Indlæg af neiro

    Jeg har oprindeligt monteret alt forsvarlig, men må erkende jeg har pillet meget siden. To diske ligger bare i maskinen, og grafik har været oppe et par gange (fejlet flash bl.a) så det ku da godt være jeg skulle kigge kabler. Overvejer egentligt at bygge et nyt kabinet snart anyway. Måske venter jeg til det er gjotrt. We'll see.

    Den tæller alle 12 op når jeg slukker maskinen og starter igen.
    Prime95 finder ingen fejl.
    Måske kan en af blokkene ikke nå at initialisere hurtigt nok, eller jeg har måske et problem med spænding til dem. Har jo en dårlig strømforsyning på højde med chill ino og qtec

    nice lille program, men det hjælper jo ikke når den ikke bluescreener. Den fryser komplet - som hvis man har for lidt vcore spænding eller lignende ....
    der er kun 3 bluescreens fra i år. 1 fra grafik og 2 fra overclockning - alle fra sidste halvår.

    Hej. Jeg har igår haft 2 uforklarlige crashes. Ved ikke om det er oc relateret, eller noget andet.


    Første crash skete da jeg efter at have pillet i ventrilo tabbede ind i dow retribution igen. Stedet for at tabbe ind hang min pc i knap 10 sekunder, hvorefter min primære skærm blev sort og alt blev flyttet til den anden skærm - spillet flimrede og jeg kunne intet gøre. Fik løst det ved at skifte bruger og logge ind igen - men den kunne kun finde een skærm. Genstartede og så kørte det igen.


    Nogle timer senere crashede maskinen helt da jeg var igang med nfsw - ingen debug stop, men bare død.


    Smed 3 ekstra blæsere på grafikkortet og holdt så øje med temperaturene.
    Et par timer senere crashede det igen på samme måde. Vcore var 0.02v fra max aflæste, og grafik var på henholdsvis 67 og 88C og den varme kerne peakede ved 93C en time før.


    har nogen en god ide?
    da temperature og volt så ud til at være acceptable (CPU kernerne var under 60C hele tiden, selvom rumtemperaturen var 30C) valgte jeg at opdatere catalyst drivere, fraps installation og daemon-tools for at sikre det ikke var en skide driver et sted som gjorde det. Har dog ikke haft tid til at teste om det har hjulpet.


    Hvis ikke det hjælper, hvad kan jeg gøre for faktisk at finde selve fejlen?


    Specs er vist i min signatur, men her er kortfattet specs:


    i7-920 @3.8, 12gb ram, 6tb harddisk, 4870x2 grafik, 1KW strømforsyning, win7pro 64 mak.
    Edit: primær skærm er en 24" LG og sekundær er en ældre hp 22" (kun 1680x1050)


    Retribution var via steam ifald det gør en forskel.

    en halvtredser pp eller sådan noget.
    befinder sig i sønderjylland (tror det står i tinglev pt) men jeg er rægelmæssigt i tønder, åbenrå, sønderborg, agerskov og haderslev hvis du kender nogen der :)

    Jeg har et aerocool M40 kabinet hvor noget af blikket over cpu'en er skåret væk hvis det er.
    Det er piano black men har nogle ridser efter flytning for et par år siden.


    Hvis det har interesse kan jeg tage nogle billeder når jeg kommer i nærheden af det.

    Jeg vil vide hvordan jeg kan styre hvem der kan connecte til den.
    Ville gerne have en white list hvor folks minecraft login var i, så kun dem deri kan logge på - dvs deres login, og ikke deres ip. Kan det lade sig gøre?

    Hej. Er der nogen her som har meget forstand på minecraft server (beta 1.5) setup'et ?


    Jeg ved kun hvad der står på minecraft wiki, og det er forbavsende lidt.