Indlæg af Dummiz


    Ligger directx 9,0 p? servicepack 2?


    og burde jeg ikke godt kunne spille spillene uden at hakke med det jeg har i min pc?


    og forresten tak for hj?lpen :)

    Hejsa alle sammen jeg vil lige starte med at skrive hvad der er af ting i min pc og s? skriver jeg problemet bagefter :)


    1 gb ram.


    msi 875p neo bundkort


    geforce 4 ti 4200


    det er en p4 3,0


    i m? skrive hvis i skal have mere info men problemet kommer her.


    computeren er ny s? jeg har lige installeret xp p? den og der ligger ikke noget og flyder p? den..MEEEN..n?r jeg spiller C&C Generals s? skal jeg k?re den i 800*600 og med medium details for den ikke hakker.. men n?r der bare sker lidt p? sk?rmen s? hakker den og sk?rmen st?r stille nogen gange n?r jeg rykker hen over landskabet i spillet...


    Og zoo tycoon 2 der hakker den ogs? bare jeg rykker hen over landskabet :S


    n?r jeg installere neverwinther nights s? k?re den s?dan en scan for at se om min pc er god nok. s? n?r den har k?rt den scan st?r der at min processor ikke opfylder minimum kravene til spillet og spillet kraver som minimum kun en p2 450 mhz der st?r i testen den k?re at min processor er en -1300 :S


    nogen der ved hvilke drivere jeg skal hente for at mit grafikkort k?re optimalt og hvad andet jeg kan hente for at den k?re bedre?


    jeg har ikke s? meget forstand p? det derfor jeg sp?rger herinde.


    jeg har f?et afvide andetsteds at det er mit grafikkort der er for d?rligt... :S


    jeg vil jo bare mene at s?dan en pc sagtens skulle kunne k?re de spil der s?dan nogenlunde.


    H?ber der sidder en derude der kan hj?lpe mig :)