og en stor undskyldning og en kompensation....og se så at få styr på jeres arbejde derinde......vis at i er jeres ansvar voksent. hvorfor det er galt er der sådan set ingen herinde der gider høre om, bare få det fixet.
Tro på det
og en stor undskyldning og en kompensation....og se så at få styr på jeres arbejde derinde......vis at i er jeres ansvar voksent. hvorfor det er galt er der sådan set ingen herinde der gider høre om, bare få det fixet.
Tro på det
QuoteDisplay MoreOriginally posted by FlexQ
Du lukker da godt nok &!=)¤!"¤ ud på en måde jeg ik troede var muligt?
Jeg skriver i den her tråd af flere årsager;
1: jeg er utilfreds og skal af med lidt galde.
2: jeg vil advare andre imod at købe zepto's produkter da man ikke kan få repareret sine ting inden for rimelig tid.
Det kan da godt være at f.eks. lenovo har mange reparationer, men de kan tilgengæld nøjedes med 2 - 5 arbejdsdage. Og ikke 31 som jeg er oppe på endnu.
Blev lovet at jeg ville blive kontaktet i går af en medarbejder, de ville ringe - men gjorde de det? ...
NÆÆ...
Men okay, jeg skriver jo kun her for at få en ny og bedre bærbar... wuhuuu... stfu...
Dit stfu osv hjælper ikke meget på sitiuationen synes du ?
At du dizzer Zepto fordi har været uheldig, og hermed dømmer alle Deres produkter over én kam er grotesk. Selvfølgelig er det irriterende, at de ikke overholde de telefon sataler du har fået, men har du tænkt på de ikke bare stopper alt for at kunne ringe til dig. Der er nok en årsag skal du se.
Hele produktion/support osv, er et langt samlebånd, og der skal bare én brik udaf kurs før det påvirker hele ruten. Deres struktur halter pt, men det hænger sammen med en del omstrukturering hos Zepto. Jeg er sikker på de nok skal gøre dette bedre med tiden!
Jeg har sagt du kan snakke med Morten i stedet for at puste dig op herinde. DET hjælper ikke en meter.
QuoteOriginally posted by shahid_2dk
Er det da ikke godt at firmaerne så kan se at der er en masse utilfredse, og i samarbjde med kunderne kan de lave noget optimalt?
Jeg er helt enig, og jeg kan godt se det er irriterende for denne bruger, men hvad hjælper det at oprette en tråd.
Nej, det sætter ikke salget ned, hvis det er hensigten. Problemet med Zepto er, at de er lidt for ustruktureret, samt ramt af mange uheld.
Det skal ikke være en undskyldning for at tilbyde en dårlig service, men sådan er det nu en gang endt. De er stadig langt bedre end mange andre producenter.
Det er altid tråde om Znote der åbnes, og logik siger, at det ikke kun er Znote's der har problemer.
Jeg tror i mange tilfælde, at det er fordi folk håber på at få en bedre maskine.
Tweak og HOL er beklageligt blevet brugernes talerør til Zepto.
Jeg ville håbe Zepto stoppede med at kommenterer disse tråde!
Jeg læste en UK undersøgelse forleden omkring producen kvalitet
Omking 15% af alle Dell bærbare skal til service inden for det første år.
Apple og Acer ligger på ca. 20%
HP og Packard Bell ligger helt i bunden med 5-6%
Så ingen kan sige sig fri for problemer.
Min konklusion er, at folk ofte brokker sig i håb om at Zepto sender dem en forbedret model, som de har gjort i flere tilfælde efterhånden.
QuoteOriginally posted by urbananen
Jeg har fået et brev fra Skov- og Naturstyrelsen ang. noget skyldig løn.
Det er 2 år siden jeg stoppede der, og nu siger de at jeg har fået lidt over 15K for meget, og de skal ha dem tilbage.
Og så snakker de om noget inkasso-haløj hvis ikke de får dem..
-Har de virkelig ret til at kræve alle de penge?
De har ikke sendt nogle "beviser" med posten, eller sagt hvornår jeg har fået dem..
Ja, har du fået for mange penge fra dem, er det jo klart de kan kræve dem tilbage.
Hertil er det jo svært for os at sætte os ind i da vi ikke kender sagen helt
QuoteDisplay MoreOriginally posted by FlexQ
nå - ja nu må man jo hellere følge op på sagen, har lige haft en service medarbejder i røret og har skældt lidt ud (self på en pæn måde).
Men hvor om alting er at jeg her d. 24 sendte en mail til zepto om hvor langt de var nået med den. Der får jeg så en mail om at der er længere svar tid osv. og det er os fint nok, men så her. d. 1 fik jeg så en mail fra en service medarbejder hvor han siger at han vil få en tekniker til at se på min bærbare, FEDT tænker jeg, endelig sker der noget - og han skrev endda at han ville se på den dagen efter, altså i går, wuhuuu.
Men nej, da jeg ringer ind får jeg af vide at der meget snart er en tekniker der ser på den... DOH...
Så hva kan man lære af det?
Jo, hvis man skal handle hos zepto - og have noget repareret, så skal man være en ultra tålmodig person, og helst have noget til rep man sagtens kan undvære i længere tid.
