Indlæg af Crazed

    Nej nej jeg dumper mit gamle system, det kører langt fra optimalt.


    Regner med at købe en hel ny computer, regner med at købe Core 2 Duo. Men en af mine kammerater sagde at de havde lavet en ny CPU noget med noget Quad? Er det bedre?

    Jah så var det da godt jeg spurgte, jeg havde nær købt RX2900XT hehe. Men et 8800GTS kan godt køre spil i høj opløsning (1280x1024) Og i høj grafik?

    Jeg står og skal til og købe et nyt grafikkort, men kan ikke helt bestemme mig for hvilket. Står og vælger i mellem et ATI og et Nvidia


    ATI


    Nvidia


    Det skal kun bruges til og spille på.


    Men hvilket et af dem ville yde mest?

    Jeg har faktisk haft en Zalman mic. Der var intet galt med den, den virkede rigtig godt, ud over at den lige pludselig ik gad virke? Men man kunne høre mig kalrt og tydeligt, prøv og lege lidt med indstillingerne i din lyd samt i VT, TS osv

    Jamen hvis det ikke kan trække spillene i højest grafik gider jeg ikke har det, vil have spillene i så høj en grafik som de kan komme. Så et 8800 er det bedste til det?

    Nu har jeg så selv siddet og leget lidt med indkøbslisten.


    Da jeg også skal have en harddisk med, valgte jeg et 8600GTS i stedet for? Er det dårligt, eller er det, det bedste i den pris klasse?


    Og så valgte jeg en mindre strømforsygningen.


    Er ændringerne gode nok eller er der noget andet der kunne være bedre?

    Lige nu har jeg:


    Intel P4 3.2
    Asus Intel Socket 775 bundkort
    1024MB ram PC3200
    Nvidia Geforce 6800GS 256MB
    40GB HDD (da jeg brændte min anden af :()
    PSU 400 Watt
    ThermalTake - Silent Tower CPU køler

    Kører pt med et 6800GS 256 ram, og det er for lidt. Og er os træt af det, tror det har fået en varmeskade eller noget, fryser nogle gange og såen. Og så vil jeg have en stærke CPU kører lige nu med en Intel P4 3.2 overcloaked til en 3.6.


    Vil bare have noget nyt, syns den her er blevet for langsom :razz:

    Ey hvilken CPU og grafikkort er de bedste disse dage? Det skal bruges til og game på, egentlig ikke andet.


    Jeg vil mene at AMD var det bedste med et ATI grafikkort i? men hvad siger I?


    :rules: