Billigst fragt over 20 kg?

• Jeg står og skal til at måske få sendt en skærm, men den vejer over 20 kg (23-25?) så den tager Post danmark jo ikke.

Var inde på UPS og fik det regnet frem til omkring 800, og det synes jeg da er en hel del..

Hvilke andre (billigere!) alternativer er der? Den skal fra ålborg til københavn.

Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

• Kan sgu ikke passe at UPS skal have 800kr for det? :/

Jeg betalte ca. 10 eur. for at få fragtet et kabinet fra tyskland til danmark. Og det vejer altså 17kg... Det var med GLS.

• Eller håb på at der er en som skal fra Jylland til Sjælland ;) .
    Hvis jeg skulle, to jeg den sgu gerne med for en 500'-mand

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Oprindeligt indlæg af urbananen
    Eller håb på at der er en som skal fra Jylland til Sjælland ;) .
    Hvis jeg skulle, to jeg den sgu gerne med for en 500'-mand

Ja det gjorde du sikkert. Jeg tog den gerne med for 100kr hvis jeg skulle forbi alligevel. :razz:

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

• Jeg har aldrig oplevet post danmark siger nej til en pakke fordi den vejer et par kilo over. Så lidt service er der trods alt i posten :))

Tror den tungeste pakke jeg har sendt vejede lidt under 30 KG. Så måtte man jo bare spille lidt overrasket når den kom op på vægten og sige at den føles som 20 KG :)) - pakken blev sendt, men jeg kom dog til at betale fuld overpris :ph34r:

Ved pakker der har vejet lidt over de 20 KG har de aldrig sagt noget. Et par kilo fra eller til. Man skal fandme være en idiot hvis man siger nej til kunder pga. småting. Det er jo trods alt kunderne de lever af.

Men postarbejdere er jo meget forskellige. Nogle er paragraf-ryttere imens andre godt vil yde lidt service for et par venlige ord og et smil :9xo

Oprindeligt indlæg af baloo

Ja det gjorde du sikkert. Jeg tog den gerne med for 100kr hvis jeg skulle forbi alligevel. :razz:

Ja, det havde jeg så godt nok ikke gjort.
    1. Man skal bruge tid og benz/diesel på at finde personen som skal ha sendt pakken
    2. Det er meget sjældent man kommer direkte forbi.
    3. Aalborg er ikke den mindste by at rode rundt i.
    4. Det er KBH heller ikke ;)

Men selvfølgelig. Bor man ved siden af, og skal ind samme sted som pakken er, så det noget andet.
    Jeg tænkte nærmere på hvis man boede på Mors, eller Skagen, eller et eller andet der oppe af, og skulle til København eller omegn.
    Det sker trods alt en gang imellem.
    Og hvem vil ikke spare 300kr

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Ja jeg ved ikke hvem du har bestukket og hvornår det var :)) :)) , men jeg prøvede her for i foråret at sende et tv retur , hvilket jeg ikke kunne da jeg var privat og max kunne sende 20 kg, men en firma label og jeg kunne tsk tsk :finger: :finger:
    Og jeg fik at vide det var nye regler fra foråret 2007

SMLDK