Jeg har taget mig den frihed, at prøve kræfter med nummerpladen. Plus lave en sort/hvid effekt på biledet.

Selvfede MC billeder
-
-
Og så lige denne her :
-
Har lavet et par redigeringer der er lidt mere aggresive, sådan lidt a'la 300. Eller, tonen er ihvertfald deromkring. Kan ikke få mig selv til at tilføje støj.
[Blocked Image: http://farm3.static.flickr.com/2062/2490254492_10e808d42c_o.jpg]
-
Oprindeligt indlæg af Carlsen
Har lavet et par redigeringer der er lidt mere aggresive, sådan lidt a'la 300. Eller, tonen er ihvertfald deromkring. Kan ikke få mig selv til at tilføje støj.SUPER fedt - men ville gerne se den med evt. en rød himmel og så den der kran i baggrunden gjort hvid/sølv istedetfor GRØN som absolut er noget jeg lægger mærke til lige med det samme
-
Flotte billeder Carlsen, sådan en R1'er er bare hyper lækker.
-
-
Oprindeligt indlæg af Carlsen
HenrikJa den er for arrig. 180 heste til 176kg tørvægt, det er ej at kimse af.
Og tak
Hehe ja, og mig som synes at min 160 HK's Primera GT er rimelig hurtig, ja så er det jo narder i forhold til en R1'er.0-100 på sådan en cykel klares vel i omegnen af 2,5 - 3,5 sek ( 2,7 sek. std. mener ), alt efter hvor god man er til at sætte igang.
-
Den er dælema flot !
ny-pris? -
Puha, jeg tror den ligger omkring en 240-250.000. Men hæng mig ikke op på det.
-
Du får da taget nogle billede op af DLG
Rigtig fed serie ellers.
-
Oprindeligt indlæg af celfa
Du får da taget nogle billede op af DLGRigtig fed serie ellers.
Bygningerne ser jo helt vildt nedslidte ud, det giver næsten altid et godt motiv synes jeg - og en god kontrast til motorcyklen. Og tak