Indlæg af vff83

    Hej Tweak


    Jeg har sådan et headset til salg, er ca. et år gammelt og ser ud stort set som nyt. Kan dog ikke finde kvittering.


    HBO: 300 kr.


    Befinder sig i Viborg, men kan godt sendes hvis køber betaler porto.


    Mvh.
    Thomas

    Hej


    Jeg har fået sådan en SSD i overskud, som nu bliver sat til salg. Den er fra 1/2-12, så altså stort set ny - har selvfølgelig kvittering, emballage og tilbehør (til montering i stationær).


    Model, så der ingen tvivl er:


    http://www.edbpriser.dk/ssd-so…isk-60-gb-id-5608709.aspx


    HBO: 500 kr.


    Denne pris er fastsat til dette, pga. en ny koster 643 som det billigste, og denne kun er lidt over 1 måned.


    Befinder sig i Viborg, men kan godt sendes hvis køber vil betale porto.


    Mvh.
    Thomas

    Hej Tweak


    Har sådan en hurtig harddisk til salg pga. jeg har købt ny.


    Jeg ved den er fra 12/12-10, men kan ikke finde kvitteringen (mener dog WD giver 3 års fabriksgaranti). Fungerer 100 % upåklageligt og har altid gjort det.


    Den befinder sig i Viborg, og kan enten afhentes eller sendes. HBO: 500 kr.


    Smid en kommentar eller send mig en mail hvis du er interesseret :-)
    tsn1983 @ gmail.com



    Link til model:
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=469531


    Mvh
    Thomas

    Hej


    Jeg har fået et par ting i overskud som jeg gerne vil sælge.



    - Intel Core2Duo E8200 CPU (ingen køler medfølger). Den er ca. 3 år gammel, kører perfekt og har kun været OC lidt en kort overgang.


    HBO: 200 kr.



    - Steelseries Ikari Laser mus. Er omkring et par år gammel, der er lidt slitage på overfladen, men kun kosmetisk. Den fungerer 100 %.


    link:
    http://steelseries.com/products/mice/steelseries-ikari-laser


    HBO: 100 kr.


    Foretrækker afhentning i Viborg, men kan godt sende for købers regning.


    Mvh
    Thomas

    Hej


    Jeg søger et af disse grafikkort - så skriv hvis du har et til salg eller overvejer dette :-)


    Har ikke lagt mig fast på nogen bestemt pris jeg vil give, så det kan vi altid diskutere.


    Mvh
    Thomas

    Hej


    Jeg søger nogle DDR2 ram, det skal være min. 800 mhz og være 2 x 2 GB. Har du sådan nogle til at ligge til en fornuftig pris, så skriv. Mærket er ikke så vigtigt, bare det er fra en anerkendt producent.


    Mvh
    Thomas

    Hej


    Jeg har følgende til salg (sælges kun samlet):


    - Gigabyte X48-DQ6 bundkort
    - Core 2 Duo E8200 CPU + Artic Cooling Freezer 7 køler
    - 2 x 2 GB OCZ DDR2 ram, 800 mhz


    Pris: 800 kr.


    Derudover har jeg et Creative X-Fi Titanium lydkort til salg til 300 kr.


    Alt er i perfekt stand og ca 2,5 år gammelt. Befinder sig i Viborg.


    Mvh
    Thomas

    Hej


    Jeg har en Sony Ericsson X10 mini (sort) til salg.


    Den er købt i starten af januar 2011 hos Elgiganten og fejler intet. Ser stort set ud som ny, bortset fra nogle MEGET overfladiske ridser efter at have lagt i lommen.


    Befinder sig i Viborg, foretrækker afhentning, men kan godt sendes.


    HBO: 900 kr.


    Mvh.
    Thomas

    Dazebabz:


    Synes det er i underkanten, det kort du linker til er jo også et brugt/demo kort og koster 700 kr.


    Kan dog gå med til at sende det på min regning, så du sparer fragt. Kortet befinder sig i Viborg.

    Hej,


    Jeg har følgende til salg:


    Gigabyte X48-DQ6 bundkort (socket 775)
    E8200 2.66 Ghz processor + Artic Cooling Freezer 7 rev. 2 køler
    Corsair 4 GB DDR2 ram (800 mhz)
    Leadtek GTX 260 grafikkort m/ 768 mb ram
    Western Digital 250 GB harddisk
    Corsair 550 Watt strømforsyning
    Coolermaster Sileo 500 kabinet (støjsvag)
    DVD brænder (Lite-on)
    Inkl. Windows 7 Pro DK


    Pris: 4.000 kr.


    Den er i rigtig god stand og kører 100 % stabilt. Er mellem 2 og 2,5 år gammel.


    Mvh.
    Thomas

    Hej


    Jeg har fået ombyttet min Ipod Touch 8 GB (3. generation) efter den blev sendt til rep., og regner nu med at købe en iPhone eller lign. i stedet.


    Den er kun et par dage gammel, kun lige taget ud af æsken ganske kort tid og alt medfølger selvfølgelig. Den blev oprindeligt købt i marts, men altså ombyttet for et par dage siden til en ny.


    Jeg forventer en pris på omkring 1.000 kr., da en ny stadig koster omkring 1200 -1300 kr. på nettet. Ellers giv et bud.


    Mvh.
    Thomas

    Nej det kan jeg selvfølgelig godt se, var ikke klar over det var kommet så langt ned i pris :-)


    Får man ekstra in-game indhold med hvis man bare køber standard versionen?

    Hej,


    Hvis nogen skulle have dette spil til at ligge (PC udgaven) som de ikke spiller længere, er jeg interesseret i at købe det.


    Jeg havde forestillet mig en pris på omkring 100 kr. + fragt, men skriv hvis du har spillet og vil sælge. Befinder mig i Viborg. Har selv en del nyere spil som der evt. kan byttes med, hvis dette skulle have nogen interesse.


    Mvh.
    Thomas


    --

    Beklager det sene svar, har haft lidt travlt. Jeg blev budt 500 kr. pp på et andet forum, hvilket jeg valgte at acceptere, da der ikke umiddelbart kom nogle bud ind her. Så tastatur altså solgt.


    Kabinet stadig til salg.