Indlæg af BronZ84

    Jeg har lige fået et: Inno3D GeForce 8800GTS, men synes godt det kunne have kørt bedre, det hakke fx meget lige når den kommer ind i Hafl-Life 2 Deathmatch, det er dog kun lige de første 5-10 sek. Synes heller ikke dens score i 3Dmark er på høje med andre score med samme kort.


    mit system er:
    CPU: AMD Athlon64 3500+, S939, Bulk, BW
    Bundkort:Asus A8N-E, nForce4 Ultra, S939


    Harddisk:Maxtor DM10 300GB, 7200RPM, 16MB SATA300
    WD Caviar SE16 WD5000AAKS SATA 300 16 MB
    WD Caviar SE16 WD5000AAKS SATA 300 16 MB
    WD3200KS - harddisk - 320 GB - SATA-300


    Grafikkort: Inno3D GeForce 8800GTS


    RAM:2 x Kingston DDR400, 1024 MB, CAS 3


    DVD-drev:
    DVD drev:Asus DVD 16x/48x E616A/A5/Black, ATA100
    LiteOn SHW-160P6S-05C, DVD±RW, Black


    ______________________________________________


    NorthQ NQ3316, Medium Aluminium Cooler




    Windows Xp Pro. Sp 2



    _____________________________________________


    3Dmark 05: 9529
    3Dmark 06: 5367
    _____________________________________________


    Nogen der kunne have et bud på hvad problemet er ?

    Jeg har før fået af vide at man skulle stille sine spørgsmål angåendne DVD ting i et DVD forum, jeg kan bare ikke huske hvade det hed?
    Nogen der kan hjælpe?

    Ved ikke lige hvad der sker, jeg kan pluselig ikke huske hvor jeg sætter windows til at gendanne ens åbner winduer, hvis man genstarter med vinduer åbne.
    Hvor er det?

    Da jeg så fik nettet til at virke, kom et nyt problem, nemlig:
    ____________________________________________
    Filer, der kræves for at bruge Windows Update, er ikke registeret eller installeret på computeren længere. Sådan forsætter du:


    Registrer eller installer filerne for mig.


    giv mig mulighed for at læse om flere trin, der muligvis kræves for at løse problemet
    ____________________________________________


    Jeg har prøvet begge muligheder flere gange nu, den bliver bare ved med det. Nogen der ved noget om dette.
    Har nemlig ikke lige prøvet det før.

    Jeg få en fejl meddelse når jeg starte min computer op:


    Generic Host Process for Win32 Service har fundte en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejlighed.



    Hvis du var midt i noget, har du muligvis midtet de oplysninger, du arbejdede med.


    Informer Microsoft om fejlen.
    Vi har oprettet en fejlrapport, som du kan sende til os for at hjælpe os med at forbedre Generic Host Process for Win32 Service. Rapporten behandles fortroligt og anonymt.


    For at få vist dataene i fejlrapporten skal du klikke her
    ____________________________________________________________Fejlrapporten:


    Fejlrapporten indeholder følgende. Oplysninger om tilstanden for Generic Host Provess for Win32.
    Services, da problemet opstod; operativsystem version og computernes hardware samt computernes
    IP-adresse.


    Vi henter ikek navn, adresse, email eller anden personlige oplysninger. Men datafilerne i
    Fejlrapporten kan indeholde brugerspecifikke oplysninger. Selvom oplysninger kan bruger til at fast slå din eventuelle indentitet, vil de ikke blive brugt til det.


    De data, vi indsamler, vil kun blive brugt til at løse problemet. Er der flere oplysninger tilgængelige, vil vi gøre opmærksom på det, når du rpporterer problemet.Fejlrapporten sende via en sikker forbindelse til
    en database med bergrænset adgang og bruges ikke til marketingformål.
    ____________________________________________________________


    jeg har næsten lige haft formateret min PC.
    Jeg har stadig store problemer med at få mit onbord lyd kort til at virke.
    samt jeg har problemer med at få 3Dmark03 og 3dMark05 samt 06 insatlleret. Den laver også en fejl under installation.


    ved ikke om der er en sammen hæng mellem fejlene og mine problemer?
    nogen der kan hjælpe mig?

