The Great Danes søger folk til The Eye og fremtidige raids

  • The Great Danes (TGD) søger adskellige engagerede members der kan game minimum 3/5 gange om ugen. Du skal være i stand til at yde dit absolut bedste hver gang og have humøret til at bruge tid på nye svære encounters. Du skal som minimum have erfaring med SSC.


    TGD progress: http://state-of-art.net/tgd/viewtopic.php?t=27


    Vi leder efter følgende classes:
    Warrior - Classleader: Spazmeister
    Shaman - Classleader: Wolcot
    Rogue - Classleader: Shadowdk
    Druid - Classleader: Tronker
    Shadowpriest - Classleader: Deathjezter
    Hunter - Classleaders: Halbarad


    Du er:
    - i stand til at spille din class perfekt og har gearet til dette niveau.
    - altid forberedt til raids hvad angår comsumables/gear etc.
    - i stand til at overholde aftaler.
    - villig til at wipe meget for at lære nye encounters.
    - over 18 år gammel og spiller alliance på Al'Akir.


    Hvis du kan imødekomme disse punkter, så lav en ansøgning på http://www.thegreatdanes.dk under Open Forum "Ansøgninger", eller send en privat besked til ovenstående Classleaders eller til Bone (GM).


    Cross-Realm ansøgninger er mere end velkomne!

  • Quote

    Originally posted by Simonthk
    du linker til en Bone som ikke lyder til at være spor rar. Mig aldrig joine den guild, lyder som en børnehave!


    Jeg er meget ked af det, men forstod absolut intet af din sætning. Du bliver nød til at prøve med nogle andre ord. Forstod dog børnehave, den bliver svær da gennemsnitsalderen er et godt stykke op i 20'erne.


    Men igen, nu har jeg læst nogen af dine andre posts og tror næppe du er typen der kan argumentere for dine ord, så vent til du har noget fornuftigt og meningsfyldt at skrive!

  • Quote

    Originally posted by Bone


    Jeg er meget ked af det, men forstod absolut intet af din sætning. Du bliver nød til at prøve med nogle andre ord. Forstod dog børnehave, den bliver svær da gennemsnitsalderen er et godt stykke op i 20'erne.


    Men igen, nu har jeg læst nogen af dine andre posts og tror næppe du er typen der kan argumentere for dine ord, så vent til du har noget fornuftigt og meningsfyldt at skrive!


    Tror han hentyder til:


    "Seriøst Bambini, sæt dig ind i tingene før du opfører dig som en latterlig idiot. Du aner tydeligvis ikke hvad du snakker om"
    ...
    "Hvorfor tror du man tit kommer til fase 3 med 48-49%. Gå nu på wow-europe og hyg dig med de andre forum-trolls. Under alle omstændigheder så find nogen der gider høre på dig, for det er ikke her....prøv evt. http://teddy.tv2.dk/?portal"



    Lækkert at GM sviner folk på den måde - altid rart med en der lægger linien for resten af guilden, så ved man hvor man står.

  • Ligesom knægten før, så går du under kategorien "forum-trold". Ydermere aner du intet om os, Bambini, situationen og derfor burde du undgå at lave indlæg før du har noget vigtigt at bidrage med. Du kan evt. starte med at læse alle indlæg før du åbner munden så ville du opfatte er Bambini bare er endnu en lille knægt der bare laver indlæg på indlæg uden at have nogen form for viden eller argumentation. Vi har ladet alle indlæg være da vi en gang imellem skal have noget at grine af.


    Dog er det positivt at det du skrev i det mindste gav mening i modsætning til den anden trold ;)


    PS. Husk det handler ikke om at spamme alle tråde for at stige i rank.

  • Jeg vil da lige bruge lejligheden til at rose The Great Danes, eller ihvertfald de Classleaders der har haft kontakt til mig på Al'akir - Samt de spillere jeg har spillet sammen med.!


    Yderst proffessionelt og engageret spillere skal man lede længe efter. Selvfølgelig er der altid brodne kar, men alt i alt synes jeg personligt at The Great Danes er en enormt fed guild bl.a fordi at spillerene er engagerede og utrolig hjælpsomme. Også selvom man ikke er i samme guild.


    Så jeg kan kun sige Thumbs up for TGD!


    Held og Lykke med din Rekruttering!


    Jacob / Hexzyr @ Gnome Warlock.

  • Quote

    Originally posted by Bone
    Gurk, hvad render du og laver nu?


    Jeg knokler på min læreplads, ja øvøv måtte starte forfra efter 9år som elektriker sagde ryggen "Så Stopper vi!". Så nu er jeg igang som It-supporter i en virksomhed i udvikling. Så dagene går med arbejde, og lidt raid kan det vel blive til 1-2 om ugen. For flyttede sammen med kæresten osv osv.. så IRL guilden trækker lidt mere i en. Og med alt det jeg måtte igennem den sidste tid jeg var i puppeteers. Ville jeg godt ha været foruden. Men sket er sket. :(


    Hvad med dig ? du hænger stadig for skærmen 24x7 ? :)

  • Quote

    Originally posted by Gurk


    Jeg knokler på min læreplads, ja øvøv måtte starte forfra efter 9år som elektriker sagde ryggen "Så Stopper vi!". Så nu er jeg igang som It-supporter i en virksomhed i udvikling. Så dagene går med arbejde, og lidt raid kan det vel blive til 1-2 om ugen. For flyttede sammen med kæresten osv osv.. så IRL guilden trækker lidt mere i en. Og med alt det jeg måtte igennem den sidste tid jeg var i puppeteers. Ville jeg godt ha været foruden. Men sket er sket. :(


    Hvad med dig ? du hænger stadig for skærmen 24x7 ? :)


    Kæresten er vel også lidt sjovere ;)


    24/7 nej dog ikke, der er dømt varme og sommer, hvis altså vejret tillader det. Men da wow for mig stadig består af en stor del irl venner finder jeg det stadig sjovt. Men efterhånden er vi en del i TGD der ser hinanden udenfor spillet, så ingen udsigt til at jeg stopper.


    Angående Puppet, så kan jeg forstå der knokles en helt del for at holde maskinen kørende. Den slags kan dog være enormt svært, især når man så kun er Danskere.


    Held og lykke med lærepladsen ;)


  • Hej Hex,


    Så fik jeg endelig svar på hvem Jacob Hansen er. Har tidligere set dig poste omkring TGD og Al'Akir så har længe ville vide hvad din character hedder :)


    Tak for de fine ord og det samme kan jeg kun sige om dig!


    Pas på varmen ;)


  • Sikker på i er danskere? :$

  • :)


    Ja, det er bare ærgeligt at jeg ikke har tid til at raide på jeres niveau. Men når jeg flytter ind i min nye lejlighed d. 1/12 tager jeg lige kontakt til dig igen ... :))