Hey jeg er blevet tilbudt en Dell UltraSharp 2405FPW små 3 år gammel 100% iorden.
Hvad skal man max give for sådan en fætter?
http://www.pcworld.com/article/id,120996-page,1/article.html
Og hvad med garanti? Hvad dækker Dell på et 3 år gammel item egentligt?

Dell UltraSharp 2405FPW hvad må den koste?
- Baloo
- Lukket
-
-
Oprindeligt indlæg af baloo
Hey jeg er blevet tilbudt en Dell UltraSharp 2405FPW små 3 år gammel 100% iorden.
Hvad skal man max give for sådan en fætter?
http://www.pcworld.com/article/id,120996-page,1/article.html
Og hvad med garanti? Hvad dækker Dell på et 3 år gammel item egentligt?Mit bud vil være max 2000-2500 kr. I Den Blå Avis er der en til 2500 kr. og man kan købe en ny 2408FPW for lige under 4000 kr (oc.uk)
Anders
-
Oprindeligt indlæg af dna
Mit bud vil være max 2000-2500 kr. I Den Blå Avis er der en til 2500 kr. og man kan købe en ny 2408FPW for lige under 4000 kr (oc.uk)
Anders
Er den pengene værd eller skal man satse på en ny i stedet? -
Er den pengene værd eller skal man satse på en ny i stedet?Det er jo så egentlig op til dig. Personligt kan jeg bedst lide at købe det nyt. Så ved man hvad man får. Den nye udgave er jo også blevet forbedret hist og her. Men jeg ved da at der er mange der køber brugt.
Anders
-
Han vil have 2250 kr for den og jeg kan hente i lokal området er det ikke fair nok? Det er da stadig en fin skærm selvom du siger de nye er blevet forbedret.
-
Om den er god skal du lige have andre til at vurdere, da jeg ikke har personlig erfaring med skærmen.
Anders
-
Om den er god skal du lige have andre til at vurdere, da jeg ikke har personlig erfaring med skærmen.Anders
Sad lige og opdagede den har en responstid på 12 msek. Det er sgu for meget tror jeg til at suse hurtige spil i 1.920x1.200 det tror jeg ikke blir godt. -
Sad lige og opdagede den har en responstid på 12 msek. Det er sgu for meget tror jeg til at suse hurtige spil i 1.920x1.200 det tror jeg ikke blir godt.altså nu kan man ikke bedømme ud fra ms kun, har også meget med panelet at gøre, og rise og fall tid, en 6ms skærm as-ips som jeg har, er faktisk ligeså hurtig som et af de hurtigste 2ms tn skærme, men lige præcis den skærm, tror jeg også er ret så sløv, jeg ville personligt ikke give så meget for sårn en gammel skærm, muligvis er det høj opløsning, men jeg ville personligt ikke give det for skærmen, så hellere købe en samsung 226BW eller LG L227WT ... det er dog kun 1680x1050 opløsning, men du får uden tvivl bedre billede, og bedre spiloplevelse, ihvertfaldt til den pris, der kan jo fåes noget bedre til højere pris selvfølgeligt, men i den prisklasse ville jeg nok sige enten samsung eller den lg. edit kan se du har et gx2, så er 1680x1050 måske lidt i underkanten, men igen, jeg ville ikke give så meget for en 3år gammel skærm
-
kiggede lige rundt på edbpriser... hvis du er villig til at smide omkring 600kr merer er der denne http://www.edbpriser.dk/Produc…951&searchArea=&Soegeord= det er ihvertfaldt hvad jeg personligt ville gøre
-
Oprindeligt indlæg af jedimind
kiggede lige rundt på edbpriser... hvis du er villig til at smide omkring 600kr merer er der denne http://www.edbpriser.dk/Produc…951&searchArea=&Soegeord= det er ihvertfaldt hvad jeg personligt ville gøre
Ja men jeg Gamer i 1.920x1.200 da jeg har GFX til det ellers er det ligemeget med at ha den slags grafikkort. Så det er opløsningen og så skal man op i 24 tommer og derover.
Fandt lige en skærm her som ikke koster væsentligt mere fra ny.
http://www.edbpriser.dk/Produc…214&searchArea=&Soegeord= -
Den nævnte samsung er da også 24" og 1920 x 1200!!!
Anders
-
Den nævnte samsung er da også 24" og 1920 x 1200!!!Anders
Ja kender den godt har haft den. Men hvor er den bedre end aceren jeg linker til? -
øhh ja... jeg linkede til den samsung grundet den højere opløsning
-
Ja kender den godt har haft den. Men hvor er den bedre end aceren jeg linker til?hvor den er bedre skal jeg ikke kunne svare på, men firmaerne implentere tit noget i deres skærme for at booste ydelsen, som foreksempelt rapids respons osv... de er begge med tn, panel, og umiddelbart ser specifikationerne ens ud, men alligevel er der forskel...blandandet har samsung skærmen dynamisk kontrast på 1:3000. men personligt ville jeg ikke vælge aceren, men prøv evt. at søge på google efter reviews af begge skærme, så er det lidt nemmere at vurdere hvad for en der ville passe til dit behov.
-
[quote]Oprindeligt indlæg af dna
Ja kender den godt har haft den. Men hvor er den bedre end aceren jeg linker til?[/quothavde sgu overset der stod samsung 245b i din signatur...
-
Oprindeligt indlæg af jedimind
Ja kender den godt har haft den. Men hvor er den bedre end aceren jeg linker til?[/quothavde sgu overset der stod samsung 245b i din signatur...
Bare ok har netop solgt samsung skærmen og så var der en del af de gamle tweakere der anbefalede dell ultrasharp. Synes jeg ville prøve noget nyt mht skærm men 1920 x 1200 er bare et must ellers får jeg ikke udnyttet mit 9800GX2 og det er jo synd. -
Ingen der har noget at tilføje? Hvad med den acer skærm fra linket f eks?.
-
Lukket.