Indlæg af Scouzer

    Jeg går og leder efter en trådløs router som kan opfylde nogle af de krav jeg har uden at være for dyr, det giver mig desværre lidt problemer. Håber der er nogen der kan hjælpe.


    Den skal have:
    en overførsels hastighed på 300mps
    DHCP
    understøtter PPPOE, PPPOA, ADSL, ADSL2+
    skal have usb tilslutning.


    der er sikkert flere ting, som jeg sikkert ikke kan komme på lige nu.

    Jeg har desværre været så ufornuftig at købe mig en MSI GT628. Nu er jeg så blevet så træt af at når jeg sidder og skriver hopper musen over i et andet vindue. Så jeg tænkte på om der findes en driver der deaktiveret touchpaden når jeg skriver.


    Jeg har fundet en der gør dette, men jeg kan så heller ikke bruge touchpaden til at klikke med, hvilket også er ret så irriterende.


    Nogen der kan hjælpe mig med mit problem.

    hej DVD drevet på min acer aspire 7720 er forsvundet, det findes hverken på denne computere eller hvis jeg kigger i enhedshåndtering ser det ikke ud som om der mangler nogen driver. Ved nogen hvad det kan skyldes og hvad jeg kan gøre???

    jeg har lidt problemer med at finde et sted hvor jeg kan downloade drivere til min msi gt628. nogen der kan hjælpe???


    det skal være til en windows 7 64bit

    jeg sidder og bøvler med hvordan jeg bedst muligt kan få et mediecenter op at stå.
    da jeg allerede ejer en linksys DMA 2200 media center extender, overvejer jeg om det vil fungere med en netværks hdd. men ville høre om der er nogen der har erfaring med dette???

    jeg har lige formateret min pc, men nu er mit system drev så lige pludselig kommet til at hedde E drev.
    det vil jeg virkelig gerne have ændret tilbage så det bliver c drevet igen.
    jeg har forsøgt at bruge partition magic, men synes ikke rigtig jeg kunne finde ud af at bruge det.
    nogen der kan hjælpe mig, evt med et andet program???

    beklager hvis jeg har smidt tråden det forkert sted.


    men jeg forsøger at finde et sted hvor jeg kan købe billig teflon tape til min mus.
    så håber der er nogen der kan hjælpe mig???

    jeg leder efter nogen som er interesseret i at sælge de gamle silver fang vhs bånd, helst alle 4. men hvis man kun har en enkelt ville det også være fint

    jeg har det problem at jeg gerne vil have sådan at jeg kan bruge en anden mail end en hotmail, til messenger. det har jeg sådan set også fået til at virke. men mit problem er så at hvis jeg prøver på åbne en mail igennem messenger, så åbner den bare outlook express, i stedet for at gå ind på min mail side. jeg håber at der er en der er supersej og kan jeg hjælpe mig med at finde et plugin eller sådan noget så det kan komme til at virke.

    jeg er lige begyndt at spille et gammelt bil spil som hedder Re volt, men jeg har det problem at jeg ikke kan gemme mine video settings. jeg har prøvet at fjerne skrivebeskyttelse på mappen men det kan den åbenbart ikke finde ud af, så hvis der er nogle som kan hjælpe ville det bare være super?

    mig og en kammerat har det problem at vi gerne vil spille multiplayer med hinanden mod computeren men vi kan desværre ikke få lov at have en computer med i spillet så hvis nogen kan hjælpe os ville vi blive glade