Bed om at snakke med Morten Kjaersgaard.
QuoteOriginally posted by Angelus
hehe... zepto Sucks.. og du skal da ikke komme og sige jeg ikke kan kalde den her for en gaming bærbar... jeg køre ALLE spil flydene og i 1024 opløsning, også højre hvis jeg ville, og der er INGEN lag... tag f.eks. det der nye spil: JustCause, det kræver en Pæn del... køre de Flydene... så når du ikke helt ved hvad du snakker om, så lad vær, og mere OT fra in side af, vil blive meldt til en admin. eller brug PM som der er blevet sagt SÅ mange gang! lær det dog!
Du må da meget undskylde!
GO7400 er stadig ikke et spillekort.
Held og lykke med de 17.000
QuoteOriginally posted by Angelus
den her forsikring er jo liiiige en DEL beder end købe loven... jeg kan faktisk smide en cola ned i den og så bare sige det, så laver de den eller får jeg en ny, det tror jeg ikke liige du får igennem købeloven
Alt over 9.000 for den maskine MED forsikring er pure luck!
Du kan få en kraftigere maskine for 10.000 - 11.000
Dit grafikkort GO7400 er ikke et spille kort, og maskinen er som sådan ikke en gamer maskine fordi den har en 17" skærm
Zepto's 2425 er denne model overlegen og til ganske få penge.
QuoteOriginally posted by Angelus
læs hvad jeg skrev..." Noget Ala det her " Hvis du læser det der, så kan du se at det er hvad jeg vildt gerne ville ha, men ikke regner med det, og hvis der er en der har det der, er det jo ikke 17000 vær mere, vel!! Tsk Tsk
Bare lidt svært at tolke så!
Du kan jo få en noget bedre spille maskine til 10.000
Min vurdering er stadig omkring 9.000 kr,-
QuoteOriginally posted by Angelus
Noget ala det her :p
Forventer du at få 17.000 kr for den maskine????
Hertil er Go7400 heller ikke et spille kort.
En vurdering herfra er omkring 9.000.
QuoteOriginally posted by Superficial
jeg kan bruge gfx hvis det er .. så mangler du kun en byder på bundkortet
Hvad er budet på gfx?
QuoteOriginally posted by BukkeMand
Hvad skal du have for den ?
Skal sælge alt samlet hvis jeg skal sælge
QuoteOriginally posted by BukkeMand
Hvilken core ligger der på 3500+'ern ?? Jeg er sikkert nok intra i den.
Winchester
RAM sidder som 1GB og 2x256.
Sælger gerne alt samlet
Hvad kan dette indbringe ca.
Asus A8v, Leadtek 6800GT, 1,5 GB Crucial Ballistix, AMD 3500+, Zalman CPU blæser.
Bundkort - 24-11 04
Leadtek 29-11 - 04
RAM - 1GB er helt nye og de 512 er fra 05
CPU - 05-05 - 05
Alt virker 100%
Svært at udtænke en plan når odds er så tilfældig som det er.
Hehe - troede først det var en violin. Men ser cool ud på væggen. Men er de overhovedet lovlige?
QuoteDisplay MoreOriginally posted by FlexQ
ja, er ked af at måtte trække den her ældre tråd op, men nu sidder jeg også i den store grumme zepto-bjørne-hapse-fælde, de har haft min klap siden den 3, BARE FOR AT SKIFTE et dødt touchpad - no more, no less.
Og der sker bare hat, når man skriver til kontakt@zepto.dk får man bare beskeden:
Hej Henrik.
Jeg kan se på status at de på nuværende tidspunkt er i gang med den nede i reparationsafdelingen. Jeg kan på nuværende tidspunkt ikke sige hvornår de er færdige med den, desværre.
nå, okay, jamen det er da bare kanon fedt, det var så d. 18 jeg spurgte hvad der skete. Nu har jeg så lige skrevet igen, og får jeg ikke noget svar i løbet af i dag må forbrugerklagenævnet klare den, dette her er SGU ikke inden for rimelighedens grænser. Der er ikke nogen ekstra computere på uni jeg bare kan bruge når jeg har lyst der oppe, så hver gang jeg skal bruge en computer, så skal jeg tage bussen hjem, eller bare sidde og pille røv i gruppen.
Hold jer fra zepto med mindre i kan få et eksternt firma til at lave skidtet.
Hrmf, det her vare IKKE den serivce jeg betalte for! Så havde jeg sq købt fujitsu
kan evt. tjekke t&t for forsendelsen på: 05976957275dk
Du forventer måske de sender dig en opgraderet maskine siden du fortsætter med det tuden. Synes du skal "anmelde" dem til FS.
Jeg er ikke modstander af, at det er trukket for langt ud med din/jeres maskiner, men derfor behøver man sgu ikke dizze firmaet!
Tænk dog på, hvor mange maskiner der dagligt sælges, og hvor mange tilfælde dette sker uden problemer. Som jeg skrev tidligere, så er det altid brok trådene folk hæfter sig ved.
HOLD JER FRA TDC!!!!! http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=73863&sid=
Lidt af samme topic ikke!
Tror jeg anbefaler Zepto at oprette et tude indlæg her http://www.haderkunder.dk/