Indlæg af _WHAT_

    Hvis vi skal kigge på ungdomsuddannelser så vil mit råd også helt helt klart være HTX da den er klart mest stilet på virkeligheden med mindre du vil stå i butik.


    Nå vi snakker vidreuddannelse... så kan jeg da starte med at fra råde multimediedesigner som jeg selv snart er færdig med... det er sgu lidt spild af tid... den vil en helt masse men for ikke gjort noget af det ordenligt.


    Hvis jeg skulle i gang med en uddannelse nu altså en videregående så ville jeg kigge på den nye spil uddannelse uni tilbyder.. den er der helt sikkert noget fremtid i.


    Det er jo værd at nævne at spil branchen faktisk har overhalet film branchen i USA, så det går virkelig stærkt.

    Hører nok til under musik ja.... men kan da også en sang hvor de synger dette.... Cargo - legal ailien eller noget i den stil....


    Men find da en film den er i og tjek imdb.com eller filmens hjemmeside skal nok stå i rulletekster også :T

    WB da og god bedring krydser da lige finger for dig med hensyn til helbred og ryge stop.


    @ Grill nu ved jeg ikke om du render dig ofte eller om det er i af de andre sammenhænge du har scoret :))
    Hvis det er så hvilken ?? det er jo godt med nogle tips :T

    Den med 2005 er stadig en and det er et sitat fra sidste år og det holder ikke nej.


    Det er et par dage siden der kom et nyt box shot fra valve og var det i går eller i for gårs der kom en lille ny video fra spillet.


    Så bare rolig vi snakker stadig september i år.

    Alt Alt for grineren film... men vidste man jo inden det er jo ikke nogen ny historie...


    Bedste citat....


    "Det var da godt der ikke var nogen der fik den fede ko i hovedet"

    Ser da faktisk helt ok fedt ud.. men som trenden er så skal der fandme også ske noget med grafikken i spil sådan som det ser ud med de nye gfx kort.

    Det er som mdj rigtigt siger hvor mange pakker CS skal gætte ex_interp afgør.


    Jo lavere jo bedre hvis ens computer og serveren kan følge med.


    Det er ikke helt lige meget om man sætter den eller aj.


    Den er ikke låst også alligevel...


    Hvis den server du spiller på benytter VAC (valves anti cheat) så er den låst.
    Hvis serveren ikke gør så er den ikke låst.


    Altid bedst den ikke er låst og igrunden en latterlig ting at den er låst men valve.... :crazyeyes:

    ADSL2 er der lige blevet lukket op for i sverige dvs... 24mbit til 449kr pr mnd.


    De har lige lukket op for det og det tilbydes til 32% af den svenske befolkning.

    Hvis du stadig har lidt choke med de indstillinger så prøv med 71 istedet for 101.


    Men gennerelt ca. de tal og det kan godt være du skal skifte lidt fra server til server...


    Ellers så brug en side som http://www.xplayn.com til sådanne spørgsmål der er nok bedre rådgivning.

    Hvis du nu skal lave det rigtig fedt og du har noget helt klart plexi så skal du sørge for ikke at lave den mindste risse i overfladen.


    Så laver du hulning og sætter dioder i... sørg for de er helt vandret med den.


    Så vil selve det mussen kører på ikke blive lyst op.


    Der vil kun komme lys hele vejen rundt i kanten.


    nu kommer trikket så....


    Dæk hele overfalden af med maletape.


    Tegn eller skriv dit nick hvad du nu lyster på maler tapen med blyant... tryk ikke for hårdt.


    Find en tynd spis genstand... feks en syl. Ris nu meget forsigtigt oven i det du har tegnet ikke særlig dybt.


    Dit nick/tegning vil så komme til at lyse som det eneste på overfladen.


    Skulle give en fed effekt vil jeg tro men kræver nok lidt tålmodgihed at lave ordenligt.

    Skuer mit øje ikke en denon 2803 på et af billederne... det tror jeg nok de gør... fed er den må man sige ikke nogen grund til jeg smider billede af min så :)


    Men anlæg... og min hund må vel være det vigtigste :)


    Det med nogen siger bankkonto... den er jeg sgu ikke så glad for den er for det meste tom og kedelig :(