Indlæg af Crazed

    Hehe jeg har også prøvet, men den fryser når den indlæser Harddisken? Eller så tager det bare volds lang tid. Men jeg vil prøve det med f8 tak. Og jah det er en Maxtor hehe det skal jeg aldrig have igen.

    Jeg har kun en 40GB HDD i min pc pt, da den anden lige pludselig satte af aner ik hvad der skete?


    Nu har jeg så fået en af mine venner en 120GB det er S-ATA, når jeg sætter den til sammen med min nuværende HDD boot'er den normalt ud over når den kommer til Windows loading screen så bliver den bare ved og ved og der sker ikke andet?


    Jeg kan se den i min BIOS og såen, og jeg sætter den til og boot fra min 40GB HDD da windws ligger der? Men der sker intet?


    Hvad fanden gør jeg? Det er virkelig nedern kun og have 40GB kan intet have :b

    Jeg spiller ikke i en høj opløsning spiller kun i 1248x1024 da min skærm ikke kan trække mere :rolleyes:


    Men har kigget på et 8800GTS
    Men er det værd og smide de 5ookr oven i og få det med 640Mb?


    Det skal være så jeg ikke i nærmeste frem tid skal til og købe et nyt igen ;)

    Hvad er det bedste grafikkort pt, med heatsink?


    Prisen er lige meget, skal bare kunne trække spil så som BF2, CS:S, CoD2 og andre i bedste grafik med højeste fps?


    Med andre ord detb edste lydløs gamer grafikkort?

    Penge er ikke hans store problem.


    Så han skal tage 320Mb 8800, hvis han gider bruge de ekstra penge så er det 640Mb. Men jeg kan squ ikke finde et sed hvor man kan få 640Mb til under 3000kr? 320Mb kan jeg finde til lige godt under 2500kr


    Hvis i kender et sted så må i da gerne lige smide et link hehe


    Angående de link med dem han har kigget på, så var det bare nogen han har kigget og læst om på internettet, han er ikke rigtig inde i det med grafikkort, heller ikke mig derfor skriver jeg her :b

    Jeg mener han kører spillet i 1280x1024, men hvis han ville køre SLI ville det så være bedre bare at købe et 320Mb 8800GTS?

    Bare nå man prøver at google x1950XT vs 8600GTS så ligger ATI over 8600 med flest FPS i nogle spil, i andre stinker de bare.


    Men han køber højest sandsynligt SLI, og så meget som jeg ved så understøtter CoD2 vist ikk Cross-fire :rolleyes:


    Jeg fortæller ham han skal nappe såen en 8600GTS ^^

    Problemet er bare han ik spiller andre spil en CoD2 hehe


    Men han kommer nok til og spille CoD4 når det engang kommer ud, og det er jo nok højest sandsynligt på DirectX10

    Skrives for en ven.


    En af mine venner skal til og have sig et nyt grafikkort, og han aner ik hvad han skal købe


    Han står og kigger på disse grafikkort kort


    ATI X1950XT


    Nvidia Geforce 8600 GTS OC


    Han skal bare bruge det til og spille Call of Duty 2 i den højeste grafik han nu kan komme med over 15 i FPS?


    Hans system er:
    Core 2 duo E6420
    Corsai 2x1 GB Pc-6400
    Asus P5N32-E


    Nogen der ved hvad ville være bedst?




    Tak på for hånd :rules:

    Quote

    Originally posted by Flindt_DK


    Zalmans kabinet, som fatal1ty har lagt navn til er da enormt fedt kabinet.
    Helt klart er produkter med hans navn for dyre. det eneste plus kan være at de holder farverne i rød og sort.
    Men hans kabinet er sgu for sejt :P


    Flindt jeg kan kun gi dig ret, hans kabinet er alt for sejt, bare en skam det er så fandens dyrt, men igen, har kigget lidt og ser ud til at ale Zalman's kabinetter er dyre, så i forehold til de andre Zalman kabinetter er det billigt, men om det er penge værd, ved jeg squ ikke, ikke indtil jeg har prøvet det:b

    Fatal1ty grafikkortene er fabriks OC, Og skulle yde rigtig godt.


    Og de er ikke meget dyrer end de andre produkter, snakker om et par hunderede og det snyns jeg squ ikke er galt. Og det jeg godt kan lide ved dem er at de er Silent cooled, ingen lyd og de skulle coole rigtig godt.


    Men det er selvfølgelig hver sin smag, om man vil købe dem eller ej, jeg kunne mig selv godt finde på at købe dem.


    Det eneste der er mega overpriced er "hans" kabinet fra zalman til omkring 2300kr.

    Jeg snakker generelt om Hans produkter, har selv tænkt på at købe et 8600


    Har læst lidt hist og pist det skulle være et meget godt kort til prisen, det skulle yde rigtig godt, og endnu bedre som SLI.

    Er der nogen af jer der har prøvet de Fatal1ty produkter? Tænker på Grafikkortene og bundkortene her.


    Har nemlig bare læst at hans/deres 7600 skulle være rigtig godt i dens klasse?


    Og bundkortene skulle også være gode ting?


    Men er der nogen af jer der rent faktisk har prøvet dem? Tænker nemlig på måske og købe det.

    Men på den test side ser den ud til og yde enten mere eller mindre end et GTS så jeg tror jeg tager 2900XT for at prøve et ATI kort.


    Men jah Spyro du har nok ret med at når jeg kommer til selv og betale de så kommer der andre boller på sppen :b

    Quote

    Originally posted by Spyro
    HD 2900 XT yder ganske flot i sær mod 8800 GTX, så hvis din PSU kan være det og du er ligeglad med el-regningen, så nap du bare sådan et.


    Hvis ikke, så tag et 8800 GTS640 eller GTS320.


    El-regning kan man da proppe op et sted jeg ik gider nævne :crazyeyes: Men yder et HD2900 XT mere end et 8800GTS?