Indlæg af Merling

    Takker for kommentar :razz: der var ikke ret meget andet end en parkeringsplads ferrarién kunne have holdt på.. så syntes jeg græsset var pænere... det var egentligt meningen at man skulle kunne se noget "dæk" også. og ja den har måske fået lidt ekstra rød


    dwmc:
    jeg syntes faktisk det er et lidt sjove motiv bil/skilt tror bare jeg ville have beskåret det evt. kvardratisk.. syntes der er for meget "luft" over skiltet



    Cloggy:
    Sort bimmer på parkeringsplads.. fed øse.. dårlig baggrund 8)



    gaming-king:
    ville godt have set hele porschen.. okay taget i betragtning af mobilos :razz:


    TheSnake:
    god idé.. ville som andre har nævnt også godt have haft hele mercer mærket med, mener også det er lidt uskarpt :roller:



    TheOriginalTB:
    fin detalje det med farven på uret :9xo. baggrunden kan vi diskutere, men den kan jo ikke være anderledes når uret skal med :ph34r:


    Mvh Merling

    Toby:
    Jer kan ret godt lide dit lidt tågede billede.. ville måske godt have haft skåret kajen (eller hva det nu er ) væk.. syntes godt om lyset med "stjernerne" omkring :9xo



    dwmc:
    Jeg kan også ret godt lide dit "motiv" tror dog godt jeg ville have haft bygningen en lille smule lyseren men god idé :roller:



    |Henrik|
    som altid fra dig et godt skud... :razz: kanon flot mangler måske lidt lys.. hælder bygningen lidt i venstre side ? hvor er det taget ?


    Mvh Merling

    Totalt roligt og stemmningsfyldt billede :roller:


    Mvh Merling


    dasjap: Den lidt "soft" glatte overflade kommer bla. pga. den lange eksponeringstid på 10 sek.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    Tilløk med kameraet, nu er kit objektiv jo et lidt vidt begreb med det kamera :)



    Ja ok.. men det er købt som et sæt med en 24-105 f/4 L IS USM optik


    (fik solgt min motorcykel og så skulle det satme være) :cheers:


    Mvh Merling

    Hej Theis


    Ja som henrik siger, fine skud... jeg er meget imponeret over kvaliteten 5D mrk II leverer ved de meget høje iso tal ( og selvfølgelig dit lækre objektiv :T)
    Jeg har lige "fået" min 5D mrk II dog "kun" med kit objektivet på, så nu glæder jeg mig bare til at få fingerene i noget 2.8 optik. :clap:


    Mvh Merling :roller:

    umiddelbart et godt billede, syntes dog hun er en anelse for lys i højre side.. ville godt have haft lidt mere lys "midt" på hendes ansigt, og den lilla baggrund skulle gå lige langt ned i begge sider.. men alt ialt et godt billede


    hvad har du brugt af lys ??


    Mvh Merling

    are you completely nuts :$ WHAT en førnøjelse som altid at se dine billeder, jeg syntes det er nogle fede skud du har fået med hjem fra Spanien generelt :9xo


    Mvh Peter Merling

    Jeg ville godt have lidt mere lys på Nicoline + hun har "lidt" skygger i ansigtet... og efter min smag bør de kun have et "lys" i hvert øje, ikke flere... men det ser godt ud :roller:
    hvad bruger du som baggrund ?


    Mvh Merling :9xo