Indlæg af Dummiz

    Hejsa alle sammen.


    For nogen måneder siden købte jeg 2*60 dages gamer card.. jeg brugte det første. så stoppede jeg med at spille og nu ville jeg så spille igen og bruge min sidste 60 dage MEN når jeg går ind og vil sætte dem ind har jeg et problem..det skal lige siges for ½ år siden havde jeg ikke dette problem med min første kode.. problemet ligger i at min kode ser nogenlunde sådan ud 0373 - 225774 - 19428 - 442149 - 8852 MEN der mangler en sidste rubrik jeg skal udfylde :S altså det skal se sådan her ud 0373 - 225774 - 19428 - 442149 - 8852 - ***** på mit gamercard er der kun 5 rubrikker med tal og når jeg skal intaste koden skal den have 6 rubrikker :S

    Hejsa alle sammen.


    Jeg vil gerne sælge min Xbox 360 da jeg kun bruger min PS3


    Den er 2 år gammel der er 1 års garanti på rrod på den endnu kvitt medfølger men kassen er blevet smidt ud.. den har aldrig vist tegn på noget som helst så den funker bare helt perfekt der medfølger :


    2 Trådløse controllere.


    20 gb hd


    headset


    Gears Of War Collectors Edition


    Ghost Recon adwance warfighter 2


    Det er ikke en hdmi udgave rigtig billed af den kan sendes på MMS


    den befinder sig i Aalborg


    HBO 1000,-


    Bud er Plus Porto eller afhentet på adressen.


    Spørg hvis du vil vide noget


    Ellers byttes den også til en Bunke PS3 spil.

    Vi spiller mest Warhawk, battlefield bad company,Call of duty 4 og GTA4 så hvis det kunne lade sig gøre at få en eller anden form for figure eller andet med noget fra nogen af spillene ville det være for fedt :)

    Hejsa :)


    Er du en Ørn i Photoshop :) vi er en nystartet klan der mangler et banner men vi er ikke så gode selv til at lave et fed banner så vi søger lidt hjælp udefra :)


    Så hardu lyst til at prøve at lave vores banner skal du være meget velkommen :) skriv herinde så skriver jeg hvad vi hedder osv :)

    Hejsa alle sammen.


    Er der nogen der ved om der bliver lavet prof. konkurrencer i battlefield 2? nu tænker jeg mere det er jo et gammelt spil jo :P overvejer nemlig om jeg skal købe battlefield 2 eller 2142 :) jeg har tænkt mig at prøve at gøre noget ud af det (Ja jeg ved godt det næsten bliver umuligt) men det skader jo ikke at prøve jo :)

    Hejsa alle sammen.


    Min PC er begyndt at opføre sig mærkelig. der er ingen ting når jeg er ude på skrivebordet men så snart jeg går ind i et spil så kokser grafikken helt vildt og viser kæmpe store pixels og store bjælker tværs over skærmen. har prøvet at skifte skærm og det var ikke problemet så har jeg prøvet med et andet styresystem og det er det heller ikke så jeg mistænker mit grafikkort for det her :)


    mit spørgsmål er så. hvilke et skal jeg have?


    mit bundkort er et asus P4c800 og lige pt sidder der et radeon 9800 AGP grafikkort i maskinen. hvad vil i anbefale? det behøves ikke være det nyeste af det nyeste da jeg stort set kun bruger min PC til WOW og CSS


    jeg spørger om hjælp da jeg ingen forstand har på det her :)

    Hejsa


    Da jeg ville ind og spille nu her så finder den en helt anden server til mig selvom mine karaktere er på runetotem. Runetotem er slet ikke på listen over realms..nogen der ved hvorfor?

    Hejsa


    Har disse spil som jeg endten har gennemført eller ikke gider mere. alle er i flot stand og alt medfølger. byttes med andre PS3 spil og hvis de skal sælges så skal de sælges samlet. sælges ikke seperat der er tale om


    Resistance fall of man
    Motorstorm
    Rachet and clank ToD


    hvis der skal byttes er det face 2 face i Aalborg da jeg ikke har mulighed for at sende....


    Jeg er intra i at bytte med 3 måneders gaming card til wow for Rachet and clank eller 3 måneders for de 2 andre spil :)

    Hejsa alle sammen.


    Nogen der kan linke til en side hvor jeg kan hente en quest helper der virker? den jeg har nu spasser af :( jeg kan kun se mine queste hvis de er gule. jeg kan ikke se de orange feks. dem jeg spiller med har ingen problem med deres quest helper. og jeg kan kun se alle mine quest hvis jeg joiner en group :S har opdateret med wowmatrix men det hjalp ikke så vil høre om der er en der kan linke til en side hvor quest help´eren virker.


    på forhånd tak.

    Hejsa alle sammen.


    Jeg søger et G15 keyboard da det jeg har er gammelt og smadret så derfor vil jeg gerne have et nyt og så vil jeg gerne prøve G15 i stedet :)


    Kunne være fedt hvis der var en i nordjylland aalborg eller omegn der havde et så der kunne handles face 2 face :)


    Kom glad :)

    Hejsa


    Noge nder ved hvor jeg kan købe dette spil på nettet? kender ikke rigtig nogen internet steder.. eller evt. hvor jeg kan købe det brugt.. selvfølgelig til PC :)