Warhammer online??

  • Er jeg den eneste som glæder sig til WAR endelig udkommer? Tror det bliver fedt, at hærge rundt og lemlæste i warhammer universet.
    Som tingene ser ud lige nu, hælder jeg mest til chaos eller darkelf. Som chaos er jeg mest til marauder( hvor fedt er det, at man har en muteret arm?;-). Som darkelf tror jeg sgu at det bliver blackguard:-)
    Hvis der er nogle derude som sidder i en seriøs guild og mangler medlemmer, må i da gerne lige sige til;-)

  • Det håber jeg da ikke. For det bliver da det sygeste spil nogensinde!
    Har bestilt collectors edition med pre-order pack.. den kostede 700kr. på coolshop.. var lidt meget men så får man open-beta og early access.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex
    Det håber jeg da ikke. For det bliver da det sygeste spil nogensinde!
    Har bestilt collectors edition med pre-order pack.. den kostede 700kr. på coolshop.. var lidt meget men så får man open-beta og early access.


    har også bestilt den. og sidder i Closed beta og spiller en Dwarf :) hehe


    det er fedt, men du skal være forberet på at det er meget lign wow, dog i sin egen spille stil og det der netop skiller sig ud er alt det RVR / PVP inflydelse du har allerede på level 1

  • Jeg kiggede også på det for et års tid siden og håbede på at komme ind i open beta... Det er stadig ikke kommet ud endnu :roller:


    Så hvis jeg skal have et MMO nu, skal det uden tvivl være Age of Conan! Rated M for Mature :hb:
    ... Hvor fedt er det lige at bolle sine fjender med fatalities Mortal Kombat style!? :dance:


    ... Og så synes jeg, selvom jeg uden tvivl synes WAR ser fedt ud(!), at det ligner World of Warcraft utroligt meget. Ikke grafikmæssigt, bare med mange af de samme ting.. Så jeg er bare sådan lidt... Det er jo bare World of Warhammer :razz:

    Nexus RX-1K
    MSI FXA-890-GD70
    Phenom II X4 965 BE @ 3.4 GHz
    6 Gb OCZ 1333 MHz @ 7-7-7-20
    MSI GTX 460 Hawk

  • jeg var betatester på AOC og jeg var ikke synderligt imponeret. Syns hurtigt at jeg blev træt af " mature" konceptet.
    Jeg er vist en af de få der aldrig har spillet WOW, jeg gad ikke rigtigt at gå igang med det, da jeg hørte at der var alt for mange snottede unger på serverne.
    Måske minder WAR om WOW, men for fanden da det er jo WARHAMMER universet :T. Glæder mig sgu da til at bringe lidt liv i de små plastikmodeller ( har jo spillet warhammer i mange år)
    Håber ikke at WAR tiltrækker alt for mange af de selvsamme unger, som hænger ud i wow..... :boxed:

  • Warhammer 40.000 bliver nok nærmere et fps spil.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe