Indlæg af BronZ84

    Løste selv problemet, prøvede bare at køre Windows Update nogen gage, jeg skulle køre bruger difineret for at windows kunne finde noget den manglede.
    Derefter kan jeg godt installere det så gode program Sony Vegas 7.0

    Har ikke noget drev der hedder, det som det skal hede, men når jeg vil skifte får jeg en liste på ca 15-20 bogstaver, men det ønskede bogatav er ikke i mellem.

    Vil bare kalde det "I" for så er jeg fri for at ændre mit ITunes musik, for det var det drevet hed før jeg formateret, ved ikke lige hvorfor det har ændret sig, synes jeg ikke det plejer.

    Jeg vil gerne skifte navne ved at af mine drev, men hvis jeg siger: højre klik på denne computer, klikker administration, disk håndterning, vælger skift bogstav sti ved drevet jeg vil ændre navn på.
    Kommer der en liste med drev navne, men det navn jeg vil have er ikke belandt mulighederne.
    Hvordan gør jeg så?

    Problemet er løst, prøvede at køre noget mere windows update ( skulle køre det som bruuger defineret, eller kom der ikke nogen opdaterninger) , synes ellers jeg havde opdateret det mest nødvendige, men det var så ikke helt nok.

    Har lige løst det ene probelm :)
    Prøvede lige et åbne "Computer Administation" ved at højre klikke på "Denne Computer"
    Valgt at sige "Skift drevbogstav og sti" har gav jeg bare disen et navn.
    Så nu kan jeg se disken i "Denne Computer" : )
    Har ikke mistet noget data ved det : )


    Men har staidig problemet med at mine åbne mapper ikke gendannes ved genstart.


    Nogen der kan hjælpe?

    Jeg har næsten lige købt Sony Vegas 7.0, det virkede ganske fejl frit. Jeg har næsten lige haft formateret min PC, havde lidt problemer, der intet havde med Vegas at gøre.
    Efter formaterningen installerede jeg igen Windows XP, samt service pack 2, og lidt andre programmer, som jeg også havde indstalleret før. Jeg kan ikke lige se den store forskel imellem mit Win. før og efter formaterningen, jeg kunne godt installere "dvdarchitect40b_enu" der også er med når man køber en "Sony Veas" pakke.
    Men når jeg prøver at installere Vegas 7.0 siger den disse fejl under installationen:
    _________________________________________
    fejl 1: Extracting file failed. It is most likely caused bo low memory
    (low disk space for swapping file) or corruted Cabinet file.


    fejl 2: Requriment not met. Press OK til Exit Install.
    _________________________________________


    Nogen der ved hvad fejlen er, og hvordan man løser den ?

    Jeg har igen, igen haft formateret min PC, nu har jeg disse problemer.
    Kun ikke lige huske hvor kan vælge at ens åbne gendannes, ved genstart?
    Havde tilføjet en harddisk ca. 1 måneds tid før jeg formaterede, den er også væk, hvordan får jeg den tilbage uden jeg kommer til at formatere den?
    Da jeg har en del data jeg ikke vil miste.

    Er der nogen der ved hvor hurtigt et Panasonic Lumix DMC-FZ50S kan tage sine billeder?
    kan ca tage billeder pr. sek, ved ikke lige om det kan gøres hurtigere endnu, vil godt lige høre om jeg evt. skal ud og købe en hurtigere SD blok, har et:
    Kingston Elite Pro - Flashhukommelseskort - 2 GB - 50x - SD hukommelseskort
    Vil godt lige høre om der er nogen der ved om selv kameraet har en grænse for hvor hurtigt det kan gå? Eller om det er op til hukommelse korttet?
    Ved et der også findes et Kingstonx120
    og et andet mærke i x150

    Er faktisk købt i DK, tror det firmaet der har købt den i udlandet, men spurgte hvorfor der ikke var den forstålig manual med, og de sagde de var spg. at det var købt i udlandet.
    Men fik et link hvor fra man kunne hente en manual på engelsk, så det løser mit problem.

    Jeg har næsten lige fået mig et "Panasonic Lumix DMC-FZ50S"
    Et godt kamera med, 10 mega pixel og 12xoptisk zoom.
    Jeg mangler lidt en manual på dansk eller engelsek, der var godt nok 4 manualer med i pakke, men det er på Tysk, Frænsk, italiensk og græsk.
    Ikke lige de sporg der lige er mig, har søgt lidt på nettet, man har ikke kunne finde en manual på dansk eller enkelsk.
    Nogen der ved hvordan man finder en manual til et Panasonic Lumix DMC-FZ50S?
    Hvis den også findes på dansk eller engelsk?

    Har vidst løst noget af problemet. Fandt det program, der var blevet installeret, startede computer op i Fejlsikker tilstand, og bare slettede filerne. Prøvede først at sige tilføj fjern programmer, men der sket ikke en skid når jeg sagde fjern.
    Det er stadig lidt af programmet, jeg har et ikon der står og blinker i proceslinien.
    Der kommer stadig popup en gang imellem, men ikke så tit som før.
    Nok det bedste: før når jeg åbnede explore startede den på en reklame side for noget spyware, hvor der kom et inkon med om man accepeterede en virus spyware scan, det slipper jeg for nu, nu er det bare den oprindelige startside.

    Tror desværre det er noget jeg selv er kommet til at acepetere installationen af, læser ikke de mange sidders manual inden en instalation.
    Er der så nogen enkel måde at fjerne det program på?

    har fået et progem jeg ikke rigtigt kan fjerne når jeg kigger i tilføj eller fjern programmer, det er helle ikke tilstæde i start menuen.
    der kommer tir popup hvor der står: Trojan-Spy.win32@mx


    Hvordan gjerne jeg det igen?