Indlæg af origin

    Det der er da noget af det dummeste jeg længe har hørt. Det er fair nok at de evt smider højere forsikringer på hurtige biler osv, men at smide ekstra omkostninger på alufælge som i dag er standard udstyr på de fleste biler er da fuldstændig hul i hovedet. Tryg, gå lige hjem og tænk den der om.. Men hva fanden, hvis mayaerne har ret, så slipper vi da for det :P

    Med dén "logik", skulle vi også have dedikerede fora for HP, Logitech... og Daewoo! :D


    Men for nogle er Apple desværre en religion - så selvfølgelig skal der et dedikeret Apple forum... på forsiden. (...og helst stå øverst... :roller: )

    Vil give dig ret i at det er en religion for nogen.. heldigvis ikke for mig, men ville da være lækkert at få alt Apple relateret samlet på et sted, som vi har med nogen spil... men skid nu hul i det, og bare lad os holde foraet så clean som muligt, synes de nye kategorier ser fine ud, og der er blevet fjernet nogen af de gamle..

    Du er da en smule dum at hører på. Android ligger sgu på lidt mere, end nogle telefoner og et par tablets.. Android har flere telefoner og tablets end Apple har.. Hader fucking fan boys der er blændet af æblet. God Jul.

    Ja Android har flere telefoner og tablets end Apple har, men det er stadigvæk kun telefoner og tablets ;).. men der er stadig Macbooks, Apple TV, iMacs, OSX, routere, trådløse harddiske og diverse tilbehør fra Apple :)

    Well hvis du tænker på MacOS, så har vi jo allerede et Software forum til Windows og Linux ting, så tilføje et subforum der hvis det er nødvendigt. Eller post i de fora som alle vi andre bruger. Ja det var vist noget af det eneste som Apple har foruden deres Ios enheder. Macbooks og deres andre laptop hører jo under Hardware og tilbehør. Der er absolut ingen grund til at lave et generelt forum til Apple enheder i toppen af dette forum, alle de ting der kan ligge under der findes jo allerede.
    Igen, en del Apple fanbois har det jo med at se deres enheder som "noget specielt", nej du sidder med en PC, telefon eller en tablet.



    Desuden "nogen telefoner og et par tablets".... ja så fik vi vist sæt din religion på plads..... Vil ikke kalde 700.000 aktiveringer om dagen noget "lille" produkt.


    Ved skam godt de har 200 mill. aktive, og apple har 250 mill aktive enheder osv og de henter op.. og ja jeg fortrækker iOS i forhold til Android, fordi jeg synes at de smider Android på så mange telefoner som ikke egner sig til det pga dårlig hardware eller for lille skærm, men nok om det..


    Ja vi har da også de andre sektioner, og ja de kunne lige så godt ligge derinde, men vi har også dedikerede spil sektioner, som ALDRIG bliver brugt. Nogen af de "nyeste" tråde i de fora, er mellem ½-1 år gamle, selvom der er en tråd der siger at hvis der er ikke bliver postet i de fora i en måned bliver de fjernet..

    Hvorfor er det kun at folk tænker på iOS enheder? Der er sgu da meget mere ved Apple end iPhone, iPad og iPod.. Synes det var en god ide med et specifikt Apple forum, til alle Apple problermer.. det eneste Android har er nogen telefoner og et par tabelts..

    Nu har jeg efterhånden fået spillet det en del (ca 30 timer i alt) og det er både MP og SP.. Campaignen er kort ja, men der stadig udfordring i den, især på veteran, derudover afslutter endelig den historie de begyndte på for mange år siden, og det hele gir pludselig mening som flere af skriver.


    Special Ops er sgu ret griner, især to personer.. Vi spillede fire mission (den sidste) og det var dælme sjaw..


    Multiplayer er jeg også overrasket over, det er sjovere end de andre, er aldrig nået længere end til lvl 32 (Black Ops) og nu er jeg snart lvl 40, på den halve spilletid..


    Så pengene er givet godt ud for mit vedkommende.