Jeg har et :
MSI Z97-G45 Gaming bundkort
i5-4690K UDEN køler
4x4 GB i G.Skill og Kingston PC3-12800
Kører pt i min pc , så fejler intet .
Hvad er det værd ?
En der er interesseret og sælges kun SAMLET .
SMLDK
Jeg har et :
MSI Z97-G45 Gaming bundkort
i5-4690K UDEN køler
4x4 GB i G.Skill og Kingston PC3-12800
Kører pt i min pc , så fejler intet .
Hvad er det værd ?
En der er interesseret og sælges kun SAMLET .
SMLDK
Antivirus ?? Hvad er det ?
Spøg til side , jeg bruger kun det som er i windows 10 , alt andet er ligegyldigt.
Jeg er ligeglad.
Får jeg noget virus , hvilket er sket mindre end fingre på en hånd på 25 år , så bruger jeg en online scanner , eller geninstall af windows .
SMLDK
Jeg har et Asus trådløst pci netkort i min og der er ca 10 meter til router og gennem beton mur og det kører upåklageligt.
Stein
Opdateret :
Udlært Kleinsmed.
FP med en arbejdsskade.
SMLDK
UPDATE :
Quotepris på hver for sig 4 tb
Tjek PB
Sorry , USB 3.0
SMLDK
SOLGT !!!
QuoteBilligere end skule skaffe ny disk
Det var på 3 forskellige hdd , den gjorde det , så var godt klar over at fejlen IKKE var hdd.
SMLDK
Så er det løst !!!!
Det var et SATA kabel.
SMLDK
Når jeg monterer de harddiske i anden pc , så siger de intet , så må være et eller andet som skal slås fra
De harddiske er Enterprise modeller fra WD
SMLDK
Jeg har lige samlet en "ny" pc til mig selv.
Den har ssd disk som primær og alm harddisk som sekundær.
Og den kommer med en click lyd hvert 3-5 sekund.
Og nej harddisken fejler intet , har tjekket med crystaldisk og har forsøgt med 2 andre .
Hvad sker der ?
SMLDK
Så virker det igen .
Og jeg har intet gjort , det kom bare af sig selv , jeg fatter nada.
FB er mærkeligt
SMLDK
Herr Hansen : har lige forsøgt at deaktivere først wifi og så 4G , samme resultat.
Meget mærkeligt , og særligt når det kun er min startside på FB , jeg kan bruge alle andre funktioner i FB , venneanmodninger , notifikationer osv osv , men IKKE min startside , wierd.
SMLDK
Hej .
Jeg har en Nokia 5
Jeg bruger Facebook i Crome browser , jeg vil ikke bruge app , da den efter min mening tager for mange recurser .
Af en eller anden årsag er den stoppet med at virke på tlf , den har virket indtil i går , dvs det er startsiden som ikke kommer frem , den siger siden kan ikke vises , men alle de andre ting virker .
Jeg har prøvet at fjerne crome og installere på ny , har prøvet at installere Explorer , jeg har prøvet på anden tlf , samme resultat , hvad sker der ????
SMLDK