Indlæg af Crazed

    Leder efter en anden køler til mit HD 2900 XT da jeg syns den std. larmer alt for meget og ikke køler nok?


    Så hvis der var en der havde en til og ligge, var jeg meget intra, må også gerne være passive køling, kan altid sættes en blæser på :b

    Hey så sælger jeg mit rigtig fine HD2900 Pro som er knap nok 3-4mdr gammel, kvittering ligger et eller andet sted her hjemme, skal nok findes inden handel.


    Det fejler intet trænger bare til forandring og vil gerne give 8800GT en chance


    Ved ikke hvad pris jeg forlanger, men gav selv 2000,-.


    Men byd byd byd^^

    Jeg har lige fået samlet min nye computer med


    AMD Athlon 64 X2 - 6000+ 3GHz BOXED - AM2
    Asus nForce 590 SLI
    Seagate Barracuda - 320GB
    OCZ 600W
    OCZ Gold XTC - 1GB
    Evga 6800GS


    Men når jeg sidder på ts kan folk godt hører mig, men så snart jeg har siddet lidt tid på TS begynder jeg bare og skratte og lave højelyde. Og jeg skal genstarte TS og skrue ned for min Mic i Soundmax (Lydriver) Og så virker den igen?


    Men hvorfor fanden begynder den på det? Det er virkelig irreterende og det syns folk jeg snakker med også!


    Hvad fanden kan jeg gører? Har prøvet og uinstallere min lydriver og installere den igen, det virkede kort 5-10min og så begyndte den igen


    Mvh Crazed

    Så er turen kommer der til hvor jeg ik gider mit gamle grej længere som også bliver for varmt.


    Har kigget lidt på nogle foreskellige ting og er nået der til hvor jeg vil give AMD en chance


    Har tænkt på at købe :


    AMD Athlon 64 X2 - 6000+ 3GHz BOXED - AM2


    Asus nForce 590 SLI - ATX - Socket AM2 - WIFI


    Seagate Barracuda - 320GB - 16MB - Sata II


    OCZ Gold XTC - 1GB - PC6400 - DDR2


    OCZ 600W - 4x 12v Rails - Aktiv PFC


    Enermax Chakra - Miditower - ATX - Sort/Sølv-U.PSU


    Muligvis 1GB ram mere. Men er det okay? Skal bruges til gaming og har ik andet end 4600 og gøre godt med

    Efter og have set denne film har jeg fået og spekuleret på hvor meget performence der egentlig er i det


    Film


    Det eneste jeg har kunne finde der kunne køre duel AMD FX var Link


    med sådan 2 CPU sat i?


    Jeg mener kan han virkelig udnytte alt den power i XP? Og vil det nogen sinde fungere i spil for ham?

    Hey spekulere lidt over om jeg skal købe vandkøling?


    Er det svært at installere?


    Er der nogen risiko ved det?


    Kan det betale sig og købe såen et komplet kit så som Swiftech H20 120 premium?


    Eller er det bedst selv og købe delene? I så fald hvad skal jeg købe?


    Det skal kunne klare og køle en E6550 Cpu ikke overclocked, endnu.


    Det skal ligge omkring 1,500 - 2000 ,- kr

    Hey jeg køber snart nyt system så jeg kunne godt tænke mig og vide hvad jeg egentlig kunne få for mit nuværende?


    CPU køler : Thermtake Cooler Link


    CPU : Intel P4 3.2Ghz Link


    Ram : Dane-Elec 512 Mb x 2 PC3200 Link


    Bundkort : ASUS P4GPL-X Link


    Bundkort : MSI 865PE-NEO2-PFS Link (Mit er bare sort)


    MSI bundkort, CPU, CPU køler, og ram er købt den 15-06-2005 hos SHG.dk


    ASUS bundkortet er købt hos pc-lager den 04-02-2006


    Faktura haves på det hele


    Hvad er det såen ca. værd? Det har ikke været OC eller noget

    Pt er mit system i min sig. men regner med her når priserne falder at købe E6600, ASUS P5N-E, Corsair 2x1GB PC6400, Scythe Infinity køler, WD Caviar 120GB.


    Og mit budget er vel omkring de 500,- plus, minus 100 ,-

    Så er jeg kommet der til hvor jeg endnu engang skal have ny PSU den min nuværnde er brændt af. Så denne gang vil have en med en ultra god køler? Er der nogen der kender en som køler utrolig godt, da de PSU'er jeg har haft ikke har kølet særlig godt, de er bare blevet esktrem varme, og jeg har blevet nød til og tage siden af kabinettet af og sætte såen en bord blæser ved siden af, så virkede den igen, men det kan godt blive irreterende.


    Så hvis du kender en rigtig god PSU, som køler rigtig godt så smid lige et link^^


    Tak på forhånd