Indlæg af Bone

    Quote

    Originally posted by Izaka
    Alt er falsk endtil Blizzard selv offenliggøre det, jo ikke føste gang man ser "Den nye expansion" rygter, så hvorfor skulle det være sandt denne gang?


    Imo er det totalt til grin hvis dette passer. Mange folk er slet ikke færdige med alt det nye som TBC satte igang, og tjaaa, jeg tror ærlig talt ikke jeg gider blive ved med at bruge min tid på WoW hvis det er sådan her det kommer til at gå - en ny expansion hvert år...? latterligt, man smidder de nye epics man har brugt tid på af få væk igen, og det er til grin efter min mening.


    Hehehe tror du har misforstået hvad denne genre af spil går ud på. Desuden er der ingen der tvinger dig til at købe den kommende Expansion. Hvis du bare vil rende rundt og hygge, kan du sagtens det.


    Så vil jeg lige gnide lidt mere salt i såret, for der kommer i hvertfald 2 expansions mere, så kan du lære det :D


    Men velkommen til 6-8 måneder med rygter, piv og spekulationer....hehe bliver vildt sjovt ;)


    Hej Hex,


    Så fik jeg endelig svar på hvem Jacob Hansen er. Har tidligere set dig poste omkring TGD og Al'Akir så har længe ville vide hvad din character hedder :)


    Tak for de fine ord og det samme kan jeg kun sige om dig!


    Pas på varmen ;)

    Quote

    Originally posted by Gurk


    Jeg knokler på min læreplads, ja øvøv måtte starte forfra efter 9år som elektriker sagde ryggen "Så Stopper vi!". Så nu er jeg igang som It-supporter i en virksomhed i udvikling. Så dagene går med arbejde, og lidt raid kan det vel blive til 1-2 om ugen. For flyttede sammen med kæresten osv osv.. så IRL guilden trækker lidt mere i en. Og med alt det jeg måtte igennem den sidste tid jeg var i puppeteers. Ville jeg godt ha været foruden. Men sket er sket. :(


    Hvad med dig ? du hænger stadig for skærmen 24x7 ? :)


    Kæresten er vel også lidt sjovere ;)


    24/7 nej dog ikke, der er dømt varme og sommer, hvis altså vejret tillader det. Men da wow for mig stadig består af en stor del irl venner finder jeg det stadig sjovt. Men efterhånden er vi en del i TGD der ser hinanden udenfor spillet, så ingen udsigt til at jeg stopper.


    Angående Puppet, så kan jeg forstå der knokles en helt del for at holde maskinen kørende. Den slags kan dog være enormt svært, især når man så kun er Danskere.


    Held og lykke med lærepladsen ;)

    Ligesom knægten før, så går du under kategorien "forum-trold". Ydermere aner du intet om os, Bambini, situationen og derfor burde du undgå at lave indlæg før du har noget vigtigt at bidrage med. Du kan evt. starte med at læse alle indlæg før du åbner munden så ville du opfatte er Bambini bare er endnu en lille knægt der bare laver indlæg på indlæg uden at have nogen form for viden eller argumentation. Vi har ladet alle indlæg være da vi en gang imellem skal have noget at grine af.


    Dog er det positivt at det du skrev i det mindste gav mening i modsætning til den anden trold ;)


    PS. Husk det handler ikke om at spamme alle tråde for at stige i rank.

    Quote

    Originally posted by Simonthk
    du linker til en Bone som ikke lyder til at være spor rar. Mig aldrig joine den guild, lyder som en børnehave!


    Jeg er meget ked af det, men forstod absolut intet af din sætning. Du bliver nød til at prøve med nogle andre ord. Forstod dog børnehave, den bliver svær da gennemsnitsalderen er et godt stykke op i 20'erne.


    Men igen, nu har jeg læst nogen af dine andre posts og tror næppe du er typen der kan argumentere for dine ord, så vent til du har noget fornuftigt og meningsfyldt at skrive!

    The Great Danes (TGD) søger adskellige engagerede members der kan game minimum 3/5 gange om ugen. Du skal være i stand til at yde dit absolut bedste hver gang og have humøret til at bruge tid på nye svære encounters. Du skal som minimum have erfaring med SSC.


    TGD progress: http://state-of-art.net/tgd/viewtopic.php?t=27


    Vi leder efter følgende classes:
    Warrior - Classleader: Spazmeister
    Shaman - Classleader: Wolcot
    Rogue - Classleader: Shadowdk
    Druid - Classleader: Tronker
    Shadowpriest - Classleader: Deathjezter
    Hunter - Classleaders: Halbarad


    Du er:
    - i stand til at spille din class perfekt og har gearet til dette niveau.
    - altid forberedt til raids hvad angår comsumables/gear etc.
    - i stand til at overholde aftaler.
    - villig til at wipe meget for at lære nye encounters.
    - over 18 år gammel og spiller alliance på Al'Akir.


    Hvis du kan imødekomme disse punkter, så lav en ansøgning på http://www.thegreatdanes.dk under Open Forum "Ansøgninger", eller send en privat besked til ovenstående Classleaders eller til Bone (GM).


