Indlæg af LunD^

    Hej alle.


    Jeg prøver at få mit CS til at køre ordentligt på min nye fladskærm, men kan ikke rigtig få det til at lykkes.


    Jeg har prøvet uden vsync, her kører den 100fps, men den "hakker" lidt i det.


    MED Vsync kører den glidende med kun på 75fps, hvilket gør der er kort forsinkelse ved hurtige bevægelser.


    Jeg kører Analog tilslutning, for med DVI kører den kun 60fps, og så er det endnu værre med forsinkelsen. ;)


    Kan man gøre noget ved det??

    Jeg har spillet lidt Source, men kan bedst lide 1.6 selvom jeg slet ikke spiller så meget CS som jeg har gjort. Har været kæmpegod engang. :) Nu er jeg lidt nap men stadig sjovt at spille lidt engang imellem.


    Af mus bruger jeg en Logitech MX500 på en Black Icemat, som er super lækker til FPS. ;)


    Angående servere har jeg ikke nogen favoritter da jeg ikke spiller så meget mere, men spiller for det meste altid på danske.

    Hej alle.


    Jeg spiller en del FIFA07 og kunne godt tænke mig at spille på nettet også. Men jeg har det problem at når jeg går ind for at spille, så siger den jeg skal patche til nyeste version. Hvis jeg prøver at patche direkte i spillet går den bare i stå (har prøvet at geninstallere flere gange).


    Jeg har så prøvet at downloade en patch, og installere den fra Windows, og det virker også fint, og de nye spillere kommer også med. Men hvis jeg så prøver at spille online, så siger den stadig at jeg skal opdatere, selvom jeg har opdateret med den eneste patch jeg kan finde. Patchen jeg har opdateret med fandt jeg hos EA.


    Hvad skal jeg gøre??


    Tak!

    Jeg bruger Bullguard med indbygget Firewall, og den er jeg rigtig glad for. Nem at justere i, og har aldrig haft problemer af den art siden jeg installerede det.


    Og så har jeg AVG 7.5 Anti-Spyware ved siden af, som tager Trojaner og den slags.


    Begge er betalende programmer.

    Ja det er muligt, enten i BIOS eller med jumpere på bundkortet. Kender ikke lige din model bundkort, men tror bestemt også man kan på den. Hvis du hæver FSBen, clocker du både RAM, CPU, PCI.

    Regner du med den holder til "sparke/kontakt med skruetrækker" ?


    Ja ikke fordi jeg ikke selv har gjort det, blev så tosset for noget tid siden så jeg lossede til kabinettet og skærmen gik sort. Så måtte jeg pille RAM og grafikkort ud, og nulstille BIOS før den virkede igen.. så kan den lære ikke at spille smart.. :8


    Nå, men kan ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men noget er jo nok tot når du har udsat den stakkels maskine for det du skriver. :)

    Jeg synes det er fint han står frem, og kan faktisk godt forstå det. Det letter nok en hel del på samvitigheden.


    Om han kan tilgives? Altså jeg er ikke ligefrem sur på ham, alle tager det jo alligevel, hvorfor ikke bare lovliggøre det?


    Desuden rager cykling mig en papand.

    Hej alle.


    Min far har nogen problemer med Dvalefunktionen på hans computer. Den kan godt gå i dvale og stå hele natten lang, til han tager afsted om morgenen. Men når han så kommer hjem om eftermiddagen er den startet op af sig selv. Tror det er forskellige hvor lang tid den står i dvale uden den starter.


    Hvad kan det være??


    Og lige et tillægsspørgsmål, når nu jeg har alle mine blæsere sat til Molex stikkene i min egen comp. kan jeg så få dem til at slukke når jeg sætter min i dvale, eller kan den kune slukke FAN connecterne på moboet??


    Tak for hjælpen! :)

    Hey, hvordan forholder det sig med returret for varer man har købt over nettet? Er det ikke noget med at man gerne må have "prøvet" varen, og så fortryde og returnere den inden 14 dage?


    Mvh,
    Jesper Lund.

    Hej alle.


    Jeg har længe haft et ganske irriterende problem, som nu er blevet værre.


    Det er, når jeg skal spille et spil (for det meste CS eller FIFA), så når man åbner spillet, så starter den op, men minimerer så med det samme igen, så jeg havner ude i Windows.


    Så skal jeg ned i proceslinien, og åbne programmet igen, og trykke rigtig mange gange på det, for at den kommer ind i det, nogen gange åbner den så op med det samme, og andre gange skal man åbne det måske 10 gange før den bliver inde.


    Nu er den så begyndt på at blive VED med at minimerer, uanset hvor mange gange jeg klikker på den.


    Har formateret mange gange, og ligeledes med spillede, altid samme resultat, og har prøvet flere forskellige GFX drivere. Windows XP er installeret med SP2 og er ellers up-to-date. Har ligeledes installeret chipset drivers.


    Mit system ser således ud:


    AMD Athlon64 3200+ (Clawhammer)
    Asus K8V.
    1024mb Kingston HyperX DDR3200.
    POV GeForce 6800.


    Hjælp mig! :)


    På forhånd, tak!