Indlæg af Clausen


    er der egentaget nogen forskel på g15 og g15 gaming keyboard ? , det ser ud til håndledsstøtten på gaming keyboardet er større.

    Hej.


    Jeg kunne godt tænke mig og høre jeg gæve gallere af hvad i bruger af udstyr til når i gamer osv.


    Sad og kiggede på det nye fra Sennheiser , deres PC350 , nok koster det 1000 kr , men er det også det værd ?


    Og så er der jo selvfølgelig spørgsmålet om mus og keyboard, ligenu kører jeg med steelseries 6g og logitech g5 men de er ved og være noget nedslidte og virker ikke så godt mere :o

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mads_spazz
    Jeg har også haft en NorthQ på 400 Watt.. Den var bestemt af god kvalitet. Corsair er bedre, men NorthQ er altså rimelig gode.
    Jeg vil tro at den kan trække dit system uden nogle som helst problemer.


    jeg glemte nok også og nævne mit kabinet er et Antec Performance P182one eller noget i den dur


    Der har 3x 120mm blæsere inde i kabinettet ( de fulgte med som standard )

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    det kommer an på hvilken psu du rent faktisk købte...enhver 550w kan ikke trække det, men kvalitets psuer burde kunne.


    Det var en NorthQ jeg købte for et år siden.

    Hej,


    Jeg står og tror jeg skal bruge en ny strømforsyning til min nye computer.


    Sata II :
    2x 750gb
    1x 1tb USB Hdd
    1x 80gb ( 10000 rpm )


    IDE:
    1x 200gb


    GFX:
    Geforce GTX280


    Motherboard:
    P5Q Deluxe


    RAM:
    4096mb Kingston HyperX pc8500


    CPU:
    Core 2 Duo E8400


    Men er ikke så sikker på min gamle PSU kan trække det, der står godt nok under systemkrav at GTX280 kræver en 550w PSU , mener min er en 600w PSU fra NorthQ , en jeg købte for over 1 år siden med min forrige computer.


    Hvad størelse PSU vil i anbefale man køber ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maesty
    maximus 2 taber skam ikke til p5q


    men hvorfor kun 2gb ram og hvorfor kingston?? ville finde noget kvalitet istedet for,


    edit så lige det var bestilt!


    Jo maximus II tabte skam til P5Q Deluxe.


    http://www.techspot.com/review…imus-2-formula/page4.html , læs derfra eller hele artiklen , jeg undersøgte skam hvad jeg ville købe :)


    Og kingston hyperx ville jeg mene er kvalitet , kunne sikkert godt ha bestilt corsair dominator / geil black edition EVO eller noget men information omkring dem og lager kapacitet var først at vente engang i august måned :)


    Kan altid skifte ud til de ram.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay


    Så er det jo bare høj fin :)


    Så er der ikke andet end at vente;) Gi lige svar om hvordan det kører.. :D


    Det skal jeg gøre ! :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Ser godt nok ud, ville dog tage nogen Samsung F1 diske istedet


    De er bare til storage , de var billige , hvilket alt andet jeg købte ikke var, ville ik gå over 10k :p


    Det er sådan set betalt og bestilt det hele, tog mig os kun 4 timer på nettet med intens søgning og læsning af artikler for og bestemme mig for og gå P5Q Deluxe istedet for Maximus gaming for det tabte i alle tests til P5Q Deluxe.


    Har en 2x gb 80gb 10000 rpm i forvejen jeg bruger til OS og mine installerede spil jeg kører.

    Jeg besluttede mig for istedet kun og udskifte nogle få dele, så hellere udskifte hele min computer selvom den kun er 1 år gammel eller deromkring.


