Indlæg af Clausen

    Hvor meget burde jeg OC den med standard køling ? , den står til 3.2ghz lige nu med en vcore på 1.5 men da de her P5N-E har det med og undervolte som os er rigtig nok er vcore på 1.47 og har sat north bridge til 1.5


    Har haft nogle underlige crashes med mit windows eller ik så meget crash, bare mere hvor den fryser i windows og låser helt fast så jeg blir nød til og trykke på reset, men det var mens alt voltage stod på auto så ved ik om de bliver bedre nu.


    53 grader er den ligenu og world of warcraft kører i baggrunden som for det meste bruger over 50% cpu kraft.


    Men spgs er, hvad er forsvarligt med standard box køling og hvad burde jeg sætte vcore osv. på


    E6600
    Asus P5N-E SLI
    8800 GTS
    2GB PC6400 Kingston


    Er mit system spec.

    Efter og have købt dette kort og installeret det fandt jeg ud af til min skuffelse af nvidia nu har fucket godt og grundigt op i driverne.


    Ingen mulighed for og vælge de klassiske menu'r mere og så lige det her som der står i PDF filen til det nye kontrolpanel.


    Full-screen video mirror Video & Television - Modify
    Full-Screen Video Options
    Not available with Windows Vista.
    Not available with GeForce 8
    Series GPUs or later.


    Så nu står jeg lidt her, kan ik sætte mit sekundær display til og køre fullscreen og lock viewport sådan så billedet bliver låst fast (AutoFit etc.)


    Er der nogen der skulle have en viden om hvor jeg kan downloade det gamle control panel så jeg kan få mine options tilbage så jeg kan se mine tv serier/video'r på mit tv igen.


    Tak på forhånd.

    Quote

    Originally posted by Fcbforever
    Kan ikke lige besvare dit spørgsmål :O, men ville lige høre dig om du har prøvet at OC'e med ASUS Ai Suite eller via bios?


    Nej ik via Asus AI suite, men måske burde jeg kigge lidt på det, har prøvet den funktion i bios men der er en del jeg lige skal ha styr på i den bios.

    Hey


    Har endelig fået min E6600 , Asus P5N-E SLI


    Har normal box køler på som var med til cpu'n , hvor meget ville jeg kunne OC forsvarligt med den køler på ? , ligenu ligger den på 45 grader i idle tilstand.


    Og har os mine små problemer med og finde rundt i bios med hensyn til og oc den, der er dælme mange ting og lege med ^^ , så har bare valgt AI tuning og 20% overclock, så kører en 2.9ghz nu men ville nok smide den op på omkring 3-3.2ghz

    Samsung F300


    Hej.


    Da telefonen ik lever op til det jeg forventede og har et lidt for lille display standard display til sms/opkald osv. men stort display til musik delen er det ik lige den telefon jeg var ude efter, telefonen er købt for ca. 3 uger siden, har orginal kasse med alt tilbehør og kviterring hvis noget evt. skulle ske med den.


    Den har ingen fejl/ridser eller andet lignende, og der medfølger 1gb MicroSD memory kort som jeg købte ved siden af til den.


    Den er ikke simlåst.


    Ny pris - 2500 ( Uden abb )


    Min pris - 1500. - Kan forhandles hvis du kan forstå og tale for din sag ;) , men går ik længere ned end 1200,-


    Telefonen er købt igennem telmore , men jeg har selv debitelsolo så derfor ved jeg ik den ikke er simlåst.


    Smid en mail/pm eller lignende hvis nogen er interesseret.

    Hej


    Da jeg endelig har fået bestilt helt nyt hardware er det på tide og komme af med det gamle så derfor sælger jeg følgende samlet.


    MSI K8N Neo4 Platinium - Ny pris 500 Ik OC'd ||||| Pris - 250,- kr


    MSI K8N Neo4


    Amd64 3500+ - Ny Pris 500 - Ik OC'd ||||| Pris - 250 ,- kr


    Kingston HyperX DDR 400 - 2048mb ( 2x 1gb ) Ny pris - 1000 - 2-3 Mdr gamle. ||| Pris - 500 ,- kr


    Rammene er ik mere end et par måneder gamle og fejler intet, cpu og bundkort fejler heller intet, det er så småt bare ved og være outdated jo.


    Bundkort og cpu er fra dec. 2006.


    Så hvis nogen er interesseret så smid mig en pm/mail eller lignende :)

    1 stk 138900 * Socket 775 - ASUS P5N-E SLI a 786 DKK = 786,00 DKK
    1 stk 133817 * (775 Pin) Intel Core 2 Duo 2.4GHz Box a 1529 DKK = 1.529,00 DKK
    1 stk 148689 * 2048 MB DDR2 PC800 Kingston a 741 DKK = 741,00 DKK
    1 stk 100 * Ekspeditionsgebyr a 15 DKK = 15,00 DKK
    1 stk 011 * Forsendelse privat pakke efterkrav a 125 DKK = 125,00 DKK


    Så er følgende bestilt :)


    Så skal jeg bare af med mit det gamle -.-


    Jeg er ikke overclock typen , men jeg takker for dine perspektiver, synes bare de p5n / k er en smule i overkanten til mit bugdet, men vil forsøge og finde ud af det :)

    Hejsa.


    Står og skal ha nye dele til min computer, havde egenligt bestilt dette


    MSI K9N-SLI-PLATINUM AM2 nForce 570 PCI-E DDR
    NorthQ NQ-3312BLA 120mm 478/754/775/939
    AMD Athlon 64 X2 AM2 5200 tray
    G.Skill RAM DDRII 2GB PC800 Kit CL4-4-4-12


    Men efter og have snakket med nogle folk skulle det siges af pentium har overhalet amd i hvad der er bedst som gaming computer , og nu er jeg ik selv den store hardware geek, er mest inde i software, men kan godt li at game i min fritid.


    Så spørgsmålet er , hvad skal jeg gå efter ?


    Det ovenstående ville koste mig ca. 3000 så det er nok det beløb jeg er villig til og bruge for tiden på noget nyt.


    Så i er mere end velkomne til og evt. linke til nogle produkter :)


    Andet end det er der vel ik andet end sige tak på forhånd for og pege mig i den rigtige retning :)

    Har den nye Samsung F300 som jeg selv er utilfreds med


    Så ville du evt. være interesseret i at bytte ligeover ?


    Smider ik extra cash med i da min kun er 1 mdr gammel og fejler intet, bare ik lige det jeg forventede af den, bryder mig ik selv om de 2 displays den har, altså et display på hver side.