Indlæg af Scouzer

    Da MSI åbenbart ikke har valgt at udgive 64bit drivere til GT628 serie, er jeg blevet nødt til at brugere diverse driver scannere for at finde mine drivere. Men ville lige høre hvad jer andres erfaringer er med hensyn til disse.


    Jeg har prøvet driver checker, driver robot, radarsync og Drivermax.


    det virker til at drivermax er den eneste som rigtigt kan finde ud af det, men man har desværre kun mulighed for at downloade 2 drivere om dagen, hvis man ikke vil betale for det.

    tak for det....fandt ud af at det var fy_poolparty jeg tænkte på, men den virker bare ikke til 1.5

    da jeg i gamle dage spillede CS fandtes der forskellige udgaver af pool_day. Nu er jeg så begyndt at spille igen, men jeg kan kun finde den der hedder pool_day.... den jeg leder efter er en hvor der er to etager, så man også kan rende rundt under poolen. nogen der kan hjælpe med hvor den kan hentes???

    jeg har fået installeret re-volt og der virker også bortset fra at jeg gerne ville kunne spille det over lan. men hver gang jeg prøver at joine et game siger den "can't enum sessions". Nogen som har nogen ide om hvorfor dette bliver ved med at ske. Jeg har prøvet at deaktivere firewallen, gør ingen forskel.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Der er en option i SummVM der får underteksterne tilbage hvis jeg ikke husker forkert - eller en konsolkommando. Er sgu ved at være nogle år siden. Bruger du en frontend til ScummVM eller bare den "nøgne" pakke? :)


    jeg bruger windows 64 bit versionen


    http://www.scummvm.org/downloads/



    jeg har fundet den funktion i scummvm, men jeg kan bare ikke få lov at sætte flueben i den.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS
    Det er fordi du har floppy versionen og ikke cd versionen. Floppy versionen har alt minus dialogen.


    nu har jeg så fået lyden til at virke via Scummvm, men så er teksten væk. det kan da ikke passe at jeg ikke kan få begge ting til at virke.

    jeg er lige kommet i tanke om at jeg gerne vil spille day of the tentacle. Jeg køre spillet via dosbox og det virker også bortset fra at jeg lyden kun virker delvist. det vil sige at jeg baggrunds lydene virker, men der er ingen stemmer. Nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få det til at virke???

    jeg har en bærbare hvor på jeg har installeret windows 7 med eset smart security. så har jeg en stationære med xp kun med windows firewall. Jeg vil gerne have sådan at jeg kan sidde ved min bærebare og overføre til den stationære, desværre går min firewall ind og blokere. Jeg har prøvet at gå ind trusted zones og tilføje ip adressen og subnet, men det hjælper stadig ikke, jeg bliver nægtet adgang. Jeg kan godt sidde ved den stationære og overføre lige så tosset jeg vil, men det er en smule irriterende da det ikke er den bedst mus og tastatur. Nogen der kan hjælpe???

    jeg leder efter et program som kan tage et screen shot og automatisk gemme det i en mappe jeg har bestemt på forhånd. så jeg ikke selv selv skal ind og gemme det hver gang jeg har taget et nyt screenshot.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS
    Hvis du kender en der har værktøj til at lave RJ11 og RJ45 kabler så kan du bare købe noget skærmet Kat5 f.eks.
    Jeg har selv værktøj, men kommer ikke til Århus egnen foreløbig. Men skal du selv til Herning egnen kan jeg da lige samle et til dig i den længde du ønsker.


    jamen det kunne da godt ske at jeg skulle prøve at gøre dette, er det noget du ved vil fungere???


    Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Hvis det er en xDSL linje, så kan jeg garantere dig at du vil få besked på at fjerne en eventuel forlængerledning mellem router og telefonstik hvis du nogensinde kontakter din udbyders support pga. problemer med forbindelsen(og med god grund, som du selv er inde på kan det give problemer).


    Så hvorfor ikke sætte din router til der hvor telefonstikket er og så trække netværkskabler derfra til computere? Så slipper du for den hovedpine, hvis du nogensinde får problemer med forbindelsen.


    ja det er jeg klar over at de vil. Jeg har nemlig selv arbejdet som supporter, så jeg ved godt der er en risiko for at det ikke vil fungere, men jeg vil nu stadig prøve ad

    Jeg har det problem at når jeg skal tilkoble mit nye bredbånd sidder mit telefonstik meget uhensigtsmæssigt placeret. Det vil sige jeg gerne vil forlænge kablet fra telefon stikket til routeren med omkring 10m. Erfaringen siger mig dog at det kabel skal være skærmet ellers vil jeg opleve problemer med støj. Jeg kan bare ikke finde nogen steder hvor jeg kan købe et skærmet RJ11 kabel eller i det mindste bare det jeg skal bruge for at lave et selv. håber virkelig der er nogen som kan hjælpe mig med dette.


    jeg har fundet denne, men tror desværre den er et par meter for kort
    http://webshop.itrelation.dk/P…l.aspx?q=p:925926;c:36142

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sweet_Dane
    har haft samme problem, og kan måske løses med det nævnte kabel. Dog med hastigheds forringelse til følge.
    Det bedste ville være at sætte routeren så tæt på stikket så muligt, og så forlænge med RJ45, da det har bedre båndbredde, og så sætter en switch eller router mere der hvor du ønsker det.


    ja jeg ved godt det ville være langt smartere at forlænge rj45 kablet. hvis det kun var et spørgsmål om at det ikke kunne nå havde jeg også gjort det... men routeren kommer til at stå lige inden for døren lige under bordet, hvor der ikke er noget strømstik som når særlig godt. så derfor jeg vil jeg helst kunne flytte routeren.


    måske dette kabel kunne fungere, hvis det er langt nok


    http://webshop.itrelation.dk/P…l.aspx?q=p:925926;c:36142

    Jeg har det problem at når jeg skal tilkoble mit nye bredbånd sidder mit telefonstik meget uhensigtsmæssigt placeret. Det vil sige jeg gerne vil forlænge kablet fra telefon stikket til routeren med omkring 10m. Erfaringen siger mig dog at det kabel skal være skærmet ellers vil jeg opleve problemer med støj. Jeg kan bare ikke finde nogen steder hvor jeg kan købe et skærmet RJ11 kabel eller i det mindste bare det jeg skal bruge for at lave et selv. håber virkelig der er nogen som kan hjælpe mig med dette