    Hvor billigt skal det være, for har faktisk et mere jeg måske vil af med?
    Det var det første grafikkort jerg havde i min computer. som er skiftet ud.
    har flere kort, har 3 kort. vil nok af med de 2

    Jeg har et grafikkort jeg gerne vil sælge, jeg købte det for omkring 1800.
    Det skal så også lige siges at jeg købte det efter det var faldt 47% i pris.
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=176402


    Men jeg vil bare gerne af med det så sælger det for 1300, så skal jeg nok betale for leverningen, du skal bare oplyse mig din adresse.
    Jeg vil gerne lige have overført pengene til min konto, når jeg har få dem sender jeg pakken hurtigst muligt.


    sælger det her da jeg ikke kunne får pengene tilbage når proguktet havde været i brug.


    dårlig service.

    Jeg vil gerne have lidt hjælp til at finde et godt program til at lege med ens videoer.
    Jeg er mest til "Adobe Premiere Pro" fordi jeg ved det er MEGET proffisonelt.
    Jeg kan godt lide at man kan "pille" ved alt, ens muligheder er omfatene, når man kan vælge,
    hvor i videoen klippet skal ligge, samt lægge andet lyd på.
    Jeg er som sagt besluttet på at købe Adobe Premiere Pro 2.0 bliver det selv om det er dyrt.
    Men prisen kan godt variere lidt alligevel, her ses de muligheder man få når man søger på:
    Adobe Premiere Pro: http: //www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=183&Sort=Wanted&Soegeord=adobe+premiere++pro


    Jeg vil gerne have noget af det bedste til at leje med ens optagelser. Kan godt lide at leje lidt med eget video kamera.
    Lægger altid videoen ind i DV.


    Det ville også være godt med et godt program til at lave ens optagelser af noget der flytter sig hurtigt til DVD uden hak, for har 2 andre programmer
    som begge laver lidt hakker i det når man skal lave i optagelse med hurtige bevægelser til DVD.


    Mit system:


    CPU: AMD Athlon(tm) 64 Prosser 3500+
    Bundkort: ASUS A8N-E
    System: Windows XP Serevice pack 2.0
    Ram: Kingston 1 GB PC3200 x 2


    køre Windows XP service pack 2.

    hvad sker der lige når mit steam siger: "Disconned Error verifying STEAM UserID Ticket"?
    sådan gør den både ved Counter strike suorce og Halflife 2 Deathmatch.
    Mit Steam er gangske lovligt, har købt det, så ved ikke lige hvad der sker.
    Nogen der kan hjælpe mig?

    Har lige prøvet at vælge "kør" og skive "msiexec /regserver"
    Der sker ikke rigtigt noget, prøvede lige om instalationer nu virkede, det gjorde de stadig ikke.

    Mit hardware er
    Bundkort: ASUS A8N-E
    CPU: AMD Athlon(tm) 64 prosesser +3500
    Ram: 2 GB Kingston
    Harddisk: 3 forskellige Maxtor
    grafikkort: ASUS EAX1600PRO
    ______________________________
    Kør Windoes XP Professional med servioce pack 2

    Jeg har lidt probelmer med nogen programmer.
    Jeg kan ikke får Itunes 7.0 instaltionen til at køre, den kommer så lang så den spørger om man vil køre programmet. Men når man trykker kør, sker der INTET.
    Jeg har det samme problem ved 3DMark06_v102_installer.
    Er der noget jeg mangler siden jeg ikke kan får de instalationer til at køre?

    Jeg har brug for at program, et der kan lægge ens optagelser ind fra et video kamera (med bånd). Jeg ville høre om der findes nogen gratis programmer der kan det? Eller man skal købe et, hvis jeg bliver nødtil at køb, vil jeg gerne finde et program er der kan lidt mere end lægge video ind fra et bånd kamera. Så som konvatere til DVD. Her er det vigtigt at det er godt til at arbejde med hurtige bevægelser. Har nemlig et program (DVD Santa) når man konvatere sine optagelser af noget der bevæger sig hurtig, kommer det der bevøger hurtigt til at trække ud og bliver grynet.


    Nogen der ved om der findes et program der kan dette?