    1 stk. 19123 WD My Book2 Essential 1TB USB2.0 kr. 1.209,-
    1 stk. 24160 Creative SB X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Pro kr. 829,-
    1 stk. 61116 SteelSeries Siberia Neckband (white) kr. 479,-
    1 stk. 11025 Intel Core 2 Duo E8400 3.00 6MB FSB1333 Box kr. 1.079,-
    3 stk. 18980 Samsung Spinpoint T166 320GBSATA 16MB 7200RPM kr. 1.047,-
    1 stk. 07058 Asus P5Q Deluxe Intel P45 FSB1600 Crossfire RAID kr. 1.209,-
    2 stk. 16306 Kingston HyperX DDRII 2GB PC1066 CL5.0 Kit kr. 838,-
    1 stk. 43186 Gainward PCI-E GeForce GTX280 1024MB 2x DVI kr. 3.179,-


    Det er så hvad jeg har valgt og bruge en stak pengesedler på :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Nej HD4870 og HD4850 er udkommet HD4870X2 kommer her engang til august ;)
    Men er fuldstændig enig med gaming-king ati har nogle bedre kort til prisen lige pt.


    Ja helt sikkert de har , jeg er bare mere nvidia person, dengang ATi var de bedste til og lave kort brugte jeg da også dem ( tilbage da Radeon 9700 pro udkom ) , men er så stille og roligt skiftet over til Intel og Nvidia.


    Nu blev jeg bare i tvil om bundkortet siden de store bundkort åbenbart ikke understøtter alt for meget ddr3 eller særligt høje clocks på ddr2 ( pc8500 ) som max på Asus Striker II Formula


    Mjo mja , du mener vel 3870x2 du har ?, siden 4870 ikke er udkommet endnu, fra hva jeg kan se.


    Men jeg er bare mest til og holde mig til Nvidia og Intel , AMD sad på 13% af markedet i 07 og hvis de ikke tager sig sammen går de nedenom og hjem, desuden er de fleste spil stadigt understøttet af Nvidia fremfor ATi , så det skal jo være ekstremt godt for det kan være noget værd :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Jeg ville ta´ et amd/ati 4870 og bundkort der passer til. Det kan du få til samme pris som det 9800Gx2.


    Ikke pengene som er et problem.


    Jeg er ikke amd / ati fan.

    Hey.


    Som topic siger handler dette om et GX2 , mit spørgsmål er således , med flere og flere nye gfx der kommer ud nu om dage forbedrer de self også deres PCI på dem.


    Ville det overhovedet være købet værd for mig og købe dette til mit Asus P5N-E SLI bundkort ?.


    Af hvad jeg har kunne læse mig til kører mit bundkort stadig PCI Express x1 , ved ikke om det skal forstås som type 1.0


    Og jeg ved at GX2 kører PCI Express 2.0.


    Noget i herrer kunne hjælpe mig med og forstå, har pengene til kortet , men hvis jeg os skal ud og ha nyt bundkort skal jeg nok os invistere i nye ram , ny cpu ^^


    Kører pt med.


    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2 Ghz
    4096 DDRII 800 Mhz ( Pc6400 )
    Asus P5N-E SLI

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dMITIj


    Så er der kørt memtest i 2timer uden fejl. :hb:


    Det er ikke meget stadig, jeg lod memtest kører natten over på et tidspunkt efter et OC.


    Så finder du ud af om det er stabilt =)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    Jeg blev nødt til at forlænge 12V ledningen til mobo da jeg eller skulle strække den hen over cpu'en. Den kunne kun lige nå. Købte en ledning hos midtdata hvis jeg husker rigtigt.
    Det er nok en billigere løsning end at købe ny psu.


    Yea fik jeg os at vide at Antec support, da jeg allerede har en 550w PSU ligenu , bare kablerne er ikke lange nok -.- , eller nok mere et bestemt kabel som er nok det vigtigste.


    Edit : Må så nok hellere lige nævne for en god orden's skyld at det er et 4 pin kabel der ikke er langt nok , det lille 4 kantede som sidder lige ved siden af CPU'n i øverste venstre hjørne , når man ser på inde i et kabinet og har ik været i stand til og finde nogle ledninger til og forlænge den so far.


    På billedet her er det , det lille hvide firkantede oppe til højre i billedet.


    [Blocked Image: http://www.hardinfo.dk/art/site/pic/motherboard/socket775/socket_775_core2duoready/asus_p5n_e_sli.jpg]

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Som sagt tidligere så har jeg kun hørt godt om Corsair 520 og 620w modeller...


    Personligt kan jeg sige god for Seasonic S12 600w og Silverstone Zeus 850w


    Hmm, er kablerne lange nok på de modeller ?