Indlæg af bublegum

    og en stor undskyldning og en kompensation....og se så at få styr på jeres arbejde derinde......vis at i er jeres ansvar voksent. hvorfor det er galt er der sådan set ingen herinde der gider høre om, bare få det fixet.


    Tro på det


    Dit stfu osv hjælper ikke meget på sitiuationen synes du ?
    At du dizzer Zepto fordi har været uheldig, og hermed dømmer alle Deres produkter over én kam er grotesk. Selvfølgelig er det irriterende, at de ikke overholde de telefon sataler du har fået, men har du tænkt på de ikke bare stopper alt for at kunne ringe til dig. Der er nok en årsag skal du se.


    Hele produktion/support osv, er et langt samlebånd, og der skal bare én brik udaf kurs før det påvirker hele ruten. Deres struktur halter pt, men det hænger sammen med en del omstrukturering hos Zepto. Jeg er sikker på de nok skal gøre dette bedre med tiden!


    Jeg har sagt du kan snakke med Morten i stedet for at puste dig op herinde. DET hjælper ikke en meter.

    Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    Er det da ikke godt at firmaerne så kan se at der er en masse utilfredse, og i samarbjde med kunderne kan de lave noget optimalt?


    Jeg er helt enig, og jeg kan godt se det er irriterende for denne bruger, men hvad hjælper det at oprette en tråd.


    Nej, det sætter ikke salget ned, hvis det er hensigten. Problemet med Zepto er, at de er lidt for ustruktureret, samt ramt af mange uheld.


    Det skal ikke være en undskyldning for at tilbyde en dårlig service, men sådan er det nu en gang endt. De er stadig langt bedre end mange andre producenter.


    Det er altid tråde om Znote der åbnes, og logik siger, at det ikke kun er Znote's der har problemer.


    Jeg tror i mange tilfælde, at det er fordi folk håber på at få en bedre maskine.

    Tweak og HOL er beklageligt blevet brugernes talerør til Zepto.


    Jeg ville håbe Zepto stoppede med at kommenterer disse tråde!
    Jeg læste en UK undersøgelse forleden omkring producen kvalitet


    Omking 15% af alle Dell bærbare skal til service inden for det første år.
    Apple og Acer ligger på ca. 20%
    HP og Packard Bell ligger helt i bunden med 5-6%


    Så ingen kan sige sig fri for problemer.
    Min konklusion er, at folk ofte brokker sig i håb om at Zepto sender dem en forbedret model, som de har gjort i flere tilfælde efterhånden.

    Quote

    Originally posted by urbananen
    Jeg har fået et brev fra Skov- og Naturstyrelsen ang. noget skyldig løn.
    Det er 2 år siden jeg stoppede der, og nu siger de at jeg har fået lidt over 15K for meget, og de skal ha dem tilbage.
    Og så snakker de om noget inkasso-haløj hvis ikke de får dem..


    -Har de virkelig ret til at kræve alle de penge?
    De har ikke sendt nogle "beviser" med posten, eller sagt hvornår jeg har fået dem..


    Ja, har du fået for mange penge fra dem, er det jo klart de kan kræve dem tilbage.
    Hertil er det jo svært for os at sætte os ind i da vi ikke kender sagen helt :D


    Bed om at snakke med Morten Kjaersgaard.

    Quote

    Originally posted by Angelus


    hehe... zepto Sucks.. og du skal da ikke komme og sige jeg ikke kan kalde den her for en gaming bærbar... jeg køre ALLE spil flydene og i 1024 opløsning, også højre hvis jeg ville, og der er INGEN lag... tag f.eks. det der nye spil: JustCause, det kræver en Pæn del... køre de Flydene... så når du ikke helt ved hvad du snakker om, så lad vær, og mere OT fra in side af, vil blive meldt til en admin. eller brug PM som der er blevet sagt SÅ mange gang! lær det dog!


    Du må da meget undskylde!
    GO7400 er stadig ikke et spillekort.


    Held og lykke med de 17.000

    Quote

    Originally posted by Angelus


    den her forsikring er jo liiiige en DEL beder end købe loven... jeg kan faktisk smide en cola ned i den og så bare sige det, så laver de den eller får jeg en ny, det tror jeg ikke liige du får igennem købeloven ;)


    Alt over 9.000 for den maskine MED forsikring er pure luck!


    Du kan få en kraftigere maskine for 10.000 - 11.000
    Dit grafikkort GO7400 er ikke et spille kort, og maskinen er som sådan ikke en gamer maskine fordi den har en 17" skærm


    Zepto's 2425 er denne model overlegen og til ganske få penge.

    Quote

    Originally posted by Angelus


    læs hvad jeg skrev..." Noget Ala det her :P " Hvis du læser det der, så kan du se at det er hvad jeg vildt gerne ville ha, men ikke regner med det, og hvis der er en der har det der, er det jo ikke 17000 vær mere, vel!! Tsk Tsk


    Bare lidt svært at tolke så!
    Du kan jo få en noget bedre spille maskine til 10.000


    Min vurdering er stadig omkring 9.000 kr,-

    Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Hvilken core ligger der på 3500+'ern ?? Jeg er sikkert nok intra i den.


    Winchester
    RAM sidder som 1GB og 2x256.
    Sælger gerne alt samlet

    Hvad kan dette indbringe ca.


    Asus A8v, Leadtek 6800GT, 1,5 GB Crucial Ballistix, AMD 3500+, Zalman CPU blæser.


    Bundkort - 24-11 04
    Leadtek 29-11 - 04
    RAM - 1GB er helt nye og de 512 er fra 05
    CPU - 05-05 - 05


    Alt virker 100%

    Quote

    Originally posted by Happy^
    Er der ikke utrolig mange tråde om det efterhånden?


    Behøver vi at lave en tråd HVER gang tweak har været nede i kortere eller længere tid?


    Jeg har ikke se de tråde da jeg er ny. Hvorfor kommentere denne, hvis du ikke kan lide indholdet.


    Du forventer måske de sender dig en opgraderet maskine siden du fortsætter med det tuden. Synes du skal "anmelde" dem til FS.


    Jeg er ikke modstander af, at det er trukket for langt ud med din/jeres maskiner, men derfor behøver man sgu ikke dizze firmaet!


    Tænk dog på, hvor mange maskiner der dagligt sælges, og hvor mange tilfælde dette sker uden problemer. Som jeg skrev tidligere, så er det altid brok trådene folk hæfter sig ved.


    HOLD JER FRA TDC!!!!! http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=73863&sid=


    Lidt af samme topic ikke!


    Tror jeg anbefaler Zepto at oprette et tude indlæg her http://www.haderkunder.dk/