Indlæg af dovnehund

    Er jeg den eneste som glæder sig til WAR endelig udkommer? Tror det bliver fedt, at hærge rundt og lemlæste i warhammer universet.
    Som tingene ser ud lige nu, hælder jeg mest til chaos eller darkelf. Som chaos er jeg mest til marauder( hvor fedt er det, at man har en muteret arm?;-). Som darkelf tror jeg sgu at det bliver blackguard:-)
    Hvis der er nogle derude som sidder i en seriøs guild og mangler medlemmer, må i da gerne lige sige til;-)

    Hejsa Gutter
    Jeg står og skal bruge en ekstern harddisk, så ville jeg lige høre hvad i anbefaler. Måske findes der endda et godt tilbud derude, så hvis i gider hjælpe, ville jeg være meget taknemmelig:-)

    Oki....
    Som den retard jeg er, vil jeg gerne vide om jeg kan fucke noget up, hvis jeg instalere det program du anbefaler?. og jeg tænker på at jeg egentlig ikke har renset blæseren i snart 2 år.....Nogle gode råd om hvordan jeg gør dette?...sådan noget med kølepasta o.s.v.aner jeg absolut intet om..ja..ved det....er noget af et problembarn :O

    øhhhh...det tror jeg sgu at jeg har.....det lader nu til at den stadig kører fint..pyhaaa...du gav mig sgu en smule sved på panden der:-).....men med hensyn til bios...på msi`s hjemmeside ligger der en opdateret version af den bios jeg bruger....altså min comp kører fint.....kan bare godt lide at "optimere" dyret*ss*...nå ja..hvis i har nogle gode råd om hvordan jeg får den til at kører bedre, må i da gerne sige til:-)..men...skal jeg hente den nye bios?...gør det noget ved selve compen?..altså kommer den til at køre bedre?....yep...er VILDT rookie med hensyn til komputere..ved at i er ved at grine jeres røv i laser nu;-)

    davs...følger lige med her, da jeg gerne vil prøve at opdatere min bios ( er dette en god ide?..min bios er fra 2006). Jeg har en msi m677 laptop. og mit motherbord er et msi ms1633x. Når jeg kører programmet fra GIGAbyte siger den unknown bios and flash type.....hvad gør jeg nu???

    hejsa alle
    Jeg sidder her og skal bruge 1 gb ram mere til min bærbar ( er jo blevet betatester på AOC..) . Ifølge CPU-Z har jeg en stang 1gb transcend pc2 5300 ( 333mhz) siddende i dyret. Så ville jeg lige høre jer om hvad for nogle ram jeg skal investere i, for det lader til at jeg ikke kan finde transcend ram nogle steder. Kan jeg sætte ram i fra en anden producent og vil de virke sammen med mine nuværende ram? Jeg ved ikke så meget om ram, så AL hjælp vil være meget velkommen!
    Takker mange gange på forhånd:-)

    hejsa
    Jeg ville lige høre om i har nogle forslag til hvilke ram jeg skal købe til min bærbar?. Jeg har allerede en stang 1 gb pc2-5300 ( 333mhz) siddende i ( fra transcend information )..ifølge cpu-z...som i nok kan høre , er jeg ikke den der vedmest om computere, så al hjælp vil være meget velkommen :D.
    Tak på forhånd

    hjælp til selvhælp :))
    Har løst problemet og til jer andre der har lignende problemer, her er hvad jeg gjorde:
    Luk for div firewalls, antivirus o.s.v. Sæt skærmopløsningen til det ønskede på desktoppen ( gjorde dette ved at højreklikke, nviviadisplay...screen resolution ). Herefter virkede world in conflict optimalt!. Tror det oprindelige problem har noget at gøre med at spillet ikke genkender div grafikkort..eller noget. Mange andre har lignende problemer..håber snart de får det løst :9xo

    Har et kæmpe problem...har fået world in conflict..instaleret det to gange..men hver gang staller det!. Har prøvet at sætte graphic-settings til minimum..stadig problemer...kører det med xp( 32) og et nvidia 7600 GO...har prøvet at finde en ny driver til kortet, men ikke helt nemt at finde en der virker til 7600 GO..... Hvis jeg vil instalere forceware..hvad for en skal jeg vælge??...sorry..har ikke megen forstand på dette...vil bare have det virker!
    Thx guys!!!

    har internet..hvem har ikke det;-).....krydset netværkskabler?..den må du altså lige skærer ud i pap for mig..switch, hub..eller øhhh...burde nok have skrevet dette indlæg i begynderforum, for jeg ved ikke om jeg har sådan een :boxed:. jeg har en dims sat ind i telefonstikket og...en ledning derfra til adslmodem..og kabel herfra til compen....

    hejsa*s*...og undskylder på forhånd det umme spørgsmål :O
    Jeg har fået besøg af min kærstes nevø og han har sin laptop med, jeg ville gerne vide hvordan vi forbinder disse to, så vi kan game imod hinanden og overføre filer. Vi kører begge med xp, min laptop er den der står i min sig og hans er en sony vaio...håber i kan hjælpe :D

    hejsa med jer*ss*
    Jeg ville bare spørge om, hvordan jeg får den bedst mulige preformance ud af min laptop? Jeg bruger den mest til at game på, så jeg ville blive glad for , hvis der var nogen der gad fortælle mig, hvad jeg skal gøre! :O
    På forhånd tak
    :rules:

    hejsa igen igen :))
    Jeg prøver lige igen...jeg skal investere i en 1gb blok ram til min laptop. er der nogle af jer, der ved hvad jeg skal købe?...for jeg er lidt blank :boxed:
    På forhånd tak
    :rules:

    Tror jeg lader være med at pille alt for meget med maskinen for den begynder at hakke i spillene..indtil videre kører den oblivion, wow,neverwinter 2 og c&c helt fino...men mon ikke at det er et spørgsmål om tid, før jeg skal pille ved dyret 8o. Da jeg ikke er nogen haj til det, vender jeg frygteligt tilbage til den tid efter gode råd :D

    davs*s*
    Ville bare høre om jeg skal begynde at pille ved min laptop?..Har hørt noget om at mit grafikkort, kan oc`s, men på bekostning af batteritid?.

    davs*ss*
    Jeg tror jeg skal opdatere min driver til mit grafikkort ( nvidia gforce 7600 go ). Hvad for en skal jeg bruge og skal jeg afinstalere den gamle først?.
    tusind tak for hjælpen :))

    hejsa alle
    Jeg har lige brug for lidt hjælp. jeg har tænkt mig at smække nogle flere ram i min bærbar ( kig min sig). På nuværende tidspunkt har jeg kun en gig ( 2*512mb) i. Havde tænkte mig at købe 2*1 gb. Hvad skal jeg købe?????.....og er på ingen måde edbnørd, men kan vel for helvede finde ud af at smække nogle ramblokke i :))
    Takker på forhånd :P


    Hmmmm...kan se jeg takkede lidt for hurtigt :boxed:...er spørgsmålet for svært, gider i ikke hjælpe..eller hvad? 8o

    davs gutter. Jeg sidder med et lille irriterende problem. Når jeg kører min antivirus ( avg ) får jeg altid denne melding : File; shell32.dll result/ infection; change Path; C:/windows/ system32.
    Den bliver tilsyneladende ikke slettet af AVG, hvad er det for noget skidt jeg har i min comp?...håber denne tråd giver mening..r ikke den store compnørd:-)