Indlæg af dovnehund

    Hejsa

    Jeg er på udkig efter et system til min søn.

    Det behøver ikke være det mest krævende, da han mest stiller cs go, rocket league, minecraft osv..

    Mine kompetencer ligger mest i laptops, men systemet må meget gerne være "opgraderbart"..og måske mulighed for lidt oc


    Er det noget du evt. kunne hjælpe med?

    Jeg har købt disse ram* 2 X 1GB 667MHz DDR2 Non-ECC CL5 SODIMM fra proshop til min laptop* http://global.msi.eu/index.php…od_no=1079&maincat_no=135
    Kan de overhovedet bruges til den?


    Jeg har givet ordre på nogle ram fra kingston hos proshop, men det står der så godt nok ikke noget om på min bekræftigelse. Kan man stole på at de ikke tager røven på mig? Og forresten syntes jeg det lyder en smule for billigt...jeg betalte..
    2 stk. 1GB 667MHz DDR2 Non-ECC CL5 SODIMM (kr 171,20) kr 214,00
    1 stk. Fragt (kr 47,20) kr 59,00


    Samlet pris excl. moms: DKK 218,40
    Samlet pris incl. moms: DKK 273,00

    Davs igen igen :-)


    Jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp til at finde nye ram til min bærebar ( msi m677 ). Jeg har 1 gig ram siddende i allerede ( så har 1 slot fri ). De ram der sidder i er fra trancend ( pc2- 5300 333mhz ).
    Hvad betyder de 333 mhz? er det den hastighed de kører med?
    jeg har fumlet rundt på EDB-priser, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal vælge :boxed:
    Jeg vil gerne have de bedste/ hurtigste ram til min comp, men så vidt jeg kan se, understøtter mainboard kun 2 gig, sååå....hvad skal jeg vælge????
    Et link til hvad jeg skal købe ville være til STOR hjælp 8o
    Ja, jeg ved det godt...jeg aner ikke en skid om noget :O
    tusind tak for hjælpen gutter
    :cheers:

    Davs igen tweak :-)
    Jeg mangler 1 gb ram i min msi laptop ( m677 ). Der sidder allerede 1 gb fra transcend i den, men vil gerne have 1 gb mere( tror desvärre ikke at den understötter mere end 2 gb:-( ). Hvad for nogle ram skal jeg välge??
    Jeg er helt på bar bund her, så alle råd vil väre meget velkomne.
    Desuden skal jeg også have en ekstern harddisk....også her er alle råd velkomne
    På forhånd tak
    :rules:

    Davs igen.
    Jeg mangler stadig at få købe de skide ekstra 1 gb ram, så jeg kan være med når de sender WAR på gaden.
    Jeg læste i alt om data for ikke så lang tid siden at der var kommet nogle hurtige ram på markedet. Hvor kan jeg købe dem? og kan det betale sig?. Jeg tror desværre at m677 understøtter 2 gb, så jeg vil jeg gerne have det optimale ud af dem.


    Er jeg langt ude, når jeg mener at man kan sætte et ekstra grafikkort i m677?
    Syntes jeg har hørt noget om det et eller andet sted. Kan det passe at de har gjort det sådan, at 7600 grafikkortet er sat til at være "onboard" og at man så kan tilslutte et andet grafikkort. Selvfølgelig er det jo nok yderst begrænset udvalg af kort.


    Det var bare det. :boxed:

    Ja, spørger lige en ( måske ) sidste gang..
    Hvor finder jeg et DVI -> VGA adapter i københavn helst idag..
    ( Og takker lige for hjælpen. Det er ret fedt at vide at i kloge hoveder sidder derude og gider hjælpe en håbløs som mig)
    :cheers:

    Dette er hvad msi siger at der er i laptoppen
    Monitor(DVI) Port X 1
    USB2.0 Port X 4
    Mic-in/Headphone-out Port X 1
    IEEEE 1394 X 1
    RJ-11 Port X 1
    RJ-45 Port X 1
    TV-out Port X 1 (S-Video)
    Og er 99 % sikker på at det er vga der sidder i tvèt

    Davs
    Jeg ville bare høre, om der var nogle der kunne hjælpe mig med at finde ud af hvilket kabel jeg skal bruge for at connecte min laptop ( msi 677) til mit tv ( panasonic px80).
    På forhånd tak*ss*

    jeg var betatester på AOC og jeg var ikke synderligt imponeret. Syns hurtigt at jeg blev træt af " mature" konceptet.
    Jeg er vist en af de få der aldrig har spillet WOW, jeg gad ikke rigtigt at gå igang med det, da jeg hørte at der var alt for mange snottede unger på serverne.
    Måske minder WAR om WOW, men for fanden da det er jo WARHAMMER universet :T. Glæder mig sgu da til at bringe lidt liv i de små plastikmodeller ( har jo spillet warhammer i mange år)
    Håber ikke at WAR tiltrækker alt for mange af de selvsamme unger, som hænger ud i wow..... :boxed:

    vil også være i closed beta :-( . Det er vel ikke muligt at du kunne give WAR en foreløbig karakter?. Forresten, er her nogen der har en ide om hvornår open beta starter?