge wd som første valg men tag den billigste af de to :)

    det er ellers sjovt :)
    der er jo kæmpe forskel på hvilken sælger man får fat på uanset hvor det er henne. der er nogle som intet ved. mens andre ved en hel del. thats how it goes.


    medhensyn til ikke at vide hvad der er i computerne (går ud fra du tænker med hensyn til producenter af grafikkort ect^^) er det simpelt hen fordi der ingen informationer ligger om det på de færdigsamlede computere som jo er de eneste der bliver solgt med mindre man tager i en disideret computerforretning der selv laver deres egne :)

    ser at jeg kan få et helt nyt inklusiv porto fra pinnacle selv til 20 pund. tror ikke du vil kunne give mig en rimelig pris i forhold til det tilbud, så må nok hoppe på den.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af weah69
    Kom til at love dig for meget men;


    Jeg har et Mediacenter 300i smid et bud på PM det kan det samme. Tror den eneste forskel er at 300 er uden radio men du kan sagtens ligge internet radio ind i softwaren. Jeg har selv fundet over 5000 radio kanaler.


    ville eventuel fjernbetjening følge med.
    jeg ved pinnacles studio version 9 følger med 310i'eren hvad med din? dog kan jeg få 10.5'eren forholdsvis billigt på arbejdet så ville ikke være verdens undergang, men ville gerne lige prøve det inden en eventuel opgradering af den del af softwaren XD


    og formoder medfølgende drivers/mediaplayer software vil følge med og at det er i en rimelig stand?



    men kunne da godt være lidt interesseret i den^^

    hey there. ville lige høre om der skulle vær enogle i kbh området som havde et Pinnacle PCTV Hybrid Pro PCI 310i liggende til salg :)?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Danemagic
    Altså køre med 2 grafikkort på een gang. Det er næppe muligt. Men dualscreen er muligt med eet grafikkort, - hvis dit 8800GTS havde haft hdmi :boxed:



    man kan nu købe kabler med en dvi i den ene ende og hdmi i den anden ;) og skulle meget gerne fungere som planlagt med dette kort

    hey there.


    går lidt med tankerne om at fikse et media center sammen men har ikke lige så meget viden inde for "gode" tv-tuner kort.
    skullle gerne være dvb-t tuner i samt have dual tuner. også helst mpeg 4 support.
    nogle som har nogle gode forslag :crazyeyes: ?
    også gerne med hensyn til software

    star også med en 17 tommer skærm jeg gerne vil af med. men har desværre set fine crt skærme blive givet væk 2 gange eller sådan noget siden jeg fik den på hånden, og ingen videre interesse. men man kan jo næsten ikke nænne tanken om at blive nød til bare at kyle den ud :<