Indlæg af _WHAT_

    Jo jo der er jo mange ting oppe at vende kan godt lide den her:


    Quote fra Scratchy:


    Sjælland er og vil altid være den bedste ø !


    Ja bedste ø og ikke andet jylland er fastland og meget bedre :)


    Så er der lidt snak om måden folk snakker på....


    Jeg bryder mig ikke om sjællandsk mere end nogen anden det er jo godt grimt...


    Men risdansk som jo må siges at være den rigtige dansk bryder jeg mig nu heller ikke om da det faktisk er gameldags århusiansk..... grimt ikke men det er faktisk rigtigt.


    Men som altid så kan vi jo kun sige Jylland er bedst :P


    et lille link som bevis:


    http://www.xplayn.com/?id=8024

    Nå men nu vil jeg da give det en change og se hvad det er så længe det er gratis.


    Har lige startet dl.. men er jo flyttet så henter kun 230kbs :(

    Jeg har også læst lidt om den nye og glæder mig da til at se den..


    Den handler vist om hans bror eller fætter... kan ikke lige helt huske.. og skulle være helt vildt vulgær i for hold til de tidligere.

    Hehe det er ikke de billeder der skal være der er bare lige nogen der er smidt ind sådan rent tilfældigt.


    Men ellers har du ret i dit princip med nummerpladen helt sikkert.

    Ved sgu ikke lige om jeg har flere billeder af den men skal lige prøve at tjekke.


    Den holdte på parkeringspladensen da jeg tog billeder af centeret.


    Kigger dem lige igennem ved lejelighed.

    Overskrifter er ikke lige helt de rigtige endnu er bare lige smidt noget på for at felter ikke skulle være tomme samme gælder med tekst :)


    Men takker for kommentarerne

    Menuen mener jeg bare kunne laves lidt mere spænende.


    Det med den blå baggrund ved nogen skyldes nok at deres browser ikke er updateret eller netop at det er mozilla og at den ikke understøtter den transpercity kode du benytter.


    Ikke at jeg tror der er en anden mulighed men det er ikke en nem ting at bruge.

    Det er da helt sikkert facket men ser da meget sjovt ud :D


    Prøv lige og tænk lidt på hvor mange omdrejninger det vil være med så små hjul lortet ville smelte :D


    Fake men meget sjovt :D

    Under gæstebog er der nok lidt med størrelse på de forskellige form felter som godt kunne rettes lidt til så de kom til at stå pænt ved kanter af hinanden.


    Desuden vil jeg foreslå at gøre noget ved menuen.