B: N73 til anden tlf eller cash.

  • Hej Tweak-folk,


    Har denne dejlige tlf, grunden til jeg vil bytte er fordi jeg vil prøve et andet fabrikant.
    Telefonen er fra 20/12-2006 (Mener jeg ca, er par dage før juleaften).
    Telefonen er købt hos 3, og er ikke simlåst.
    Jeg har kvitteringen for telefonen samt alt medfølgende emballage.
    Der føler et ekstra 512mb kort med, så man kan smide lidt ekstra musik og tage lidt flere fotos.


    Modellen er magen til denne;


    [Blocked Image: http://www.handys-mobile.de/img/nokia_n73.jpg]


    Vil meget gerne bytte med en telefon med touchscreen.


    Jeg kan sagtens tage billeder af de små ridser der nu er, men intet man ser før man nær studere :)
    Telefonen er fuld funktionel, og er opdateret fredag sidste uge med nyeste firmware.


    /Mads.

  • kan selv fortælle at det er en lækker tlf..omend jeg ikke bryder mig om nokia....men hvad havde du regnet med for den, og hvilket memorycard er det de bruger ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    kan selv fortælle at det er en lækker tlf..omend jeg ikke bryder mig om nokia....men hvad havde du regnet med for den, og hvilket memorycard er det de bruger ?


    Enig.. Lykkedes mig bare at smadre den jeg havde X( :$ :))

  • Har den nye Samsung F300 som jeg selv er utilfreds med


    Så ville du evt. være interesseret i at bytte ligeover ?


    Smider ik extra cash med i da min kun er 1 mdr gammel og fejler intet, bare ik lige det jeg forventede af den, bryder mig ik selv om de 2 displays den har, altså et display på hver side.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    kan selv fortælle at det er en lækker tlf..omend jeg ikke bryder mig om nokia....men hvad havde du regnet med for den, og hvilket memorycard er det de bruger ?


    havde regnet med +1500,00,- dkr.
    - Det er et MiniSD 512mb.

  • Quote

    Originally posted by Clausen
    Har den nye Samsung F300 som jeg selv er utilfreds med


    Så ville du evt. være interesseret i at bytte ligeover ?


    Smider ik extra cash med i da min kun er 1 mdr gammel og fejler intet, bare ik lige det jeg forventede af den, bryder mig ik selv om de 2 displays den har, altså et display på hver side.


    Kan sagtens forstå dig, men nej desværre ikke lige den slags tlf jeg søger. :)
    Held og lykke med salget.


    /Mads