Ny pris på vare inden release

• Hej..

jeg er lidt i tvivl.

Jeg har bestilt denne varer fra coolshop: http://www.coolshop.dk/catalog…nfo.php?products_id=55211

Den står til 724 nu.
    Men da jeg bestilte den stod den til 899.
    Har nu lige snakket med Coolshop og de siger således her.
    -
    Prisen vil altid blive ændret hvis du skriver til os. Det skal dog siges at når vi ændrer noget på en bestilling, vil datoen for bestilling også ændre sig, og da vi sender varer ud efter "først-til-mølle" princippet, så kan du risikere at stå bagerst i køen ved evt. underleverancer på udgivelsesdatoen

En af årsagerne til dette er, at vi også selv betaler forskellige priser på de forskellige partier vi bestiller op inden udgivelsen. Det vil sige, at de varer vi bestiller hos producenten til leverance før release oftest er dyrere end de varer vi kan købe blot få dage efter release.

-
    i mine øjne virker det her LANGT ude.. så hvis prisen falder på et produkt du har forudbestilt er du låst til at betale det da ellers kan det være varen ikke kommer til tiden(eller måske slet ikke kommer fordi der garenteret er et lille parti ligesom med WoW collectors), selvom du har bestilt for LÆNGST.
    Må man dette er det så bare jeg spørger..

• Tror egentig gerne de vil, men ellers kan du da anullere din ordre, og bestille igen, hvis du altså ikke har modtaget :9xo

1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

• Jeg kan egentligt ikke se at der er noget i vejen med det. Du har bestilt en varer (og dermed accepteret prisen) - at prisen så ændrer sig inden leveringen har ikke nogen indflydelse på din bestilling.

Idet du aflægger bestilingen er handelen jo gennemført (du mangler bare at modtage den) - det svarer vel groft sagt til at du går ned i byen, køber en vare for dagen efter at se at den er nedsat - tuff luck...

Self. kan der værer forskel på hvilken service butikken leverer, og du får jo også at vide at du godt kan få sænket prisen, men så vil den ordredato bare blive ændret - så må du gøre op med dig selv om besparelsen er stor nok til at tage risikoen for senere levering.

/ask

• Meget Enig ask, ved at købe før nu, betaler du lidt mer - men til gengæld får du virkelig også en ældre købs dato, og derved større chance for at modtage før end hvis du bestiller nu istedet, :dance:*

Mvh Morten

1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

• Jeg synes også det er fair nok... Hvis nu prisen var steget i stedet, havde du nok ikke brokket dig? :)

* 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

• prisen er ikke det vigtige her..
    jeg brokker mig ikke som sådan da jeg netop har accepteret prisen på det..
    Det bare ville høre om nogle viste om de måtte det..
    Så er det bevaret.. og jeg har før oplevet i bilka og mange andre butikker at hvis varen går på tilbud dagen efter eller lign, så kan du få difference til bage.

Oprindeligt indlæg af Firedog
    Så er det bevaret.. og jeg har før oplevet i bilka og mange andre butikker at hvis varen går på tilbud dagen efter eller lign, så kan du få difference til bage.

Det er ren service, og ikke noget de på nogen måder er forpligtet til.

/ask

Oprindeligt indlæg af jacobask

Det er ren service, og ikke noget de på nogen måder er forpligtet til.

/ask

Det er sgu da en overdrevet fed service. Har jeg sgu aldrig oplevet tror jeg. Har oplevet at butikker giver prisgaranti hvis andre butikker skulle have samme vare til en billigere pris, men har aldrig oplevet en butik der stiller prisgaranti mod deres egne evt. fremtidige tilbud. Syret nok :))

Men ja selvfølgelig må butikker ændre prisen som de har lyst.