    Cross-Realm ansøgninger er mere end velkomne!

    Quote

    Originally posted by Gurk


    Er ikke i puppet mere, kunne ikke forholde mig til de ting der forgik der. Så nu tøffer jeg lidt rundt med nogle IRL venner i tæskeholdet.


    Hva' fanden troede ikke der var drama i Puppet ;)


    Så længe du hygger dig, det er jo det vigtigste!

    Gurk mon ikke siden han skriver her, hvorfor spørger du om det, har du undersøgt det ?


    Ellers kan jeg hjælpe dig med politiarbejdet ;)


    Name: Dark Order
    Faction: Horde
    Gm: Hycer
    Goals: PVE
    Homepage: wow.silverorder.com
    Speaking language: every language in guild chat;english in raid
    Recruitment: open

    The Great Danes har eksisteret siden marts 2005 og er en ren dansktalende guild...selvfølgelig.


    TGD søger følgende aktive classes til vores igangværende raids:
    Warlock - Classleader: Xooma
    Priest (holy) - Classleader: Deathjezter
    Warrior (proc) - Classleader: Spazmeister


    Vi tilbyder:
    Et venligt miljø med fokus på pve og end-game instances. Vi har pt. taget Gruul's Lair, Karazhan & Magtheridon samt Hydross, The Lurker Below & Morogrim.
    En guild med ambitioner og ønsket om at blive bedre. Du skal kun ansøge hvis du deler denne ambition.


    Tidligere præstationer:
    Farmstatus - MC/BWL/ZG/AQ20/ONYXIA/AQ40 inklusiv C'thun.
    Naxxramas - 9 bosser


    Vi forventer:
    Du har erfaring fra tidligere end-game instances
    Du forstår og kan spille din class perfekt
    Du kan raide 4-5 dage om ugen fra 19:00-23:00
    Du er klar på wipes og mange af dem
    Du altid er klar til tiden og overholder en aftale
    Du er villig til at farme de nødvendige pots
    Du er villig til at specce til gavn for guilden, hvis det kræves
    Du som minimum har pre-questen til Serpentshrine Cavern og The Eye og helst klaret dem
    Du er minimum 18 år gammel
    Du har headset og bruger Teamspeak
    Du spiller på Al'Akir eu og er Alliance ;)


    Ansøgninger skal laves på www.thegreatdanes.dk under Open Forum. Brug vores ansøgningsskema ellers bliver din ansøgning ikke taget i betragtning. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen kontakte ovenstående classleaders når som helst. Kan du ikke opfylde ovenstående krav, så lad vær med at ansøge.

    Quote

    Originally posted by Gurk


    Efter noget inaktiv periode lå jeg ikke til GM posten mere. Så valgte at hoppe ud og se hvor meget wow lyst der var tilbage. Og ikke mindst hvor meget tid der er frem over til spillet.


    Så hvad der sker kan kun fremtiden fortælle.


    Mon ikke du ender i Puppeteers igen ;)

    Quote

    Originally posted by Gurk
    Bone det er snart 3 uger siden jeg sagde farvel til puppeteers. Men jeg følger stadig med på sidelinien.


    Jeg har vist sovet i timen. Er du smuttet fra wow permanent eller bare Puppeteers?


    Jacob Hansen siger ingen steder at The Great Danes (TGD) styres af en person, så Gurk tror du har snakket for meget med en tidligere Alliance nu Horde i din guild. Jeg er langt fra den eneste der bestemmer i The Great Danes, er bare GM og Raidleader.


    Vi har skam Classleaders der har 100% styring af deres class. Vi har et udvalg af personer der står for taktikker o.s.v. tror bare mange tror det er sådan fordi jeg ikke pakker tingene ind i lyserøde sløjfer.


    Kan godt være i kan følge med i 10 personers raid i en lille instance som Karazhan samt her i starten, men er rimelig sikker på at når det kommer til 25 personers raid, så ligesom før TBC vil vores progress overstige mange. Ydermere, så tror jeg nok at du og Puppeteers får rigeligt at se til, så smæk konkurrence mennesket på hylden og hyg dig i stedet ;)

    Quote

    Originally posted by Gurk
    vil det virkelig sige at Puppeteers(AlAkir), The Great Danes(AlAkir) og Lokes List(Mazrigos) er de eneste danske guilds der har været i NAXX og hvad angår de 2 fra alakir taget +6 bosser ned.


    er der ikke andre der har været så langt ? :boxing:


    Tror faktisk du har ret :)


    C'thun + 9 bosser i Naxx nåede vi før TBC og er igang med Gruul nu Karazhan er cleared.

    Quote

    Originally posted by Gurk


    hmm 109 account tæller Puppeteers.. TGD tæller kun 88 accounts.. Sååååååå


    Jacob hansen.. tag lige og ha dit bagland i orden..


    Hey Gurk din tøs ;)


    Nu er det jo heldigvis ikke antallet der bestemmer om guilden udretter store ting eller ej, så skulle vi have beholdt de 230 accounts vi var oppe på i starten før det blev seriøst.


    Puppeteers er nice og gør det fantastisk, vi gør det bare en smule bedre ;)


    Bone