Kommende dansk guild i TBC.


  • Vi benytter Ventrilo, vi har ingen alders begrænsning osv osv..


    Ventrilo bruger pga meget bedre lyd end Teamspeak. Så det vil sige at vi sidder i en channel 40mand, Vi har 1-2 raid(tacs) som vi kalder dem, de står for taktikker og guiding under bossfigths. Så har vi 2-3 RaidLeaders som sørger for at grupperne er sat, og at vi hele tiden er 40mand i raid. og så har vi Class Officers dem der nu er med. De sørger for deres Class chat channel.


    På denne måde arbejder vi bedst sammen, og selv de 2-3 gutter på 14-15år vi har med yder max, og det vil sige at de rent faktisk spiller lige så godt som nogle på 25-30år. Her er det for deres vedkommende andre steder man kan se deres alder træder ind.


    Så måden at 1 mand styrer alt er vi ikke tilhængere af. og slet ikke at alle bliver smidt ud i hver deres channel på TS2, jeg har set det fungere, og jo det er da smart, men over 50% af folk hører ikke hvad RaidLeader siger fordi en i den channel man sidder i snakker om noget offtopic eller crithits eller bare noget andet..


    Jo vi bruger da et par Vt channels mere i ny og næ, men det er nu mest når hunters f.eks skal køre tranq rotation og sådan.

  • I mange guilds har de aldersgrænsen på 18+, ikke fordi at folk under er fuldstændig retarderede (dog nogen der opfører sig dumt, men så er det godt man kan kicke) Men de gør det fordi at folk over 18 oftest kan være længere oppe og raide end folk under.. =)

  • Quote

    Originally posted by Gurk


    hmm 109 account tæller Puppeteers.. TGD tæller kun 88 accounts.. Sååååååå


    Jacob hansen.. tag lige og ha dit bagland i orden..


    Nu kender jeg absolut intet til horde siden på Al Akir, så mon ikke jeg mente Alliance wise ? ;)

  • Vil nu sige.....start en NY guild på en ny server.... Outland er ALT for gammel!!!


    Mange vi starte en Ny char / ny server når TBC kommer!!!!!!
    Med tanke på nyt stuff, chars, proffessions..... :P


    Jeg er med på en ny server......tager ikke lang tid at blive 60 :D

  • Min rogue har en played på 34 og jeg har da været i Naxx

    OBS! En møffe, møffer, møffert eller andre
    lignende ord er generelt dårlige ting i form af fejl
    eller decideret ONDSKAB á la "Skurke" niveau

  • Quote

    Originally posted by Gurk


    hmm 109 account tæller Puppeteers.. TGD tæller kun 88 accounts.. Sååååååå


    Jacob hansen.. tag lige og ha dit bagland i orden..


    Hey Gurk din tøs ;)


    Nu er det jo heldigvis ikke antallet der bestemmer om guilden udretter store ting eller ej, så skulle vi have beholdt de 230 accounts vi var oppe på i starten før det blev seriøst.


    Puppeteers er nice og gør det fantastisk, vi gør det bare en smule bedre ;)


    Bone


  • Jacob Hansen siger ingen steder at The Great Danes (TGD) styres af en person, så Gurk tror du har snakket for meget med en tidligere Alliance nu Horde i din guild. Jeg er langt fra den eneste der bestemmer i The Great Danes, er bare GM og Raidleader.


    Vi har skam Classleaders der har 100% styring af deres class. Vi har et udvalg af personer der står for taktikker o.s.v. tror bare mange tror det er sådan fordi jeg ikke pakker tingene ind i lyserøde sløjfer.


    Kan godt være i kan følge med i 10 personers raid i en lille instance som Karazhan samt her i starten, men er rimelig sikker på at når det kommer til 25 personers raid, så ligesom før TBC vil vores progress overstige mange. Ydermere, så tror jeg nok at du og Puppeteers får rigeligt at se til, så smæk konkurrence mennesket på hylden og hyg dig i stedet ;)


  • Nej det er ikke "den omtalte" person. Prøver at holde personen uden for det her, for personen valgte jo at skifte og det er ikke dette jeg bygger min viden på. Desvære.


    Men Bone jeg har ikke mere at kunne komme med til denne sag. da jeg ikke er en del af puppeteers mere.

  • Quote

    Originally posted by Gurk
    Bone det er snart 3 uger siden jeg sagde farvel til puppeteers. Men jeg følger stadig med på sidelinien.


    Jeg har vist sovet i timen. Er du smuttet fra wow permanent eller bare Puppeteers?

  • Quote

    Originally posted by Bone


    Jeg har vist sovet i timen. Er du smuttet fra wow permanent eller bare Puppeteers?


    Efter noget inaktiv periode lå jeg ikke til GM posten mere. Så valgte at hoppe ud og se hvor meget wow lyst der var tilbage. Og ikke mindst hvor meget tid der er frem over til spillet.


    Så hvad der sker kan kun fremtiden fortælle.

  • Quote

    Originally posted by Gurk


    Efter noget inaktiv periode lå jeg ikke til GM posten mere. Så valgte at hoppe ud og se hvor meget wow lyst der var tilbage. Og ikke mindst hvor meget tid der er frem over til spillet.


    Så hvad der sker kan kun fremtiden fortælle.


    Mon ikke du ender i Puppeteers igen ;)