Indlæg af Dummiz

    Hejsa alle sammen.


    Jeg er kommet til at slette min addon den hvor jeg kan se hvor jeg skal hen på min map for at klare de forskellige quest.. nogen der kan linke til et sted hvor jeg kan hente den addon igen? jeg kan ikke selv huske hvad den hedder nemlig. :(

    Hejsa jeg har denne stalker som jeg vil se om jeg kan bytte til en gamer PC :)


    Defekte ting:


    El start


    Blinklys


    Benzin måler (Virker når tanken er helt fuld ellers ikke. aner ikke hvorfor)


    Det øverste skjold er flækket lidt men det er sagtens noget man kan leve med


    Ud over det så er der lige kommet en anden udstødning på da den udstødning i kan se på billed var utæt i forrøret. jeg har smidt en 45 udstødning på den uden begrænsninger..ud over det har knallerten ingen begrænsninger den køre omkring de 65 kmt. med et godt optræk.
    der mangler de foreste blinklys og så mangler det bagerste højre blinklys glas. udover det så er der lige kommet nyt std. cylle og stempel på den og slange i både for og bagdæk. somt en ny olie slange.
    Den befinder sig i Aalborg og kan ikke fragtes..


    Kom glad :)


    Skriv for mere info. eller flere billeder :)


    Skal helst være en AMD maskine.

    Hejsa alle sammen.


    Har fået afvide at denne her pc er god at spille på i forhold til den gamle spand jeg sidder ved nu (Giver ikke nævne spec. på den fordi den er så gammel) det er den her jeg har fået afvide der er udemærket at spille på.


    http://add-data.dk/index.asp?page=1&ISBN=580&title=ADD|ECO%20Athlon%20X2%204000%20PC%20System


    eller hvad mener i?


    Ellers en anden mulighed er at købe brugt. tror i man kan få en nogenlunde gamer PC brugt til 2500,-?

    Hejsa alle sammen.


    Nu har jeg søgt forgæves efter en mus der er beregnet til venstre hånd. jeg mener logitech har lavet en men kan ikke finde den.. nogen der kan hjælpe her? :)

    Altså det skal lgie siges at jeg ikke er en PC nørd så jeg skal ikke have en SUPER dræber gamer maskine. det behov har jeg slet ikke :P

    Hejsa alle sammen.


    jeg vil først lgie sige at jeg ikke spiller de nyeste af de nyeste spil på min pc :)


    Jeg vil gerne have upgradet den lidt og ved godt det hele skal skiftes men har ikke råd til det hele lige nu så må det gøres lidt efter lidt. jeg vil høre hvad i ville starte med at skifte ud..


    Jeg har et ældre Asrock bundkort hvor der sidder en 3,0 pentium4 processor på. der er to slots til ram lige pt sidder der kun 2x256 dual ddr pc3200 ram i. og bundkortet kan max trække 2 gb ram. så sidder der 2 stks. hdér en på 40 GB og en på 20 gb udover det sidder der et Geforce fx 5600 grafikkort i den..


    IGEN jeg ved godt det hele er noget GAMMELT lort men jeg har ikke råd til at skifte det hele ud på en gang. så hvad ville i skifte ud som det første? jeg har mellem 1000-1500.- at gøre med til upgraderinger til den. jeg har tænkt lidt på det første skulle være at købe 2 blokke ram med 1 gb på hver blok og så et andet grafikkort. men igen hvad ville i skifte ud som det første :)


    OG husk jeg spiller ikke de nyeste spil mere spil som CS,wow osv.

    DEN ER IKKE VARM..! har købt den af en kammerat. hvorfor han ikke har kvitt. og remote ved jeg ikke noget om men jeg ved den ikke er varm..


    Sælges nu også.

    Hejsa alle sammen.


    hvad tror i jeg kan få for min projektor? det er en EPSON EMPTW10H der hvor man sætter strøm stikket i det er lØst af en eller anden årsag men det påvirker den ikke på nogen måde overhoved. jeg har ikke kvitt. på den men vil skrive en håndskreven hvis det kom til stykket. der er ikke fjernbetjening med men man styre bare menuérne på selve maskinen i stedet for pæren har kun brændt i 226 timer så der er MASSER af brændetid tilbage


    Kom gerne med jeres vudering :)

    Hejsa alle sammen.


    jeg har et M-Audio Keyrig 49 keyboard som jeg faktisk ikke får brugt som jeg gerne vil bytte til PC dele. evt. Ram eller grafikkort (har en ældre maskine)


    Keyboardet er som nyt der medfølger kasse. kvitt. har jeg desværre smidt ud men det fejler intet overhoved og skriver gerne under på det er byttet med mig :)


    Keyboardet kan med feks. qbase, ableton live,frootloops :)


    skal afhentes i Aalborg.

    Hejsa alle sammen.


    Nogen der har en stang ram liggene? evt. 1 GB pc3200 ram? ved godt de ikke koster meget fra nye men hvis nu der var en der lå inde med en vil jeg gerne købe den. jeg har et gammeltASrock bundkort det hedder II865-13 hvis det har noget at sige :P