Indlæg af origin


    Hvis nu Apple ikke lige havde haft den store patent sag mod Samsung, så var der nok ikke så mange som var efter Apple med deres kopiering af andre producenter/produkter, for ja mange andre gør det også, men måske skulle Apple tænke lidt over ordsproget "Kast ikke med sten, når du selv bor i et glas hus".

    Synes bare folk har været efter Apple lige siden den første iPhone kom ud. Men ja, vil godt give dig ret i at de burde lære det ordsprog, fordi de er ikke bedre selv.. Jeg er bare så træt af at høre om det hele tiden uanset hvor man snart kommer hen.

    Ej hvor er jeg træt af alt det fis omkring Apple.. Ja de kopierer, samsung kopierer, alle kopierer.. Bilindustrien bruger også dele fra hinanden, og der er ingen der brokker sig over at der er elruder, abs bremser osv. i deres bil som Mercedes sikkert har opfundet en gang for lang tid siden..

    Hmm luk origin og start op igen, disable netværk og enable det igen, genstart computeren. prøv lidt af det.


    (Ja jeg finder det mega sjovt hver gang nogen skriver at de ikke kan logge på origin eller origin ikke virker :P )

    Man kan vel næsten sige at Apples produkter er en livsstil.


    Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2

    Ja det kan der være noget om.


    Hvis man kigger rundt omkring på nettet så findes der utalige af komiske og hadfyldte indslag mod Apple, det er også fair nok.. Men ENTEN så findes der ufatteligt mange dumme mennsker i denne verden, ELLER så har Apple fat i noet af det rigtige..


    Har selv bestilt min 5'er ved Telmore (Selvom LTE ikke er understøttet, men jeg får da i det mindste DC-HSDPA).

    Tager aldrig billeder af familien.. det lader jeg min mor om :P Så det er kun natur og bygninger osv der skal tages billeder af, overvejer mest macroen da der garanteret er en masse spændende insekter og blomster at tage billeder af.

    Jeg skal et smut til spanien i min ferie, og er lidt i tvivl om hvilke objektiver jeg skal tage med.
    Jeg vil leje dem ved Click da jeg kun selv har et Nikkor 18-105 mm. Nogen der har nogen gode forslag?


    jeg har tænkt lidt på en 70-200 2.8 VR II, 105 2.8 micro (macro) og så et enten 50 1.4 eller 35 1.8


    De skal sidde på et Nikon D7000.

    Syns også hurtigt det blev kedeligt. Når du er blevet lvl 60, er det jo endeløs ensformigt farm. Og med de forskellige kombinationer af meget trælse skills som champs/elites kan have + repair bill der er helt i vejret, går luften godt nok hurtigt af ballonen. Havde der været nogle flere acts med en mulighed for at påvirke historien bare en lille smule ville det være noget andet.

    Synes det er imponerende at du nåede lvl 60 før det gik op for dig at det er det samme igen og igen :P


    Stoppede da min DH nåede lvl 34.. så synes jeg lige som at jeg havde prøvet det før..

    Du kan uden problem installere windows på en mac i dag, og de nye macs kommer med god hardware.


    de holder priserne rigtig godt i forhold til mange bærbare og de holder rigtig længe, min gamle macbook pro fra 2007/06 kører fortræffeligt uden problemer..


    men det er en smagssag.. nogen kan lige macs og apple produkter og andre kan ikke.. hvis man vil have en mac så skal man da helt sikkert købe en..

    Han mener, at hans ven sidder og spiller det lige nu. Og hvis jeg husker rigtigt, så starter US før os her i EU?

    Nej serverne skulle gå live kl. 00.00 cest og det er os, også følger de ellers tidzonerne så alle har launch kl 00.00..