"You are running out of CPU power.....

• Hej, jeg har et amatørstudie, hvor jeg bruger programmet Pro Tools 6,4 til at indspille og lægge effekter på musikken, men efte skriver computeren denne fejl:

"You are running out of CPU power. Remove some RTAS Plug-ins or increase the CPU usage limit in the playback engive dialog (-9128)"

CPUéns usage limit står på maks og jeg har også prøvet at mindske antallet af indspilnings-spor, men alligevel kommer problemet igen.

Computeren der bliver brugt har en Pentium 4 processor på 2,4Ghz, 1Gb ram og 2TB harddisk.

Hvad kan jeg gøre for at få problemet væk, ud over at opgradere computeren?

• Altså.. nu er det lidt svært helt præcis at vide hvad der er galt men..

Nu er det jo en ret stor harddisk og det mener jeg skal bruge en del watt..

Men kan du ikk åbne computeren og se hvor mange Watt den har?
    Kunne måske være PSU den er lidt ødelagt/overbelastet eller din computer på en eller anden måde bruger flere Watt:P

Men prøv at åbne og skriv hvor mange Watt den har.

Og forresten: Er det Bærbar eller Stationær?

• Haha! Det er dælme humor N00k.

Nej, det kan ikke være strømforsyningen der ikke er stor nok.

Medmindre den også skriver det, hvis du kan afspiller ganske få lag uden nogle former for effekter, så er det ganske enkelt din pc, der ikke er hurtig nok. Jeg har selv en 2,53 Ghz P4, og den har også problemer i FL Studio, LMMS og lignende.

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

• :roller:

Oprindeligt indlæg af [FDB] FifaFrazer
    Haha! Det er dælme humor N00k.

Nej, det kan ikke være strømforsyningen der ikke er stor nok.

Medmindre den også skriver det, hvis du kan afspiller ganske få lag uden nogle former for effekter, så er det ganske enkelt din pc, der ikke er hurtig nok. Jeg har selv en 2,53 Ghz P4, og den har også problemer i FL Studio, LMMS og lignende.

okay, tak for hjælpen, så er den eneste udvej nok bare at opgradere computeren :roller:

• Hehe.. Jeg bliver nødt til at holde 7 måneder mere.. Jeg vil have en nehalem :D På den måde når jeg aldrig at have en pc med DDR2 ram :P

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU