Indlæg af vff83

    Hej,


    Jeg har lige fået dette spil i dag, men vil gerne sælge det, da det overhovedet ikke er noget for mig (kan ikke fortyde købet da jeg har brudt emballagen).


    Pris: 100 kr.


    Befinder sig i Viborg, men kan selvfølgelig sendes for 20 kr. ekstra.


    Skriv hvis du er interesseret eller har spørgsmål.


    OBS: er muligvis også interesseret i en byttehandel (spil som "Mass Effect" og "Red Alert 3")

    Hej alle,


    Jeg har følgende til salg:


    1 stk. Vista Ultimate 32 bit, OEM, DK. Inkl. medie.


    Den har selvfølgelig aldrig været aktiveret, og den sælges da jeg selv bruger en anden version. Jeg har fået licensen igennem Microsoft, da jeg arbejdede indenfor IT branchen.


    Pris: 700 kr. eller giv et bud.


    Så vidt jeg kan se, er mindsteprisen på nettet stadig omkring 1300 kr, så denne pris må være meget rimelig.


    Befinder sig i Viborg, men sendes gerne.


    Skriv hvis du er interesseret eller har spørgsmål :-)
    --

    baloo: Jeg orker bare ikke til at finde indpakning til den, gå ned på posthuset og sørge for transporten - har nemlig ikke bil ;)

    Hej,


    Da min interesse for computere er faldende, vil jeg gerne sælge mit grafikkort: Leadtek 7900 GTX.


    Kortet er ca. et halvt år gammelt. Det har aldrig været overclocket og kører 100 % som nyt, har stadig kvittering på kortet. Alt emballage + uåbnet spil bundle medfølger. Kan godt tage billede af kortet hvis det skulle have interesse.


    Det befinder sig p.t. i Viborg, og jeg kan godt sende kortet hvis nogen skulle være interessede i at købe det (jeg betaler fragt).


    Pris: 2000 kr.


    Skriv hvis det har interesse eller hvis der er spørgsmål. Har også mailadresse: tsn83@webspeed.dk


    Mvh. Thomas S.